Mun tytön aamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joka aamu aina croissantija. Eri makuja mä itekin oon ruvennu syömään niitä ei plekää suklaata mut eri makuja. Meil on sellanen keitin mil se keittää kahvin ja se niinku painetaan alas ekana keitetään vesi vedenkeitin on meillä. Sitten se kaadetaan siihen pannun ottetaan ja sit painetaan alas ja se on valmkis. Aika hyvää on mut on siinä hommaakin kun se pannu pitää huuhtella sitten kun sinnä on jääny puruja kahvin. Aika useesti mä vaan laitan itelle vedenkeitin ja ihan vaan pikakahvin. Mut tosi kiva on toi kahvi ja croissant on kanssa.

Kahvista kolesterolia kun ei oo suodatinversiota ja croissanteista kanssa.

Sydäri viimeisetään nelikymppisenä.

Hedelmätkin on keksitty! Ja kaurapuuro.
Kahvista jos laittaa maitoa ja kermaa kolestrolia. Ja vaik laitaa niin ei tuu paljoa mitään. Ei käytetä maitoa mut kermaa kahvissa ja välillä on kaura maitoa. Croissant on aika kevyttä mut täyttää mahaa tosi hyvin. Aika moni maassa syö croissantstit ja ei oo mitään kolestrolia yhtään.

Kahvista jos laittaa maitoa ja kermaa kolestrolia. Ja vaik laitaa niin ei tuu paljoa mitään. Ei käytetä maitoa mut kermaa kahvissa ja välillä on kaura maitoa. Croissant on aika kevyttä mut täyttää mahaa tosi hyvin. Aika moni maassa syö croissantstit ja ei oo mitään kolestrolia yhtään.

Kahvissa ON kolesterolia. Ja croissantit -siinä on visi ero, ostaako ne ranskasta pienleipomosta joka leipoi ne itse aamulla vai ovatko ne palmuöljyllä ja muilla kovetetuilla kasvisrasvoilla kyllästettyjä ikisilyviä tai raakapakasteita.

Kahvissa ON kolesterolia. Ja croissantit -siinä on visi ero, ostaako ne ranskasta pienleipomosta joka leipoi ne itse aamulla vai ovatko ne palmuöljyllä ja muilla kovetetuilla kasvisrasvoilla kyllästettyjä ikisilyviä tai raakapakasteita.
  • CROISSANT. VÄHÄLAKTOOSINEN. Ainesosat: vehnäjauho, voi (24 %), vesi, sokeri, hiiva, kananmuna*, vehnägluteeni, suola, vehnämallasjauho, inaktiivinen hiiva, jauhonparanne (askorbiinihappo).*lattiakanalasta. Käsitelty samoilla välineillä kuin tuotteita, jotka sisältävät seesaminsiementä, soijaa, selleriä, sinappia ja pähkinää. Valmistettu Ranskassa.
  • Ravintoarvo/Näringsvärde Ø/100 g: Energiaa/Energi 1441 kJ/345 kcal; Rasvaa/Fett 19,5 g, josta tyydyttynyttä rasvaa/varav mättat fett 13,8 g; Hiilihydraatteja/Kolhydrat 34,0 g, joista sokereita/varav sockerarter 1,2 g; Ravintokuitua/Fiber 1,5 g; Proteiinia/Protein 7,6 g; Suolaa/Salt 0,90 g. Laktoosia/Laktos: <0,2 g / 100 g.

Fat-Man-Dancing-Funny-Gif.gif

Avokado on kallista, siksi niitä ei kovin useasti voi syödä vaikka haluaisi. Mutta joskus. :) Omena, banaani ja mandariinisatsumaklementiini yleisimmät.
Banaania mä ostan sitä on koko ajna. Omena on vähän liian kallista mut joskus se on alle 1 euro niin sit mä voin ostan mut ei hirveesti tykätä. Mä ostan vihanneksia ja hedelmiä ne mitä on hyvä tarjous niistä. Jos mä ostasin kaiken tosta pikku kaupasta nii ei riitäis rahat yhtään.

Joka aamu aina croissantija. Eri makuja mä itekin oon ruvennu syömään niitä ei plekää suklaata mut eri makuja. Meil on sellanen keitin mil se keittää kahvin ja se niinku painetaan alas ekana keitetään vesi vedenkeitin on meillä. Sitten se kaadetaan siihen pannun ottetaan ja sit painetaan alas ja se on valmkis. Aika hyvää on mut on siinä hommaakin kun se pannu pitää huuhtella sitten kun sinnä on jääny puruja kahvin. Aika useesti mä vaan laitan itelle vedenkeitin ja ihan vaan pikakahvin. Mut tosi kiva on toi kahvi ja croissant on kanssa.
Täytyy sanoa että ulosantisi on kyllä tosi epäselvää ja tökeröä.
Croissantit toki on hyviä mutta kyllä niistä on terveellisyys kaukana. Nälkää ne pitävät suuren rasvapitoisuutensa vuoksi.

Yhteistyössä