Mun on pakko kertoo ilossii uutissii

Eiköhän hänellä ole sitten oma tila ja toivottavasti ihan oma pieni "yksiö" siellä meitin asunnon sisällä. Katsotaan sitä sitten kun päästään niin pitkälle.

:) Ihanaa että nykyään joku haluaa vanhempansa asumaan saman katon alle.
Hieno juttu, tuntuu että enää nykyään ei oikein välitetä vanhemmista ihmisistä,
niin paljon tai ei haluta asua saman katon alla.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
ihan OT
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;26554148:
ärsyttääkö sulla ap? ikäänkuin paistais vitutus lävitte...
Ei todellakaan ärsytä. Oon vaan pidempään miettinyt tota nikkiä ja ajttelin nyt kysyä kun ap on paikalla. Tulee mulle muistakin nikeistä kaikkia mielleyhtymiä, tuskin se mikään rikos on.
 
[QUOTE="vieras";26554166]Onko äitisi suomalainen ja mitä tuo "kotiin" muutto tarkoittaa? Siis et koe Suomea kodiksesi vai?[/QUOTE]

Minun äitini on syntynyt suomessa joten eiköhän hän sitten ole suomalainen. Ollaan kuitenkin eri kulttuuria ja varsinkin oma isoäitini sitä hajoitti hyvinkin tarkasti. Suomi ei ole kotini vaikka täällä olen pisimpään asunut ja koulujakin käynyt.
 
:) Ihanaa että nykyään joku haluaa vanhempansa asumaan saman katon alle.
Hieno juttu, tuntuu että enää nykyään ei oikein välitetä vanhemmista ihmisistä,
niin paljon tai ei haluta asua saman katon alla.
Meille se on itsestään selvää, että hoidetaan toisiamme. Ollaan hyvin perhekeskeisiä ja perhe ei ole vain minä, mies ja lapset vaan isovanhemmat kuuluu siihen myös...sekä muuta sukua ja lähimmäisiä.
 
Meille se on itsestään selvää, että hoidetaan toisiamme. Ollaan hyvin perhekeskeisiä ja perhe ei ole vain minä, mies ja lapset vaan isovanhemmat kuuluu siihen myös...sekä muuta sukua ja lähimmäisiä.
Niinhän se pitäisi olla. :)
Miullekkin mieheni lisäksi vanhempani ja sisarukseni ja muu suku on tärkeää, myös appi-
vanhemmat ja sisarukset, mutta syystä tai toisesta, kaikilla ei ole niin hyviä ja läheisiä
välejä.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä