Mun tekisi mieli viettää äitienpäivää jo tänään.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Kakkutarpeet ovat kasassa, pohja on valmiina ja kermaa sun vastaavaa löytyy. Ylihuomenna pitäisi moikata omaa äitiä ja sunnuntaina anoppia ja mummua, olisihan tässä huominenkin, mutta mun tekee kakkua mieli NYT. :p

Muksutkin ovat niin pieniä, että ne eivät huomaisi mitään ihmeellistä koko asiassa. Vatkaanko mä noi kermat vai en? Minähäån tässä äiti olen, niin enkä mä saa valita päivänkin?? :D
 

Yhteistyössä