Mun sydämeen sattuu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onneton"

Vieras
Se, että mä en pääse tunteistani ylitse enkä pysty unohtamaan vaikka yritän. Kukaan muu ei tunnu miltään, kukaan muu ei saa mua ihastumaan tai tuntemaan sitä sähköä jonka tunnen hänen kanssaan. Mä rakastan, vaikka en sais.
Eikö nää tunteet kuole koskaan?

:(

Kyllä kuolee. Itselläni oli elämää suurempi rakkaus ja 25 vuoden liitto, joka sitten päättyi pettämiseen. Nyt 10 vuotta eron jälkeen voin sanoa,että rakkaus loppui kun erosta oli kulunut muutama vuosi. Ei ollut mitään apua siitä, että toinen petti törkeästi. Rakkautta ei voi pakottaa loppumaan. Sinä selviät kyllä ja pystyt jatkossakin rakastumaan.

Ei ne vanhat rakkaustunteet välttämättä kuole koskaan, etenkin jos sen koko tyypin oikein kultaa mielessään. Pitäisi nähdä se mennyt rakkaus nykypäivänä, ihminen on muuttunut ja arki tulee kaikkien kanssa. Jotenkin osata katsoa realismin lasien läpi ja jättää ne vaaleanpunaiset makuuhuoneunelmia varten.

Toisaalta, onko se niin väärin, jos joskus ajattelee menneitä hetkiä? Tietysti, jos se mustaa nykyisyyden, niin asialle pitäisi tehdä jotakin... : /

Alkuperäinen kirjoittaja tiedätkö;23129892:
ehkä se toinen osapuoli tuntee ihan samanlailla ja vaan odottaa että susta kuuluis jotain?

Niin, en tiedä. Mua vaan pelottaa, että tää on täysin yksipuolista ja ettei tuo toinen tunne mua kohtaan näin. Parempi ois siis vaan unohtaa, kuin jatkaa itsensä kiusaamista näin epätoivoisella tavalla. Mutta kun en pysty unohtamaan ja olemaan rakastamatta.

[QUOTE="aloittaja";23129909]Mutta kun en pysty unohtamaan ja olemaan rakastamatta.[/QUOTE]

Ei nyt ehkä tunnu siltä, mutta kyllä se helpottaa. Aika on se joka auttaa. Sitä mullekin sanottiin täällä kun kärvistelin tunteitteni kanssa. Pahin on ohi nyt muutaman kuukauden jälkeen, mutta täysin unohtanut en ole. Ei kuitenkaan enää satuta nähdä toista.

[QUOTE="aloittaja";23129909]Niin, en tiedä. Mua vaan pelottaa, että tää on täysin yksipuolista ja ettei tuo toinen tunne mua kohtaan näin. Parempi ois siis vaan unohtaa, kuin jatkaa itsensä kiusaamista näin epätoivoisella tavalla. Mutta kun en pysty unohtamaan ja olemaan rakastamatta.[/QUOTE]

No eikö kannattaisi ottaa selvää? Muutenhan kadut loppuikäsi jos se toinen olisi sittenkin tuntenut samoin?

Yhteistyössä