Mun on pakko vinkata, että nyt saa Muumi DVD:itä tosi halvalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tuolla Anttilassa, tänään vika päivä. Kaikki 26 ilmestynyttä Muumi DVD:tä 5 e kappalehintaan. Mä kävin ostaa ja nyt on koko sarja läjässä. Tuntuu siltä, että tuon halvemmalla sitä tuskin halvemmallakaan saa. :) Ei siis myydä netissä, Anttilaan pitää mennä in real life. :)

korjaus_

siis tuntuu siltä, että tuskinpa tulevaisuudessakaan sitä tuon halvemmalla irtoaa.

Ja toinen vinkki: Barbien Joulutarina (netissä jopa hintaan 25 e), sen saa Anttilasta nyt 9.99 e!

En ole ihan varma, että pitääkö ostaa kaksi, jotta saa alen. Mä siis ostin pari pv sit, en tiedä lukumäärää, mutta kuitiin oli lyöty 4,99 kappale. Ja siinä Anttilassa oli 4,99 jokaisen muumidvd:n kannessa.

Tänään toisessa Anttilassa oli kyltti, että 2 kpl hintaan 10e. En sit tiedä. Satuin ostaa just 8 kpl tänään. En tie oisko yks irtokappale maksanu sit sen normi kympin.

Käsittääkseni ale on vain Anttilassa. Niin ja sit siellä on noita Barbie dvd:itä, jotka on nettikaupoissa 10-25 e kappale, niin suurin osa niistä on 5,90-6,90 kappale. Ja tosissaan, se joulu DVD on netissä 25e, niin anttilassa nyt 9,9e. Ja onhan siell paljon muitaki dvdit alessa. esim. helinä keijut on 9,9e

Yhteistyössä