2 viikkoa sitten oli ne häät, nyt ollaan humputtelemassa lasten kanssa Helsingissä, mä oon köyhä ja kurja |O |O |O |O Onneksi tili tulee viikon päästä keskiviikkona, siihen asti syödään makaroonia
Ei tarvi säästää, niihin on rahaa säästötilillä.Alkuperäinen kirjoittaja ...:....muista säästää joululahjoihin...
On mulla rahaa elämiseen, nyt vaan on menny ihan jumalattoman paljon rahaa, kun on ollu kaikkea tapahtumaa.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Isi auttaa :snotty:
Ööö.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Et todellakaan tiedä mitä on olla köyhä!!!
hävettää puolestsi, kun meitä vähävaraisia tavallaan mollaat aloituksellasi.
:snotty:
Onko sulle sit tarjottu?Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Älä viitsi provoilla. JOS SÄÄSTÖTILILLÄ on rahaa, niin siloin se käytetään LASTEN ruokkimiseen.
Iahna oikeasti, etkö ajattele että on ihmisiä joilla ei oikeasti ole kuin esim 20 /2viikoksi. silä on vaan pärjättävä.
jotkut kun eivät ota vanhemmiltaankan jatkuvasti rahaa ja tavaraa vastaan.
Talous on kuralla,jos ei saa maksettua laskujaan ja ruokaa ostettua.
OIKEATIKO anan tlapsille makaroonia , vaikka säästötilillä on rahaa. Kyllä ostaiain niilllä muutakin ruokaa
Et todellakaan tiedä mitä on olla köyhä!!!
Olen mäkin vähävaraanen enkä kyllä mitenkään vetänyt herneitä nekkuun ap:n alootuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Älä viitsi provoilla. JOS SÄÄSTÖTILILLÄ on rahaa, niin siloin se käytetään LASTEN ruokkimiseen.
Iahna oikeasti, etkö ajattele että on ihmisiä joilla ei oikeasti ole kuin esim 20 /2viikoksi. silä on vaan pärjättävä.
OIKEATIKO anan tlapsille makaroonia , vaikka säästötilillä on rahaa. Kyllä ostaiain niilllä muutakin ruokaa
No ethän sä scarletti millään voi niin tehdä B)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olen mäkin vähävaraanen enkä kyllä mitenkään vetänyt herneitä nekkuun ap:n alootuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Älä viitsi provoilla. JOS SÄÄSTÖTILILLÄ on rahaa, niin siloin se käytetään LASTEN ruokkimiseen.
Ai niin, mutta enhän mä varmaan voi olla vähävaraanen, kun meinaan hommata lipun U2:n keikalle.
Mulle kanssa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin muuten *juoksee tekemään poppareita*
No en niin, en varsinkaan kun meinaan opintotuella sen lipun maksaa. En sentään lapsilisällä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:No ethän sä scarletti millään voi niin tehdä B)
Ja mulle :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle kanssa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin muuten *juoksee tekemään poppareita*
jokainen laittaa rahansa mihin tykkää, ei se oo sulta pois jos KKK nauttii elämästä lapsien kanssa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Älä viitsi provoilla. JOS SÄÄSTÖTILILLÄ on rahaa, niin siloin se käytetään LASTEN ruokkimiseen.
tääl olis viel kasviksia ja dippiäAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja mulle :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle kanssa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin muuten *juoksee tekemään poppareita*
Mulla olis irtokarkkeja. Maistuuko?
Mun pitäis oikeesti lopettaa karkin syöntiAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja mulle :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle kanssa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin muuten *juoksee tekemään poppareita*
*tarjoo porkkanaa ja kurkkua dipin kera*Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mun pitäis oikeesti lopettaa karkin syöntiAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja mulle :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle kanssa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin muuten *juoksee tekemään poppareita*
Pää kiinni Metsola. Mä en ole ketään mollannut, paitsi sua äsken. Jos mun mielstä mun talous on kuralla, se on. Ja sinuna en paljon tulis huikkimaan mistään makaroonin syömisestä, mä en sentään jatka maitoa vedellä. Ja se makarooni nyt vaan oli ilmaus, että tiukempaa aikaa on tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Älä viitsi provoilla. JOS SÄÄSTÖTILILLÄ on rahaa, niin siloin se käytetään LASTEN ruokkimiseen.
Mun säästis on vaan ihan normi tili, jossa on rahaa jemmassa, tosin pitää pankkiin asti vaivautua, että sieltä saan rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuli vain mieleen, että jos on kyse säästötilistä niin onko ne edes aina sellaasia, että niiltä niin vain nostetaan rahaa? Että marssitaan automaatille ja nostetaan rahaa?
Onhan mullakin pankin jäsenyys jonka arvo on joku 100?, mutta siihen taitaas mennä yli vuosi, että saisin rahan pankista eroamisen jälkeen.