Mun pitäisi saada itseni pienentymään koosta 34 kokoon 32!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Ja tää on todella toivotonta hommaa. :(
En tokikaan ole lihava, mutta sitäkin enemmän löysä! Jalat ovat pelkkää selluliittia, maha roikkuu ja näyttää pullataikinalta, jenkkakahvoja on vaikka muille jakaa. Ehkä uskomatonta, mutta voi niin totta. :'(

Ajattelin, että mulle ainoa motivaatio liikkua ja kiinteytyä on vaatekoon pienentäminen kokoon 32. Mun ei todellakaan tarvitse mahtua kolmikakkosiin housuihin vastaisuudessakaan, kunhan vain edes yritän! Eli että saan löysät veks ja kroppani kuosiin.

Ruokavalio remonttiin ja liikuntaa kehiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja tää on todella toivotonta hommaa. :(
En tokikaan ole lihava, mutta sitäkin enemmän löysä! Jalat ovat pelkkää selluliittia, maha roikkuu ja näyttää pullataikinalta, jenkkakahvoja on vaikka muille jakaa. Ehkä uskomatonta, mutta voi niin totta. :'(

Ajattelin, että mulle ainoa motivaatio liikkua ja kiinteytyä on vaatekoon pienentäminen kokoon 32. Mun ei todellakaan tarvitse mahtua kolmikakkosiin housuihin vastaisuudessakaan, kunhan vain edes yritän! Eli että saan löysät veks ja kroppani kuosiin.

Ruokavalio remonttiin ja liikuntaa kehiin.

siinähän se tulikin.. laihduttamiseen tuskin on tarvetta mutta kiinteytyä voit liikunnan avulla :)

Mä taas olen ihan tyytyväinen, etten ole kokoa 32. Vaatteiden löytäminen oli paljon vaikeampaa, kun olin 32:n ja 34:n välimaastossa. 34-36 koossa on paljon helpompaa, en haluaisi enää sitä hankaluutta vaatekaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä halun laihtua 52,5 kilosesta 48-50 kiloseksi. Paljo sä painat tällä hetkellä ja kuin pitkä?

Pituutta mulla 162 cm ja painosta en voi varmuudella sanoa, vaaka on näyttänyt yleisimmin 50,5 kg. Mutta olen siis silminnähden lihonut, peili ja tiukat paidat sen paljastavat. Vaaka kuitenkin näyttää itsepintaisesti tuota lukemaa, tarttis vissiin vaihtaa patterit siihen.

Ja kun monet ovat herkkiä mittojen perusteella vauhkoamaan, niin sanottakoon, että itselleni se peili on parhain totuudentorvi. Vaikka äkkiseltään minunkin pituus-painosuhde vaikuttais olevan kunnossa, ja toisaalta onkin, niin peili näyttää selluliittia tursuavan löysäkkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja joskus lähes kokoa 32:
Mä taas olen ihan tyytyväinen, etten ole kokoa 32. Vaatteiden löytäminen oli paljon vaikeampaa, kun olin 32:n ja 34:n välimaastossa. 34-36 koossa on paljon helpompaa, en haluaisi enää sitä hankaluutta vaatekaupassa.

Nykyään vaan vaatekoot tuntuvat muuttuneen, itselläni lähes kaikki vaatteet (erityisesti paidat ja takit) kokoa XS, kun nykyinen S on liian reilu. Housut ovat kuitenkin pysyneet suurimmaksi osaksi normaalissa mitoituksessa, eli niistä sitten voikin päätellä miten kroppa on muuttunut. 32 ei mee mulle kiinni, koska lantio niin leveä, mahtuu kyllä muutoin jalkaan. Silti sais reisien ympäriltä saada sitä läskiä veks!!

Yhteistyössä