K
kyynel
Vieras
7-vuotias poika, ekalla siis. Leikkii yleensä isosiskojen ja näitten kavereiden kanssa tai sitten naapurin tytön kanssa koulussakin, kun pojat ei ota mukaan leikkeihin. Tänään sitten poikaa oltiin kiusattu niin, että lapsiraukka oli itkenyt välitunnilla. Kuudetta luokkaa käyvä isosisko oli nähnyt, kun pojan luokalla olevat pojat olivat kiusanneet lastani tytöksi (olivat eilen luokkaretkellä ja annoin sitten taskurahaa mukaan. Lapsi oli ostanut itselleen helmistä tehdyn kaulakorun, sellaisen lyhyen kuminauhamallisen jota miehetkin pitää ) ja nyt kun oli ollut tuo koru kaulassa koulussa, oli saanut pilkkaa ja ivaa kohteekseen niin että itku oli päässyt. Isosisko oli mennyt sanomaan asiasta opettajalle, mutta tämä oli tuumannut vain että no, kyllä se menee ohi kun ei asiaan puututa!! Onneksi isosiskolla on leijonan luonne ja sydän paikallaan, oli lohduttanut pikkuveljeään kun opettajia ei ollut kiinnostanut.
Mulla sydän särkyy, kun muutenkin olen kokenut että poika on siellä luokanvalvojansa silmätikkuna muutenkin, ja että sitten kun lasta syrjitään tms niin opettaja ei puutu siihen.
Ja tänään, kun hain pojan iltapäiväkerhosta kotiin, olisi halunnut lähteä leikkimään just niiden kiusaajien luokse
Enpähän päästänyt.
Mulla sydän särkyy, kun muutenkin olen kokenut että poika on siellä luokanvalvojansa silmätikkuna muutenkin, ja että sitten kun lasta syrjitään tms niin opettaja ei puutu siihen.
Ja tänään, kun hain pojan iltapäiväkerhosta kotiin, olisi halunnut lähteä leikkimään just niiden kiusaajien luokse