Mun pojasta ei sitten ikinä tule miestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepjepaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepjepaa

Vieras
Rollolainen kokee, että pojastaan tulee mies kun tulee armeijaanmenoaika. Tuli vaan mieleeni, että tuon määritelmän mukaan mun pojasta ei tule ikinä miestä. Pojalla on toinen korva kuuro, joten armeijaan hän ei "pääse". Saa siis C:n paperit. Ei tule miestä, ei :D

Voi vitjat mä sanon vaan mitä vatipäitä... Sitähän siinä ketjussa just kirjaimellisesti paasattiin.
Ja sitten pitää vielä erikseen avata ketju ja kertoa miksi oma poika ei mene.. Huoh..

se oli vaan sellainen heitto, ei tietenkän armeija tee miestä, mutta se on van sellainne vanha sanonta. että armeija tekee miehen. JA se että jolaki on joku sairaus on ymmmärrettävää ettei mene armeijaan. Mutta sivari tai totaalikieltäytyjä muuussa tapauksessa on vähän eri asia. Mulaki on yksi tuttu joka olia halunnut armeijaan, mutt akoskana ei sitä saanut käydä, koska on epileptikko.

se oli vaan sellainen heitto, ei tietenkän armeija tee miestä, mutta se on van sellainne vanha sanonta. että armeija tekee miehen. JA se että jolaki on joku sairaus on ymmmärrettävää ettei mene armeijaan. Mutta sivari tai totaalikieltäytyjä muuussa tapauksessa on vähän eri asia. Mulaki on yksi tuttu joka olia halunnut armeijaan, mutt akoskana ei sitä saanut käydä, koska on epileptikko.

Ei kannata näille selitellä mitään. Jokainen vähääkään järkevä ihminen tajusi mitä tarkoitit.

[QUOTE="vieras";28128023]Voi voi, mä opetin poikani niin ettei ne halunneet mennäkään armeijaan. Hienoja miehiä ne ovat, osaavat ajatella jopa omilla aivoillaan.[/QUOTE]

Ja armeijan käyneet eivät tietenkään osaa...

[QUOTE="vieras";28128023]Voi voi, mä opetin poikani niin ettei ne halunneet mennäkään armeijaan. Hienoja miehiä ne ovat, osaavat ajatella jopa omilla aivoillaan.[/QUOTE]

Jos kerran osaavat ajatella omilla aivoillaan, miksi niille piti opettaa olla haluamatta armeijaan? Eikö annettu ajatella ja päättää itse mitä haluaa?

Mä melkeinpä toivon, ettei mun pojat mee armeijaan. Toisaalta ehkäpä tuo asetelma on muuttunut muutenkin 15 vuoden päästä. Ja itse olen reservin yliluutnantti, että itse vedin siellä pidemmän kaavan mukaan.

[QUOTE="Hmm";28128176]Hyvin paljon mahdollista, että pojastasi ei tule ikinä miestä, vaan jää samanlaiseksi keskenkasvuiseksi, valittavaksi natkuksi kuin äitinsäkin.[/QUOTE]

Toivon mukaan et omaa itse lapsia, maailmassa on jo liikaa kaltaisiasi alhaisia rottia.

jos sinä ole tnäin opettanut eivät ajattele omilla aivoillaan. He noudattavat SINUN oppeja ei omiaan.

aloittaja on ihan alinta kastia mitä täällä palstalla tapaa. Paljon on erikoista tallaajaa ihmisiä,mutta tää vetää jo voiton.
Anteeksi nyt, mutta pakko sanoa,että ei tyhjäpäisempää ihmistä voi enää olla. Normaalisti en alennu haukkumaan ihmisiä,mutta totuus on tuotava julki jos vaikka siitä osaiis tämäkin aloittaja ottaa opikseen,mut taitaa olla tuuleen huutelua.

Itse olen ollut siellä töissä jo melkein 20v.
En koe olevani mitenkään erityisen paha ihminen siitä huolimatta. Itselläni on kavereina ihmisiä jotka ei ole käyneet armeijaa ja sellaisia jotka keskeyttivät palveluksensa aikanaan. Ei se, että käy tai ei käy armeijaa, kerro miehestä yhtään mitään.

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Yhteistyössä