Mun on niin paha olla=(

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja pööp:
Miksi "ex" on luonasi yötkin? Ettet vaan nyt kuseta jotain... KUn kerran olet yön kotona et kai tarvi hoitajaa sillon?? Vai sinuako se hoitaa?
Siksi koska hän asuu 130 km päässä meistä.Mikä on luojan kiitos!

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Miksi "ex" on luonasi yötkin? Ettet vaan nyt kuseta jotain... KUn kerran olet yön kotona et kai tarvi hoitajaa sillon?? Vai sinuako se hoitaa?
Aika huono perustelu, sori vaan.
Huoh.aivan miten sinä itse tahdot.
Ei ole varaa maksaa 20? päivä että hän kulkisi tänne ja menisi kotiinsa.

Mona
Mies on sen takia ap:n luona, koska hänen pitää hoitaa lapsia päivisin koska ap käy töissä!!! Ap on yrittänyt toistuvasti saada lapsilleen hoitoa, mutta kukaan ei auta häntä siinä... :( Lukisit koko tekstin ennen kuin tulet huutelemaan!

Ap
Huoh.aivan miten sinä itse tahdot.
Ei ole varaa maksaa 20? päivä että hän kulkisi tänne ja menisi kotiinsa.
Anteeksi korjaan yli 30? sillä en laskenut meno matkaa ollenkaan.
junalla yksi matka on kuitenkin 15?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Lasken päiviä kun saan lapset päiväkotiin ja exsä ei enää tule tänne.
Viime yönä taas sain selkääni siltä=(
Pakko käydä töissä että pystyn elättämään lapseni ja exsä on ainot joka hoitaa kun paikkat saa vasta ensikuuksi toivon mukaan.
Sinun nyt kyllä pitää mennä itseesi, eikä valittaa täällä. Olet tosi typerä nainen jo alkaessasi hengailla tuon tapaisen miehen kanssa.
Huoh.Niinpä..todella todella tyhmä..olisihan minun 10 vuoden yhdessä olon jälkeen pitänyt arvata että se rupeaa sinä 11 vuotena minua hakkaamaan :/
Mitä silloin tapahtui? Ei mies ykskaks muutu.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Lasken päiviä kun saan lapset päiväkotiin ja exsä ei enää tule tänne.
Viime yönä taas sain selkääni siltä=(
Pakko käydä töissä että pystyn elättämään lapseni ja exsä on ainot joka hoitaa kun paikkat saa vasta ensikuuksi toivon mukaan.
Sinun nyt kyllä pitää mennä itseesi, eikä valittaa täällä. Olet tosi typerä nainen jo alkaessasi hengailla tuon tapaisen miehen kanssa.
Huoh.Niinpä..todella todella tyhmä..olisihan minun 10 vuoden yhdessä olon jälkeen pitänyt arvata että se rupeaa sinä 11 vuotena minua hakkaamaan :/
Mitä silloin tapahtui? Ei mies ykskaks muutu.
Jaa a..työt loppuivat,kaveripiiri muuttui ja alko astui kuvioon.
Siinä se.

IhaNainen
Mä oon kuullut niin paljon näitä selityksiä eräältä samassa tilanteessa olevalta äidiltä miksi exän milloin mistäkin syystä pitää asua heillä vaikka hakkaa häntä jne. Mä en oikein usko että edes haluut päästä eroon siitä ukosta.

pööp
Niin tuota, miksi sinun hyvä ap pitäisi maksaa miehen matkat lasten luokse? Maksatko siis hänelle myös palkkaa omien lastensa kaitsemisesta? Miten luulet selviäväsi päivähoitomaksuista? Aika kummallista ettei asiat hoidu ja tarvii täällä valittaa. Miksei lapset voi olla sitten isänsä luona jos on joutilas... Vai pelkäätkö että hakkaa?

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:
Mä oon kuullut niin paljon näitä selityksiä eräältä samassa tilanteessa olevalta äidiltä miksi exän milloin mistäkin syystä pitää asua heillä vaikka hakkaa häntä jne. Mä en oikein usko että edes haluut päästä eroon siitä ukosta.
Muuten vain muutin pois sieltä päästäkseni kauemaksi.
Sossusta en saa mitään taloudellista tukea kun jään jotain 50?/kk plussalle heidän laskelmissaan.
Ruokaa on saatava ja sitä en saa kuin käymällä töissä ja saamalla palkkaa.
Lapsille etsinyt hoitajaa pitkään ja nyt päiväkoti paikat tuosta 2 km päästä olevasta päiväkodista tulossa.Toki olisi ollut tuolla 16 km päässä paikat mutta millä minä kuljen täältä korvesta 32km edestakaisin viemään heidät ja tulemaan töihin ja taas saman 32km hakemaan.

Ei asiat ole niin yksinkertaisia vaikka jotkut niin haluavat uskoa.

