M
millipilli
Vieras
Mä oon niiiiiin iloinen. Toi jätkä on ihan järkyttävän huono syömään ja nyt on parina päivänä jo pyytänyt ruokaa ja äskenkin söi ison annoksen perunaa ja karjalanpaistia. Ehkä meillä on sittenkin toivoa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Tiedän tunteen.
Tänäänkin närppi vain muutaman makaronin. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Tiedän tunteen.
Meillä yleensä ei syödä sitäkään... välillä tuntuu, että poika elää pelkällä pyhällä hengellä
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mitä sun poika syö päivisin? Miten paljon?
Kun taistelen aika ajoin itsekin tuon ongelman kanssa....
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:Apuva mä luin ensin syntymätön.Pakko lopettaa varmaan jo...
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Meillä taas ei hoidossa syö oikeestaan ollenkaan. Kotona välillä tosi huonosti, välillä hyvin niinkuin tänään:2 lautasellista makkarakeittoa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Tiedän tunteen.
Meillä yleensä ei syödä sitäkään... välillä tuntuu, että poika elää pelkällä pyhällä hengellä
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Tiedän tunteen.
Niukkaskiihdytin!Meilläkin on niitä, uskomaton hyötysuhde.