mun pää on niin laho! mä en muista mitään!

ei pieninkään kello soinu tänään päässä kun ajelin töistä et olin luvannu poiketa kukkakaupassa kun työkaverilla huomena synttärit! :headwall:
ite vielä paukuttelin henkseleitäni että kyllä minä hoidan.... voi jeesus :xmas:
ja tän kuppasen kyläpahasen kukkakaupat on menny kiinni viideltä ja huomena aukee yhdeksältä ja mä meen töihin kahdeksaan....
tarvii kurvata varmaan tohon paikalliseen k-markettiin joka aukee seiskalta ja toivoo sormet ja varpaat ristissä et siel on ees jotain kukkia joita voi sit ottaa vaikka useemman kimpun ja töissä tuunata niistä yhden ison ja laittaa sellofaaniin.... :snotty:
eikä oo ainoo asia mitä oon unohtanu, piti soittaa lääkäriaika, papa-aika, hammaslääkäriaika..........
kohta unohdan mun nimen tai missä asun ja harhailen päämäärättömästi tuolla pitkinpoikin :xmas:
 
Itekkin oon monesti mieetiny et onkohan ihan tosissaan kaikki enää kunnossa tässä päässäkään kun unohan ihan vasta äsken kerrottujakin asioita.. Mieskin sano et onkohan ihan normaalia, mutta kun ei muista niin ei muista :D Mut niinhän tuo sano et jos poikas millon unohat niin hää kantaa miut sit viimestään lekuriin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Itekkin oon monesti mieetiny et onkohan ihan tosissaan kaikki enää kunnossa tässä päässäkään kun unohan ihan vasta äsken kerrottujakin asioita.. Mieskin sano et onkohan ihan normaalia, mutta kun ei muista niin ei muista :D Mut niinhän tuo sano et jos poikas millon unohat niin hää kantaa miut sit viimestään lekuriin :D
mä kerran unohdin mun lapsen :ashamed: :ashamed: :ashamed:
onneks kyllä mummolaan enkä mihinkään kauppaan tai parkkipaikalle :LOL:
 

Yhteistyössä