Mun pitäis kuolla kuuden vuoden päästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
... jos seuraisin isäni jalanjälkiä :o . Hän oli 23-vuotias kun mä synnyin ja itse olin myös 23-vuotias kun synnytin esikoiseni. Eli siis vanhemmaksi tulemisessa hänen esimerkkiään tiedostamatta seurasin.

Tänään katseltiin miehen kanssa vanhoja kuvia ja siellä oli isäni kuolinilmoitus. Hän tosiaan oli vasta 39-vuotias kuollessaan. En sitä silloin, itse kun olin niin nuori, ymmärtänyt että eipä ollut isä kovinkaan paljon vielä iällä pilattu kun kuolo hänet korjasi :/

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Oikaise, jos muistan väärin...
Mutta eikös isäsi elämäntavat olleet hieman railakkaammat kuin sinulla?

Juu, molempien isien :). Enkä mä oikeesti ajatellutkaan että tarvis seurata isän viitoittamaa tietä. Hämmästyin vaan kun hokasin miten nuori hän oli kuollessaan. Ja miten tosiaan ollaan saatu lapset saman ikäisinä.

Mä olen välillä huolissani omasta isästä, jos en saa siihen yhteyttä, päivittäin kuitenkin soitellaan sen kanssa.
Pahimman stressin olen kuitenkin saanut itseltäni pois, kun enhän mä voi olla varjelemassa isääni joka hetki.
Välillä pelottaa kuitenkin, jos jotain sattuu.

minun isäni oli kuollessaan vain 28vuotias. Paria vuotta nuorempi kuin mitä itse olen nyt.

outo ajatus.en ole ennen ajatellutkaan.. aina vain ajatellut, että isä oli aikuinen kuollessaan. mutta nyt sen tajuaa sitten ,että kummiskin ihan hemmetin nuori aikuinen .

Yhteistyössä