Mun on pakko kertoo ilossii uutissii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Mun äiti on vihdoin suostunut hakeutumaan osa-aikaeläkkeelle ja muuttaa meidän mukana uuteen kotiin kun sen aika koittaa :D Vihdoinkin hän suostui....Minusta on ihanaa kun äiti muuttaa meidän mukana ja ennen muuttoa asuu Helsingissä kun ei ole töissä Turussa.

Olen niin onnellinen...vielä tarvii likka saada muuttamaan meidän mukana. Suunnittelee jo Helsinkiin muuttoa kun on opinnot suorittanut. Kyllä hän meidän mukana muuttaa uuteen kotiinkin...tiedän sen :D

Hieno homma :D Miun äiti on kans eläkkeellä ja ollaan nyt puoltoista vuotta asuttu "kimpassa".

Mun äitin astma on pahentunut vuosien aikana todella pahaksi ja olen nyt pari vuotta yrittänyt puhua, että jättäisi työt. Osa-aikaeläke on jo askel eteenpäin. Ja kun pääsee tuonne merelliseen ilmastoon ihanan vuoriston kainaloon nauttimaan elämästään niin tulee terveemmäksi ihan varmasti.

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26553627:
Hieno homma, jos tuota olet toivonutkin! :)

Minä ja mun äiti ei selvittäisi edes viikkoa saman katon alla, joten hatunnosto teille.

Ei me olla aina tultu toimeen, vähiten silloin kun olin teini mutta nyt tullaan toimeen ja haluan, että voi nauttia elämästään eikä tappaa itseään työhön.

[QUOTE="vieras";26553915]Asutteko ulkomailla?[/QUOTE]

Muuttamassa Israeliin arvaan ma?

Ihan loistava järjestely Booty! Voisin ihan kuvitella itekin ehdottavani samaa omalle äidille ja isälle :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mun äitin astma on pahentunut vuosien aikana todella pahaksi ja olen nyt pari vuotta yrittänyt puhua, että jättäisi työt. Osa-aikaeläke on jo askel eteenpäin. Ja kun pääsee tuonne merelliseen ilmastoon ihanan vuoriston kainaloon nauttimaan elämästään niin tulee terveemmäksi ihan varmasti.

"Suomessa vuoristoa edustavat ainoastaan luoteisimmassa Lapissa sijaitsevat tunturit Halti ja Saana.

Yli tuhannen metrin korkeudella meren pinnasta sijaitsevat alueet ovat vuoristoja"

Lähde: Wikipedia (ja luulis tuon tietävän ilman sitäkin).

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;26553947:
Muuttamassa Israeliin arvaan ma?

Ihan loistava järjestely Booty! Voisin ihan kuvitella itekin ehdottavani samaa omalle äidille ja isälle :)

Sinne juuri :) Haifaan.

Tuon tytön tahtoisin vielä myös mukaan. Mutten voi tietenkään pakottaa jos ei halua...Niin äitinsä tyttö se kyllä on, että kyllä mä luulen, että tulee mukana kun aika koittaa. On nyt jo ihan hädissään kun jää tänne opiskelemaan ja me muutetaan Helsinkiin.

Toki ottaisin mukaan appiukonkin mutta hän nyt ei ole jäämässä eläkkeelle varmaan koskaan. Ja hän taitaa kyllä suunnata Japaniin.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
[QUOTE="vieras";26553950]"Suomessa vuoristoa edustavat ainoastaan luoteisimmassa Lapissa sijaitsevat tunturit Halti ja Saana.

Yli tuhannen metrin korkeudella meren pinnasta sijaitsevat alueet ovat vuoristoja"

Lähde: Wikipedia (ja luulis tuon tietävän ilman sitäkin).[/QUOTE]

Noh, tässä aloituksessa tarvitaan vähän tuota tiimarivihkoakin...

• Tykkää
Reactions: Nyynä
[QUOTE="vieras";26553993]Mitä tyttösi opiskelee?[/QUOTE]

Laborantiksi...mutta ei ole jäämässä sille alalle, meni vain johonkin kun ei ollut varma mitä haluaa ja jäi odottamaan sitä kun täyttää 18v. Jos muuttaa meidän mukana toiseen maahan niin voi toteuttaa yhden haaveensa (jos se vielä haave on). Minä taas olen sitä mieltä, että lähtee kiertämään maailmaa vuodeksi ja mietiskelee rauhassa...

Ei ikinä onnistuisi multa ja mun äidiltä! Tullaan kyllä hyvin toimeen ja ollaan läheisiä, mutta pari yötä saman katon alla riittää. Meillä on tosi erilaiset kasvaturperiaatteet ja äiti ei aina ihan muista kumpi meistä on mun lasteni äiti ja kumpi ei...

:) Onnea.
Toivottavasti toimii " yhteenmuutaminen " äitisi kanssa. :)

[QUOTE="vieras";26554047]Ei ikinä onnistuisi multa ja mun äidiltä! Tullaan kyllä hyvin toimeen ja ollaan läheisiä, mutta pari yötä saman katon alla riittää. Meillä on tosi erilaiset kasvaturperiaatteet ja äiti ei aina ihan muista kumpi meistä on mun lasteni äiti ja kumpi ei...[/QUOTE]

Minun äitini on mummu ja toimii niin kuin mummu :D Siksi ei tule konflikteja, hän ei yritä kasvattaa näitä tenavia vaikka odottaakin tietynlaista käytöstä. Samaan lopputulokseen kun pääsee monella tavoin.

Yhteistyössä