Mun on niin paha olla=(

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja uuu:
Mikset vie lapsia viikoiksi exällesi ja hae viikonlopuksi kotiin, siihen saakka, kun saat hoitopaikan?
Silloin lapset tulis hoidetuksi, eikä sun tarvitsisi ottaa selkääsi.
Ap:han kirjoitti jo että exään ei voi luottaa, valvoisiko lapset kunnolla ja pysyisikö selvänä...

IhaNainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:
Mä oon kuullut niin paljon näitä selityksiä eräältä samassa tilanteessa olevalta äidiltä miksi exän milloin mistäkin syystä pitää asua heillä vaikka hakkaa häntä jne. Mä en oikein usko että edes haluut päästä eroon siitä ukosta.
Muuten vain muutin pois sieltä päästäkseni kauemaksi.
Sossusta en saa mitään taloudellista tukea kun jään jotain 50?/kk plussalle heidän laskelmissaan.
Ruokaa on saatava ja sitä en saa kuin käymällä töissä ja saamalla palkkaa.
Lapsille etsinyt hoitajaa pitkään ja nyt päiväkoti paikat tuosta 2 km päästä olevasta päiväkodista tulossa.Toki olisi ollut tuolla 16 km päässä paikat mutta millä minä kuljen täältä korvesta 32km edestakaisin viemään heidät ja tulemaan töihin ja taas saman 32km hakemaan.

Ei asiat ole niin yksinkertaisia vaikka jotkut niin haluavat uskoa.
Jos muutit kauemmaksi exän takia niin miksi ihmeessä vielä maksat sille siitä että hän tulee sua hakkaamaan? Taloudellinen tuki on asia erikseen, mutta kyllä nuo asiat jo riittää siihen että saat lastensuojelun kautta tukea tilanteeseesi, siis muunlaista kuin rahallista, esim. juuri sen hoitajan. Eikö vaan ettet oo sossussa edes maininnut exäsi alkoholi-ongelmasta ja väkivaltaisuudesta? Miksi hemmetissä sä haluat suojella tollaista k*sipäätä?

Toisekseen eikö sulla oo sukulaisia tai kavereita? Varmasti jos kertoisit tilanteesi jollekin niin löytyis lapsenvahti, voithan maksaa jotain pientä siitä, mutta varmasti löytyy joku joka ei halua sua hakattavan ja hoitaa vaikka ilmaiseksikin. Ei ole mitään syytä miksi et voisi kertoa mikä tilanne oikeasti on, eihän se sun häpeäsi ole jos mies juo ja hakkaa, et sä ole sitä aiheuttanut.

Ja anteeksi nyt vaan, kyllä mä kulkisin mielummin päivittäin 32kilsaa jos vaihtoehtona olis ottaa turpaan muka-exältä. Mikset vaan voi myöntää että olet jonkin sortin läheisrippuvainen ja haluat olla exäsi kanssa tekemisissä vaikka joutuisit kestämään mitä. Musta kaikki sun antamat syyt on tähän mnnessä ollut tekosyitä.

Ap
Mä oon kuullut niin paljon näitä selityksiä eräältä samassa tilanteessa olevalta äidiltä miksi exän milloin mistäkin syystä pitää asua heillä vaikka hakkaa häntä jne. Mä en oikein usko että edes haluut päästä eroon siitä ukosta.
Muuten vain muutin pois sieltä päästäkseni kauemaksi.
Sossusta en saa mitään taloudellista tukea kun jään jotain 50?/kk plussalle heidän laskelmissaan.
Ruokaa on saatava ja sitä en saa kuin käymällä töissä ja saamalla palkkaa.
Lapsille etsinyt hoitajaa pitkään ja nyt päiväkoti paikat tuosta 2 km päästä olevasta päiväkodista tulossa.Toki olisi ollut tuolla 16 km päässä paikat mutta millä minä kuljen täältä korvesta 32km edestakaisin viemään heidät ja tulemaan töihin ja taas saman 32km hakemaan.

