mun pakko yks juttu kysyä,mitä halusin jo eilen kysyä teiltä?(rokotus)

En ole kuullut tuollaista.

Parinkin lääkärin kanssa tässä keskusteltu ja he sanoivat, ettei rokotteessa ole mitään sellaista ainetta mitä ei olisi käytetty ennen. Jokaista ainesosaa on siis käytetty muissakin rokotteissa, joita meihin on pistetty.

Ei taida olla mitään ainetta eikä esinettä, joka ei MUKA aiheuttais syöpää.. höpöp höpöä suurin osa mun mielestä.

tiedätkö että oikeesti olisimme paljon onnellisempia ilman tätä nettiä,täällä on niin paljon keksittyä juttua,että ne jotka ei täällä näitä juttuja lue,ei niillä ole sikataudin ja rokotteen takia huolta huomisesta!

Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
En ole kuullut tuollaista.

Parinkin lääkärin kanssa tässä keskusteltu ja he sanoivat, ettei rokotteessa ole mitään sellaista ainetta mitä ei olisi käytetty ennen. Jokaista ainesosaa on siis käytetty muissakin rokotteissa, joita meihin on pistetty.

Ei taida olla mitään ainetta eikä esinettä, joka ei MUKA aiheuttais syöpää.. höpöp höpöä suurin osa mun mielestä.

Mä olen sama mieltä ja vain yks juttu mulle tuli mieleen eli ne on saksalaiset rokotteet,missä halusivat käytä eläinten syöpäsoluja,mikä ehkä voivat lisää riskiä sairastua siitä tautia,mutta ei suomessa niitä rokoteita ole,sekä kyllä ne aineet on jo aikaisemmin kaytetty.

Mä ensiks kans oli kauhuissa enkä tiennyt mitä tehdä,mutta otin niin paljon selvä rokotesta,jopa silloin kun menin rokotamaan toista lasta soitanut ennen siitä kahteen paikaan vielä varmista asia

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
tiedätkö että oikeesti olisimme paljon onnellisempia ilman tätä nettiä,täällä on niin paljon keksittyä juttua,että ne jotka ei täällä näitä juttuja lue,ei niillä ole sikataudin ja rokotteen takia huolta huomisesta!

Sama mieltä,netti on oikeastaan turhaa juttu,koska me monet vietämme suurin osaa elämästä aika täällä ihan turhaan,luemme (anteeks)paska,monilla masennuskin nettin takia

OIkeasti aika moni, joka heittelee eri palstoilla näitä epäilyksiä ja väitteitä, tekee sitä vain kiusatakseen ihmisiä, jotka ovat epävarmoja elämässään/luonteeltaan tai muuten vain tietämättömiä. Älytöntä aiheuttaa epävarmuutta ja ahdistusta muutenkin vaikeassa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ähälämi:
no, senhän näkee sitte ku ne tulee, mutta on totta, että rokotetta ei liiemmin ole testailtu,kumpaan kuolee ennemmin, se on vielä arvoitus

on testattu,se on sama kun kausiinfluenssa rokotessa aineet on vaan ei elävä sikavirus sielä,kysyy mielummin lääkäriltä,ei netistä,jos jotain vakava olisi tullut rokotesta ihan varmasti se olis näkynyt heti jotain,eikä mikään lääkäri olisi siitä pistänyt itselle ja koko perhelle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OIkeasti aika moni, joka heittelee eri palstoilla näitä epäilyksiä ja väitteitä, tekee sitä vain kiusatakseen ihmisiä, jotka ovat epävarmoja elämässään/luonteeltaan tai muuten vain tietämättömiä. Älytöntä aiheuttaa epävarmuutta ja ahdistusta muutenkin vaikeassa tilanteessa.

näin,sekä miksi pitää meille uskoa näille kotilääkäreille?Kaikki voi olla,mutta tuskin kuitenkin,koska ei rokotessa ole yhtä sellaista aineita mikä ei ole käytetty ennen

en kyllä noista ole kuullut, mutta eilen työkaverini lapsenlapsi oli saanut kyseisen rokotteen ja kolme tuntia sen jälkeen pk:n hoitajat eivät saaneet lasta hereillä. Oli tajuton, ei herännyt vaikka nipisteltiin. Vietiin sitten lääkärilanssilla lastenklinikalle, oli matkalla vironnut, kun oli saatu tippa laitettua. Ei kuulemma ollut mitään yhteyttä rokotteeseen.. oli kai epileptinen kohtaus ollut ja tänään on ollut aivojen tarkemmat tutkimukset.

Pelästytti minut tämä ja vankistui päätökseni olla ottamatta rokotetta lapselleni ja itselleni. Ei uskonut perhe tuohon väitteeseen epilepsiasta, en usko minäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja pelästynyt:
en kyllä noista ole kuullut, mutta eilen työkaverini lapsenlapsi oli saanut kyseisen rokotteen ja kolme tuntia sen jälkeen pk:n hoitajat eivät saaneet lasta hereillä. Oli tajuton, ei herännyt vaikka nipisteltiin. Vietiin sitten lääkärilanssilla lastenklinikalle, oli matkalla vironnut, kun oli saatu tippa laitettua. Ei kuulemma ollut mitään yhteyttä rokotteeseen.. oli kai epileptinen kohtaus ollut ja tänään on ollut aivojen tarkemmat tutkimukset.

Pelästytti minut tämä ja vankistui päätökseni olla ottamatta rokotetta lapselleni ja itselleni. Ei uskonut perhe tuohon väitteeseen epilepsiasta, en usko minäkään.

ikävä juttu,mutta voi olla rokotesta ja voi olla ei,me ollaan niin yksilöllisiä,sekä vielä, semmosta voi tulla ihan mikä rokotesta vaan myös lääkeistä, ruoasta hiusväristäkin voi tulla ikäviä seurauksia jos joku aine ei vaan sopi sulle,yleensä ei tuu mitään,sen takia ei kannatta pelätä

mutta noita tajuttomuus kohtauksia on ollut muillakin rokotteen saaneilla, jos katsoit sitä dokkaria viime ma yleltä, niin niitä oli ollut pitkin maailmaa.

Itselleni sain rauhan olla ottamatta kyseistä rokotetta, riittää et myös terveydenhuollon puolella hoitajina olevat ystäväni ovat rokotteen väliin jättäneet jopa riskiryhmä lapsiltaan ja terveiltä vauvoiltaan, se kertoneen aika paljon. He oli töissä nähneet tietoja mihin taviksilla ei pääsyjä ja päätökset tehneet pitkälti niiden perusteella.

Yhteistyössä