Ja sä vaivaat sillä sun päätäsi :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sul on aina kova himo alkoholiiin? :/
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ai,kävellenkö tuunAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:noh eihän tuo oo matka eikä mikäänAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:n.500km on matkaa täältä :|Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Hevon jeeran kuusessa eli Kainuussa
No mä lähden huomenna onnelaan onnea etsimään,tänään olen likan kanssa kotona =)Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Miks et sit ota tänään?
Ei pysty,pitää olla ens viikolla töissäkin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ai,kävellenkö tuunAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:noh eihän tuo oo matka eikä mikäänAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:n.500km on matkaa täältä :|Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Hevon jeeran kuusessa eli Kainuussa
jep tehään treffit ens perjantaille
Juu juu pistetään taxi firman piikkiinAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ei pysty,pitää olla ens viikolla töissäkin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ai,kävellenkö tuunAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:noh eihän tuo oo matka eikä mikäänAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:n.500km on matkaa täältä :|Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Hevon jeeran kuusessa eli Kainuussa
jep tehään treffit ens perjantaille
Mä voin tulla vaikka heti jos maksat taksin
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mä lähden huomenna onnelaan onnea etsimään,tänään olen likan kanssa kotona =)Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Miks et sit ota tänään?
En tiedä,mut kaikki työkaverit sieltä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mä lähden huomenna onnelaan onnea etsimään,tänään olen likan kanssa kotona =)Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Miks et sit ota tänään?
Löytyykö onnelasta onnea ?
Ai on vaiAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Juu juu pistetään taxi firman piikkiin
Täälä muuten on kans onnela
En toistaiseksi vielä sen kummoisempaa,saa nähdä mihin toi elämäntilanne muuttuu lähiaikoina,että ollaanko kohta sinkkuäitiAlkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Minkäs lasita onnea meet sinne ettimään?
Kyytiäpä hyvinkin joo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Oo sit Onnelas nätisti sieltä ku voi saada kyydin muualleki ku sinne mis on onnelinen
Älä sit päädy sinisten setien matkaanAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyytiäpä hyvinkin joo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Oo sit Onnelas nätisti sieltä ku voi saada kyydin muualleki ku sinne mis on onnelinen
No en todellakaan :xAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Älä sit päädy sinisten setien matkaanAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyytiäpä hyvinkin joo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Oo sit Onnelas nätisti sieltä ku voi saada kyydin muualleki ku sinne mis on onnelinen