Mun sietokykyni on kyllä äärirajoilla tän kivun kanssa... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keijumetsän Lilja

Vieras
Reumakivut on pahemmat kuin ikänä ennen. Eikä helpotusta näy, koska lääkäriaikaa ei saa. Ei vaikka oon soittanutkin perään ja kysellyt, että voisko sitä aikaa saada, kun alkaa tilanne olla akuutti. Vai soitanko mä sinne liian harvoin? Pitäiskö sinne soittaa joka viikko? Joka päivä?

Itkettää, kun ei mitään jaksa tehdä. Siis kotitöitä. Tiskaaminen sattuu, jopa lapsen nostaminen (eli mitä se nyt on, 8-9kg?) sattuu. Itku on herkässä, pinna kireellä. Pitäis vaan yrittää jaksaa... mutta kovin kauaa en jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Reumakivut on pahemmat kuin ikänä ennen. Eikä helpotusta näy, koska lääkäriaikaa ei saa. Ei vaikka oon soittanutkin perään ja kysellyt, että voisko sitä aikaa saada, kun alkaa tilanne olla akuutti. Vai soitanko mä sinne liian harvoin? Pitäiskö sinne soittaa joka viikko? Joka päivä?

Itkettää, kun ei mitään jaksa tehdä. Siis kotitöitä. Tiskaaminen sattuu, jopa lapsen nostaminen (eli mitä se nyt on, 8-9kg?) sattuu. Itku on herkässä, pinna kireellä. Pitäis vaan yrittää jaksaa... mutta kovin kauaa en jaksa.

soita ihmeessä!!
:hug:

Sellainen sopimus on kyllä neuvolan kanssa, että jos tilanne alkaa olla akuutti, niin kerron siellä ja sitten saatan saada lähetteen Heinolan reumasairaalaan. Mutta kun sinnekin (siis neuvolaan) pääsee soittamaan vasta perjantaina, kun se täti on tän viikon koulutuksessa tai jossain.

No, ehkä mää käyn päivystävältä hakemassa särkylääkkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja SariK:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Sellainen sopimus on kyllä neuvolan kanssa, että jos tilanne alkaa olla akuutti, niin kerron siellä ja sitten saatan saada lähetteen Heinolan reumasairaalaan. Mutta kun sinnekin (siis neuvolaan) pääsee soittamaan vasta perjantaina, kun se täti on tän viikon koulutuksessa tai jossain.

No, ehkä mää käyn päivystävältä hakemassa särkylääkkeitä.

Kipin kapin vain menet ja kerrot tilanteen päivystykseen. Samalla vaadit sen lähetteen Heinolaan omalta lääkäriltä. Ite olen ollut Heinolassa ja siellä hoidetaan tosi hyvin ja yksilöllisesti, ihan kokemus jäi mieleeni sieltä.
Voi et mä ymmärrän sinua ja paljonkin!

:hug:

Ite kanssa olen ollut siellä hoidossa, silloin kun asuin Kouvolassa. Hyvät kokemukset jääneet (tosin jostain syystä sinne mennessä ennemmin tai myöhemmin tuli aina itku).

Nykyään asun Pohjanmaalla ja tavallaan pelottaa, jos joutuu sinne asti menemään. Siellä kun todennäköisesti tulis useampi päivä vietettyä ja hieman huolettaa jättää lapsi niin pitkäksi aikaa vain isin seuraan.

Yhteistyössä