Mun puhelinlasku 800e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maissi

Vieras
Mä en kerta kaikkiaan YMMÄRRÄ LAINKAAN, minkä helvetin takia mulle paukahtaa noin järjetön lasku!!!

Puhun ja tekstaan ihan normaalisti - en todellakaan vajaan tonnin edestä!!!
Wappia tms. en käytä.

Soitin tietysti asiakaspalveluun, ja siellä nainen sanoi, että puhelimessa voi olla joku virus. (???)
Sanoin, että mä en ala maksaa noin älytöntä laskua - maksan mielelläni kaikki viestit ja puhelut, eli ne joihin tiedän "tuhlanneeni".

Entä jos asiakaspalvelusta ilmoitetaan, että kyllä tuo on maksettava?
Ja mä TIEDÄN, etten herran tähen noin suurta laskua saa kuukaudessa aikaiseksi! Enkä kyllä suostu maksamaan mitään, mitä en ole itse aiheuttanut. :( Mihin mun täytyy asia sitten viedä?

virus?eiköhän asiakaspalvelusta pitäisi alkaa selvittämään että mikä viirus jos tommosia suustaan päästelee..ole jämynä eläkä anna periksi!jos sulla esim on kokoajan nettiyhteys päällä puhelimessa niin saattaa olla aikamoinen summa kuussa...

Pyydä heiltä tarkka listaus, mihin numeroihin olet viestittänyt/soittanut, puhelujen kestot, ajankohdat jne.

Sitten näet mistä summa koostuu. Ja syynää tarkasti onko virhe jossain. Jos ei ole, niin vaihda liittymää äkkiä.

Jos kyseessä on virus, lasku on maksettava. Firma voi tulla vastaan mutta ei ole pakko. Se on sama juttu kun tietokoneessa että käyttäjä vastaa eli jos tietsikasta virus lähettelee meilejä/muuten tukkii palvelimen, ko palvelimen omistaja voi laskuttaa vahingonkorvausrahat tietsikan käyttäjältä, koska hän ei ole toiminnallaan estänyt tai varmistanut luvatonta tai aiheetonta käyttöä.

Hitsinpimpiulat mutta noin se menee :(

Ootko soitellu/ottanu vastaan puheluita ulkomailta.Niillä saa laskua tehtyä aika helkkaristi nopeesti.

Oliko siinä sun laskussa laskuerittelyä,mistä tarkasti näät mihin oot ollu mitenkin yhteyksissä ja näkyykö erittelyssä joitakin ihmeellisiä laskutuksia?
Jos lasku tulee Elisalta,ni saattaa olla aikalailla väärin tehty laskutus :whistle:

Eli aikoivat soittaa asiakaspalvelusta, kunhan päätyvät johonkin ratkaisuun.
Mulla varmaan menee tosin liittymä kohta puolin kiinni, ellei ne sitten pidä sitä auki niin kauan että saavat tämän asian selvitettyä.

Kävin ostamassa uuden puhelimen, jossa ei ole wappia tai mitään - eipähän tule ainakaan vahingossa turhaa laskua minkään asian vuoksi, tai mitään helv... viruksia tms.

DNA:n prepaid odottelee tossa pöydällä varuilta, jos liittymä sulkeutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Maissi:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyydä aluksi puheluerittely.

..ja osta sen jälkeen vanhanajan kunnon kapula. Sellaiset ei soittele itsekseen.

Juu sellanen on jo ostettu ja jo käytössä! :)

Aah, hyvä juttu :) Hirvittää kun joskus joutuu vaihtamaan puhelinta, että nuo älyluurit tekee ties mitä omiaan. Pitäisköhän kaivaa vanha kunnon 5110 kaapista :o

Alkuperäinen kirjoittaja Maissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Mikä liittymä sulla on?? Saunalahti tehnyt näin joskus miehelleni.

Miten miehelläsi on asia ratkennut???

Hänellä oli normaalisti 50e puhelinlaskut, ja yhtäkkiä tulikin jossakin kuussa olikohan 900euron puhelin lasku, vai 700euroako se oli, kuitenkin...

Hän soitti sinne ja oli jämynä, pyysi selvityksen asiaan ja ne selvitti sitä aikansa, ja sitten lähetti uuden puhelin laskun, ja se oli jotain 70e.

Kova kovaa vastaan, ja todisteita sinulle siitä että olet muka saanut noin ison puhelinlaskun aikaan!!

Yhteistyössä