Ei asiat ole niin yksinkertaisia vaikka jotkut niin haluavat uskoa.
Jos muutit kauemmaksi exän takia niin miksi ihmeessä vielä maksat sille siitä että hän tulee sua hakkaamaan? Taloudellinen tuki on asia erikseen, mutta kyllä nuo asiat jo riittää siihen että saat lastensuojelun kautta tukea tilanteeseesi, siis muunlaista kuin rahallista, esim. juuri sen hoitajan. Eikö vaan ettet oo sossussa edes maininnut exäsi alkoholi-ongelmasta ja väkivaltaisuudesta? Miksi hemmetissä sä haluat suojella tollaista k*sipäätä?

Toisekseen eikö sulla oo sukulaisia tai kavereita? Varmasti jos kertoisit tilanteesi jollekin niin löytyis lapsenvahti, voithan maksaa jotain pientä siitä, mutta varmasti löytyy joku joka ei halua sua hakattavan ja hoitaa vaikka ilmaiseksikin. Ei ole mitään syytä miksi et voisi kertoa mikä tilanne oikeasti on, eihän se sun häpeäsi ole jos mies juo ja hakkaa, et sä ole sitä aiheuttanut.

Ja anteeksi nyt vaan, kyllä mä kulkisin mielummin päivittäin 32kilsaa jos vaihtoehtona olis ottaa turpaan muka-exältä. Mikset vaan voi myöntää että olet jonkin sortin läheisrippuvainen ja haluat olla exäsi kanssa tekemisissä vaikka joutuisit kestämään mitä. Musta kaikki sun antamat syyt on tähän mnnessä ollut tekosyitä.
Sossussa on tieto exsän alko ongelmasta ja väkivältaisuudesta.
silti myös lasten tapaamiset ovat niin että sillä olisi oikeus nähdä ja ottaa lapset luokseen jos niin tahtoisi tehdä.

Sukuni tietää asiat mutta eivät voi auttaa koska asuvat todella kaukana.

Mikään ei tee minusta läheisriippuvaista muuta kuin työni jota on tehtävä että pystyn elättämään lapseni.

Ap
[q

Ja anteeksi nyt vaan, kyllä mä kulkisin mielummin päivittäin 32kilsaa jos vaihtoehtona olis ottaa turpaan muka-exältä. Mikset vaan voi myöntää että olet jonkin sortin läheisrippuvainen ja haluat olla exäsi kanssa tekemisissä vaikka joutuisit kestämään mitä. Musta kaikki sun antamat syyt on tähän mnnessä ollut tekosyitä.[/quote]

Ja tuohon tekosyy kohtaan,toki sinulla varmasti on rahaa niin annatko minulle että voin maksaa joka päivä sen n.35? että exsä kulkee tuon 130 km matkan tänne ja takaisin.
Myös voi tuoda minulle kulkuneuvon millä vien päivittäin lapset heti tuonne päiväkotiin mihin matkaa tulisi päivittäin 64 km edestakaisin.

IhaNainen
[q

Ja tuohon tekosyy kohtaan,toki sinulla varmasti on rahaa niin annatko minulle että voin maksaa joka päivä sen n.35? että exsä kulkee tuon 130 km matkan tänne ja takaisin.
Myös voi tuoda minulle kulkuneuvon millä vien päivittäin lapset heti tuonne päiväkotiin mihin matkaa tulisi päivittäin 64 km edestakaisin.
[/quote]

En mä maksaisi kellekään minkään vertaa siitä että pääsee jotain henkilöä hakkaamaan. Autoja saa ihan pikkurahallakin, muutamalla satasella, luulisi ett joku voi sulle sen verran vaikka lainata, tai sitten ihan pankista lainaa. Kyllä joku halpakin auto varmasti kaksi viikkoa kestää jos ei muuta mahista ole. Kyllä mä tekisin kaikkeni etten joutuisi pahoinpidellyksi.

Ap
[q

En mä maksaisi kellekään minkään vertaa siitä että pääsee jotain henkilöä hakkaamaan. Autoja saa ihan pikkurahallakin, muutamalla satasella, luulisi ett joku voi sulle sen verran vaikka lainata, tai sitten ihan pankista lainaa. Kyllä joku halpakin auto varmasti kaksi viikkoa kestää jos ei muuta mahista ole. Kyllä mä tekisin kaikkeni etten joutuisi pahoinpidellyksi.[/quote]

Autoja saa varmasti jos olis varaa laittaa nyt tästä parisataa siihen+vakuutuksiin sun muihin.
tilanne nyt ainakin viikoksi selvä sain sairaslomaa.

Yhteistyössä