Mun treffikaverista ei ole kuulunut enää yhtään mitään :O

No siis yleensähän se on ihan normaalia, enkä edes ihmettelisi :xmas:

Mutta, pitemmittä puheitta, mies oli erilainen kuin muut.. ja treffien jälkeen molemmat sairastettiin flunssa, joka päivä pideltiin puolin ja toisin yhteyksiä. Sitten vietettiin leffailta, ihan samaan tapaan kun treffeillä, ei tapahtunut mitään maata mullistavaa. Sen jälkeen laitoin viestiä ja kyselin vointia, ei vastannut enää mitään. Pyysi mua ennen tapaamista jo Facebookissa kaveriksi, johon suostuin. Ei ole sinne päivittänyt mitään pariin viikkoon, ennen tapaamista päivitellyt tilaansa muutaman päivän välein.. Hengissä se kyllä on, yhteen viestiin eräästä käytännön jutusta edellisen tapaamisen jälkeen vastasi että "Hyvä :)"

En miä perään jää ruikuttaa, kunhan pohdin :xmas:

MUOKS, päivitys sivulla 5 B)

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
sillä tuli toi monen poikamiehen "syndrooma" eli paniikki, kun tapaskin ihanan naisen...
No ei kai sillon piä karkuun lähteä :xmas: Minä en ainakaan sitä ahdistellut sillä lailla, sanoin kyllä että oli tosi ihanaa viettää aika yhdessä jne, mutta kun en rupea häiriköimään millään hempeilyviesteillä että olis sen takia pitäny laittaa jarrut päälle..

Sitä se kyllä hoeskelikin, että tässä käy vielä hassusti...... hmmmmmm.

aina se kiinnostus ei ole yhtä vahvaa kummallakin. tai ei ole vaiheessa jossa tahtoo sitten kuitenkaan tutustua enempää. ehkä hän miettii sitä, että sinulla kuitenkin kaksi pientä lasta. se on monelle iso kynnys, ei tahdo turhaan osaksi pienten elämää jos onkin vain läpikulkumatkalla... ja en tarkoita, etteikö pitäisi sinusta mutta kokonaisuus voi olla liikaa joillekin.

no
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
sillä tuli toi monen poikamiehen "syndrooma" eli paniikki, kun tapaskin ihanan naisen...
No ei kai sillon piä karkuun lähteä :xmas: Minä en ainakaan sitä ahdistellut sillä lailla, sanoin kyllä että oli tosi ihanaa viettää aika yhdessä jne, mutta kun en rupea häiriköimään millään hempeilyviesteillä että olis sen takia pitäny laittaa jarrut päälle..

toi viimeinen lause olikin aika paljastava...

Siis jutussahan olikin pointtina, ettei mitään seurustelua vaan mukavaa yhdessä oloa, seurusteluun niin monen asian pitäisi molempien mielestä osua kohdalleen ja sanoi, ettei hänelle seurustellessakaan olisi ongelma, jos toisella on lapsia. Ja en usko että on mitenkään blokannut (ai etten näkis sen päivityksiä?) koska sillä olis varmasti munaa potkasta mut sieltä listalta pois, jos ei haluaisi olla tekemisissä. Mutta jos sinne ei tosiaan niitä päivityksiä ala näky eikä siitä mitään tässä lähiaikoina kuulu, niin poistan sitten listaltani, jos olisikin laittanut niin etten näe sen päivityksiä..

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Mitä tulkintoja siitä tekisit? Mä en uskalla arvailla, kun en harrasta tunteita :whistle:

vieras
Montakos tekstaria laitoit tapaamisen jälkeen ilman että se laittoi sulle eka, tai ilman että se
vastas...??

Yksi tekstari on vielä ok (vaikken itse laittaisi sitäkään kun odotan aina miehen yhteydenottoa) mut jos laitat 2 tai enemmän ilman että siihen ekaan on vastattu niin.. alkaa vaikuttaa roikkumiselta.

