Mun on pakko tehä tällanen! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mä en oo noita intarsianeuleita pahemmin harrastanu mutta vissiin on vähän niinku pakko alottaa :D Ku mun on ihan pakko saada tollanen neuletakki! Värejä muutan vähän, harmaan tod. näk. vaihdan mustaksi.. mutta noi toiset värit varmaan pidän.. Tai sitten teen pelkällä pinkillä noi mustat. Langankin ehkä vaihdan, mä en mohairista kauheesti tykkää joten ehkä teen Tennesseestä, puuvillaa siis.. ööh.. :D

Tänään täytyy käydä lankaa ostaa ni saan reissuun mukaan. :)

Ja nyt mä yritän saada sitä kuvaa suoraan tähän, katotaas onnistuuko.. =)

No onnistuhan se kuvan laitto :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toi on aivan ihana! Mulle on tullu hirvee fiksaatio noihin salmiakkikuvioihin. Just H&M:ltä tilasin neuletakin jossa on tummansinisellä pohjalla turkooseja ja sinisiä ruutuja, se on tosi siisti, sellanen ylikorrekti duunivaate.

Ja nyt mua niin himottaa toi musta-pinkki -yhdistelmä.. :snotty: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Wau, hieno. Itse en osais :/

En mäkään tiiä että saanko mä tollasta aikaseks.. ku noi värienvaihdot on aina vähän niin ja näin.. mutta täytyy testaa! Alotan toisesta etukappaleesta ni tietää heti alkuun jos ei onnistu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
se on hienoa, kun osaa... itsellä kun e sitä taitoa ole :ashamed:
Paljonko suunnilleen tulee hintaa , kun itse teet?

varmaan 20 euron tienoilla maksaa langat. Mun muistaakseni toi mohair maksaa jotai 2,5 ?/ kerä ja 8 kerää tarvii lankaa. Ei paha hinta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Ihana! Mä kadehdin salaa ihmisiä jotka osaa kutoa ihan ohjeesta, multa onnistuu tasan virkkaaminen ja nikkarointihommat... :ashamed:

Mä taas haluaisin osata muutaki virkkausta ku ruutuvirkkausta. Sellasta ihan helppoo virkkausta osaan mutta en mitää muuta. Mutta ei, joskus oon kokeillu ja kokeiluks on jääny, ei mun hermot kestä.. :snotty:

Hieno!

Mun vaan ei passaa alkaa kutoa mitään, kun mikää niistä ei koskaan valmistu... Tai siis mikään sukkaa/pipoa/lapasta suurempi.

Virkkailla kyllä voin ja sitä teenkin, mutta en tiiä, miks oon kahden puikon kanssa niin paljon hitaampi ja sit saamattomampi. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Hieno!

Mun vaan ei passaa alkaa kutoa mitään, kun mikää niistä ei koskaan valmistu... Tai siis mikään sukkaa/pipoa/lapasta suurempi.

Virkkailla kyllä voin ja sitä teenkin, mutta en tiiä, miks oon kahden puikon kanssa niin paljon hitaampi ja sit saamattomampi. :snotty:

Mulla on taas just päinvastoin. Neuleiden kans jaksan kyllä värkätä ja tehä kaiken maailman pitsineuleet ja muut mutta koukun kans mulla menee hermot heti! :D

No niin, ja mä kävin tuolla kauheessa myrskyssä ja myräkässä Myyrmannissa että saan lankaa ja pääsen alottaa tota takkia. Nii, arvatkaapa pari kertaa että löysinkö mä yhtään mitään. No EN!! |O Ei mitää millä ois ees voinu korvata! Ärsyttävää ku ei saa lankaa sillon ku sitä tarvii!!! |O :laugh:

Wohoo!! Mä löysin langat!! Jee mä pääsen tänää alottaan!! Tai ehkä huomenna junassa.. jos vaikka tänään pakkais loppuun ja vähä siivois.. :snotty: :D

Kattokaa ku on ihanat värit, ihan mun väriset! :heart: :D

Tuo on hieno, mä tein tuolla samalla kuviolla sliparin. Tänään tuli uusi Novitan lehti ja mä täällä taas pää savuten teen listaa langoista, kun pitäis tehdä tuo ja tuo ja tuo :D Niin, ja edellisiäkin on vielä kesken :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mmmmm:
mäkin tahdon alkaa taas neuloa. mut niska niin jumi ettei kärsi.... murrrr

Sama homma se on täällä.. Mahdollisimman paljon kiinnitän huomiota istumisasentoon ja siihen että kyynärpäät saa levätä käsinojilla jotta hartioihin tulis mahdollisimman vähän kuormistusta.

Mutta eipä se kauheesti auta. Välillä on pakko vähentää neulomista. Jos ei hartioiden takia niin sitten sormien, sormia alkaa särkee ja ne jäykistyy.

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Tuo on hieno, mä tein tuolla samalla kuviolla sliparin. Tänään tuli uusi Novitan lehti ja mä täällä taas pää savuten teen listaa langoista, kun pitäis tehdä tuo ja tuo ja tuo :D Niin, ja edellisiäkin on vielä kesken :whistle:

*juoksee äkkiä postilaatikolle* :laugh: :laugh:

Jee mullekki tuli Novitan lehti! Saan senki reissuun mukaan. Vitsit että tuo uus Puro -lanka on ihanaa! Aivan mahtavia värejä. Mutta todennäköisesti on niin kallista etten mä raaski sitä ostaa.. :snotty:

syklaaminkukka mä teen kans aina hienoja listoja niistä mitä täytyy tehdä :D Ja skannailen koneelle malleja ku mä en tykkää isoa lehtee venyttää mukana. Ja aina on useempi työ kesken. Kun inspiraatio iskee, se on heti alotettava :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Jee mullekki tuli Novitan lehti! Saan senki reissuun mukaan. Vitsit että tuo uus Puro -lanka on ihanaa! Aivan mahtavia värejä. Mutta todennäköisesti on niin kallista etten mä raaski sitä ostaa.. :snotty:

syklaaminkukka mä teen kans aina hienoja listoja niistä mitä täytyy tehdä :D Ja skannailen koneelle malleja ku mä en tykkää isoa lehtee venyttää mukana. Ja aina on useempi työ kesken. Kun inspiraatio iskee, se on heti alotettava :D

Mäkin kuolasin just tuota Puro-lankaa :p Nettikaupassa (neuleunelmia.fi) näytti olevan 3,5 euroa 50 g:n kerä.

Yhteistyössä