Ap
Niin tuota, miksi sinun hyvä ap pitäisi maksaa miehen matkat lasten luokse? Maksatko siis hänelle myös palkkaa omien lastensa kaitsemisesta? Miten luulet selviäväsi päivähoitomaksuista? Aika kummallista ettei asiat hoidu ja tarvii täällä valittaa. Miksei lapset voi olla sitten isänsä luona jos on joutilas... Vai pelkäätkö että hakkaa?
Pelkään ettei vahdi heitä kuten pitäisi.
Siellä kaupungissa asuu siinä talossa sellaisia perheitä joiden 2-3 vuotiaat juoksevat yksin pihassa ja tiedän jos lasken heidät sinne exsä vetoaa että on sielä muidenkin lapset ulkona ilman aikuista.
Ja kyllä minun pitää maksaa hänelle matkat että tulee katsomaan muuten ei tulisi.
Päiväkoti maksuni on täysin minimi alle joten selviän siitä kyllä.

pööp
Siellä kaupungissa asuu siinä talossa sellaisia perheitä joiden 2-3 vuotiaat juoksevat yksin pihassa ja tiedän jos lasken heidät sinne exsä vetoaa että on sielä muidenkin lapset ulkona ilman aikuista.
Ja kyllä minun pitää maksaa hänelle matkat että tulee katsomaan muuten ei tulisi.
Ai juujuu, se onkin siitä TALOSTA kiinni, että näin on asiat, no ymmärrän. Kiitos ja hei.

Ap
Ai juujuu, se onkin siitä TALOSTA kiinni, että näin on asiat, no ymmärrän. Kiitos ja hei.
No mene itse sinne narkkien ja alkoa kaatavien sekaan niin et varmasti lapsiasi toiste laskisi.
Kusta rapuissa,alaovet rikki,jonkin sortin elämänsä kadottanut kävelee pissat housussa rapussa soittaen jokaisen ovikelloa että saako tulla kylään.
ah toki lapseni sinne niiden muiden lapsi raukkojen sekaan sillä luotanhan exsääni 100 prosenttisesti että ei sorru juopottelemaan myöskään.

Juu kiitos tämä palsta kohensikin oloni niin paljon että taidan tehdä jotain mitä kadun jälkeenpäin.

kisse
Oletko siis aivan oikeasti kysynyt hoitoapua kunnan sosiaalitoimesta? Jos kuitenkin olette sieltä rahaa pyytäneet niin kai voisit samalla selittää mikä on tilanne tuon hoitosuhteen kannalta. Ja jos kerran nyt on päiväkotipaikat olemassa pane kätes ristiin ja heitä ukko lopullisesti elämästäs kun ei edes lapsiaan katto ilman rahallista korvausta.

Lissu
Älä ap näistä välitä, aina täältä löytyy niitä joiden mielestä kaikki syy on ketjun aloittaneessa. Kohta joku kai tulee ihmettelemään miksi juoksit miehen nyrkkiä päin.

Kyse on vaan parista viikosta, hae saikkua tai koita keksiä joku muu väliaikainen järjestely. :)

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja kisse:
Oletko siis aivan oikeasti kysynyt hoitoapua kunnan sosiaalitoimesta? Jos kuitenkin olette sieltä rahaa pyytäneet niin kai voisit samalla selittää mikä on tilanne tuon hoitosuhteen kannalta. Ja jos kerran nyt on päiväkotipaikat olemassa pane kätes ristiin ja heitä ukko lopullisesti elämästäs kun ei edes lapsiaan katto ilman rahallista korvausta.
En kun ihan huvikseni kävin itkemässä siellä ja kerjäämässä päähän taputuksia sen oikean avun sijaan.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Älä ap näistä välitä, aina täältä löytyy niitä joiden mielestä kaikki syy on ketjun aloittaneessa. Kohta joku kai tulee ihmettelemään miksi juoksit miehen nyrkkiä päin.

Kyse on vaan parista viikosta, hae saikkua tai koita keksiä joku muu väliaikainen järjestely. :)
Soitan juuri sairaalalle.
Ehdin hoidella asioita ennenkuin ex palaa mihin lie lähtikään kun tulin.

Mona
Olisko ketään ystävää tai sukulaista joka voisi tulla muutamaksi päiväksi katsomaan lapsia? Koitat nyt vaan saada tälle viikolle sitä saikkua ja mietit sitten mitä ensi viikolla teet! Olisko ketään naapurintyttöä joka voisi (halvalla) vahtia lapsia päivisin? Onko talossa naista joka olisi omien lasten kanssa kotona jolta voisit pyytää hoitoapua? Sano että maksat sitten kun saat elämäsi hieman järjestykseen vaikka erissä ja voithan vastavuoroisesti hoitaa vaikka hänen lapsiaan!

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja ping:
Olet siis pyytänyt sossusta RAHA-apua, oletko pyytänyt tosissaan HOITO-apua?? Ihan eri juttu!!
MOLEMPIA!
Apua lasten hoitoon mutta ei ole työntekijöitä,APUA lastenhoidon maksuun jos sitä otan mll EI MAHDOLLISTA.Apua tilanteen ratkaisemiseksi.EI OLE heillä mitään ratkaisua.
Eli KYLLÄ OLEN.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Olisko ketään ystävää tai sukulaista joka voisi tulla muutamaksi päiväksi katsomaan lapsia? Koitat nyt vaan saada tälle viikolle sitä saikkua ja mietit sitten mitä ensi viikolla teet! Olisko ketään naapurintyttöä joka voisi (halvalla) vahtia lapsia päivisin? Onko talossa naista joka olisi omien lasten kanssa kotona jolta voisit pyytää hoitoapua? Sano että maksat sitten kun saat elämäsi hieman järjestykseen vaikka erissä ja voithan vastavuoroisesti hoitaa vaikka hänen lapsiaan!
Ei ole ketään keltä pyytää apua.
Tästä pihapiiristä en tunne ketään kun ketään näe koskaan missään.

Yhteistyössä