Koskas solet viimeksi tullut kunnolla piiskatuksi.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:No toki välillä pitää piiskata ja tulla piiskatuksi. B)
Mulla on aina pylly paljaanaAlkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:pylly paljaaks täältä pesee
too much information :xAlkuperäinen kirjoittaja Rane:Mulla on aina pylly paljaanaAlkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:pylly paljaaks täältä pesee
Piiskaispa meilläkin. Ei nyt kovaa, mutta sillai vähäsen vaikka jollain pajupiiskalla.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kyllä meillä mies piiskaa minua silloin tällöin
Oliskohan kaksi viikkoa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Koskas solet viimeksi tullut kunnolla piiskatuksi.
Koskaan en tietääkseni kysy asiattomuuksiaAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Oliskohan kaksi viikkoa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Koskas solet viimeksi tullut kunnolla piiskatuksi.
*Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus*
Ihankos itse sait hakea risunkin vai tuliko vain vähän läpsyttelyä?Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Oliskohan kaksi viikkoa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Koskas solet viimeksi tullut kunnolla piiskatuksi.
*Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus*
Meillä on ihan ruoska sitä vartenAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Piiskaispa meilläkin. Ei nyt kovaa, mutta sillai vähäsen vaikka jollain pajupiiskalla.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kyllä meillä mies piiskaa minua silloin tällöin
Ei miehellä oo pyllyä.Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Mulla on aina pylly paljaanaAlkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:pylly paljaaks täältä pesee
Ihan ite hain ruoskan laatikosta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kade:Ihankos itse sait hakea risunkin vai tuliko vain vähän läpsyttelyä?
Toimii :attn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla on nahkanen vyö, toimii kuulema aika hyvin
Ei sillä tarvi olan takaa huitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikö jokin ruoska satu ihan mielettömästi??
No perse sitten, ollaan sitten hävyttömiä jos pylly ei kelpaaAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ei miehellä oo pyllyä.Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Mulla on aina pylly paljaanaAlkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:pylly paljaaks täältä pesee
joku luulee pian että oon sua piiskannu kun noin sanotAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Toimii :attn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla on nahkanen vyö, toimii kuulema aika hyvin
Mitään en tunnusta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joku luulee pian että oon sua piiskannu kun noin sanotAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Toimii :attn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla on nahkanen vyö, toimii kuulema aika hyvin