B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:siis ihan kaikella kunnioituksella ap . mut mä en pidä susta yhtään ja olen todella iloinen, että kunhan olet vauvas saanut niin et päivittäin tunge täällä palstalla naamaas joka paikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
en kun on hiilityö ja tekijä 5v tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:siis ihan kaikella kunnioituksella ap . mut mä en pidä susta yhtään ja olen todella iloinen, että kunhan olet vauvas saanut niin et päivittäin tunge täällä palstalla naamaas joka paikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
Voisimpa sanoa, että lahjoja on, jos näin on....
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
Onpa 5v. tehnyt hienosti!
Varmasti vuosien päästä vielä upeampia töitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
tekijä on 15v nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
No ohhoh! On hieno!
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
tekijä on 15v nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:siis ihan kaikella kunnioituksella ap . mut mä en pidä susta yhtään ja olen todella iloinen, että kunhan olet vauvas saanut niin et päivittäin tunge täällä palstalla naamaas joka paikkaan.
ihanaa...mä saan tunteita aikaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja valehtelet:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!
ai tyttös 5 vee osaa kirjoittaa tollasen nimmarin,katoin vaan tuota kuvan vasenta reunaa niin siinä on nimmari jotta ihme paskaa sääkin väännät.