Olis mulla tuolla monta siideriä kaapissa varttumassaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:älä yllytä siellä :wave:
Ole hiljaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Täällä maistellaan jo ensimmäistä siideriä
Onkin kuule hyvää kopparbegin ahomansikkaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ole hiljaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Täällä maistellaan jo ensimmäistä siideriä
Mä tykkään päärynästäAlkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Onkin kuule hyvää kopparbegin ahomansikkaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ole hiljaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Täällä maistellaan jo ensimmäistä siideriä
Tuu meille mun seuraks.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut pakko odotella huomiseen,janottaa vaan niin perkuleesti
Missäpäin maailmaa asut?Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Tuu meille mun seuraks.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut pakko odotella huomiseen,janottaa vaan niin perkuleesti
n.500km on matkaa täältä :|Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Hevon jeeran kuusessa eli Kainuussa
Kuka nyt vettä juo perjantaina :xAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ota vettä, jos on jano.
Se joka haluaa, että vatsa on litteä lauantaina. Alkoholi voi turvottaa ja jos lauantaina haluaa juhlia lisää, kannattaa huolehtia nesteytyksestä hyvissä ajoin.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kuka nyt vettä juo perjantaina :xAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ota vettä, jos on jano.
No,ens viikolla on taas rankka työviikko edessä,eiköhän ne turvotukset siellä lähde poisAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se joka haluaa, että vatsa on litteä lauantaina. Alkoholi voi turvottaa ja jos lauantaina haluaa juhlia lisää, kannattaa huolehtia nesteytyksestä hyvissä ajoin.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kuka nyt vettä juo perjantaina :xAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ota vettä, jos on jano.
noh eihän tuo oo matka eikä mikäänAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:n.500km on matkaa täältä :|Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Hevon jeeran kuusessa eli Kainuussa
Ai,kävellenkö tuunAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:noh eihän tuo oo matka eikä mikäänAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:n.500km on matkaa täältä :|Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Hevon jeeran kuusessa eli Kainuussa