Ei mut pesän irtoamisen jälkeen ne pitkät treffit jatkui vielä sen toisen vuorokauden ajan plus tuli se leffailta, jolloin oltiin toipilaita ja se ilmoitti mulle, ettei hänestä ole nyt muuhun kun leffaseuraks. Pesäteoria voidaan siis skipata.

Ja juu toi on tarkkaa touhua montako tekstaria voi laittaa, yhden voinnin kyselyn pistin eikä kuulunut moneen päivään mitään. Sitten se käytännön viesti (eräs asia, josta oli ollut puhetta että ilmoitan) johon kommentoikin takasin. Ei siis roikkumisteoriakaan sovi.

no
Ei mut pesän irtoamisen jälkeen ne pitkät treffit jatkui vielä sen toisen vuorokauden ajan plus tuli se leffailta, jolloin oltiin toipilaita ja se ilmoitti mulle, ettei hänestä ole nyt muuhun kun leffaseuraks. Pesäteoria voidaan siis skipata.

Ja juu toi on tarkkaa touhua montako tekstaria voi laittaa, yhden voinnin kyselyn pistin eikä kuulunut moneen päivään mitään. Sitten se käytännön viesti (eräs asia, josta oli ollut puhetta että ilmoitan) johon kommentoikin takasin. Ei siis roikkumisteoriakaan sovi.
se löys paremman.
vai oliko ainoo oikee selitys nyt joku, et se riutuu rakkaudesta sinuun ja pelästyi sitä tunnettaan ja voi h ja nyyh. emilyn, lahja kaikille miehille on taas särkenyt yhden sydämen.

vieras
Siis jutussahan olikin pointtina, ettei mitään seurustelua vaan mukavaa yhdessä oloa, seurusteluun niin monen asian pitäisi molempien mielestä osua kohdalleen ja sanoi, ettei hänelle seurustellessakaan olisi ongelma, jos toisella on lapsia. Ja en usko että on mitenkään blokannut (ai etten näkis sen päivityksiä?) koska sillä olis varmasti munaa potkasta mut sieltä listalta pois, jos ei haluaisi olla tekemisissä. Mutta jos sinne ei tosiaan niitä päivityksiä ala näky eikä siitä mitään tässä lähiaikoina kuulu, niin poistan sitten listaltani, jos olisikin laittanut niin etten näe sen päivityksiä..
No eihän sillä ollut edes munaa sanoa suoraan mitä ajattelee, vaan käyttää tuota välttely-taktiikkaa.

:/
No tosta tuli sellainen tunne että miestä ei kiinnosta :/ Koska jos ei vastaa mihinkään kunnon kyselemisiin (mihin kyllä ihastunut tai kiinnostunut mies vastaisi) ollenkaan eikä kuulu mitään muutenkaan. Ja kuitenkin vastaa sitte siihen oikeeseen asiaan mutta niukkasanaisesti ilman että senkään jälkeen viestittelis mitään muuta.

noh
Toisaalta kyl jostain FB-päivityksistä ei voi päätellä yhtään mitään. Eihän ne ole kenellekään henk.koht. osoitettu...

Kyllä munkin mies lopetti fb-päivitykset, kun kuittailin sille ku joka päivitykseen tuli tsiljoona kommenttia pelkiltä naisilta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän sillä ollut edes munaa sanoa suoraan mitä ajattelee, vaan käyttää tuota välttely-taktiikkaa.
Tää oli kyllä hyvä pointti. Kaikesta muusta se sanoi kyllä varsin suoraan mitä ajattelee.

eli
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Mitä tulkintoja siitä tekisit? Mä en uskalla arvailla, kun en harrasta tunteita :whistle:
tarkoitin sitä, että alkoi heti liikaa analysoimaan ja ennustamaan tulevaisuutta. otti jotenkin liian tosissaan ja pelästyi sitten itsekin omia tunteitaan. miehet on...

Yhteistyössä