Mun muumimuki on mysteerisesti kadonnut :(

Kärsäpärstäinen

Aktiivinen jäsen
12.12.2006
11 727
2
36
Ei mitään aavistusta koska se on hävinnyt enkä mä ole sitä rikkonutkaan, eikä mieskään ainakaan tunnusta rikkoneensa.

Pitäisköhän mun nyt ruveta epäilemään että joku meillä käynyt vieras on pöllinyt sen :/ Ei kai ne itsestään mihinkään kävele, ne mukit siis...

mulla ei ole elämää ja siksi mä urputan täällä kadonneista mukeista :kieh:

Maailman ärsyttävin asia on tuo, että jotain häviää. |O
Meidän kuopuksen joululahjaksi saatu marimekon raitabody katosi kun tuhka tuuleen!! Harmittaa vietävästi kun kummitäti oli sen huolella valkannut tytölle. :'(

Mulle on käynyt ihan samallatavoin...

Ensin multa katosi vanha -90 luvun muumilautanen ja vähänajan kuluttua Muumipappa muki...

Meilläkään kukaan ei ainakaan tunnusta rikkoneensa.

Meillä ja teillä on varmaan käynyt sama muumiastia-varas :/ :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Maailman ärsyttävin asia on tuo, että jotain häviää. |O
Meidän kuopuksen joululahjaksi saatu marimekon raitabody katosi kun tuhka tuuleen!! Harmittaa vietävästi kun kummitäti oli sen huolella valkannut tytölle. :'(

Mutta, jos kukaan ei niitä katoavia tavaroita riko ja heitä pois eikä varasta , mihin ihmeeseen ne katoaa???
Mä kun olen vielä siivoushullu joka nuohoaa joka nurkan aika tarkkaan suhteellisen tiuhaan niin mä olen satavarma ettei se muki ole missään sohvan allakaan

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Joku on tarvinnut rahaa ja laittanut sen huutikseen... :whistle: :) :xmas:

No tuota mä mietin... meillä kyllä ei käy paljonkaan ihmisiä kylässä joten varasehdokkaat on aika vähissä.
Mutta todellakin inhottaa ajatus siitä että joku tuttu pöllisi meillä käydessään samalla tavaroita

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
minkä vuoden muki se on? meinaan et tienaisko sillä mukilla? =) et jos sen oliski joku varastanu

Sellainen vihreä, 90-luvulta . Eli aika vanha, joskus teininä mä sain noita lahjoiksi jouluina ja synttäreillä.
Kyllä niistä saa käytettynäkin aika paljon rahaa.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58616706

Samanlainen kuin tuo on. Enkä syytä kyseistä myyjää muumimukivarkaaksi vaan nappasin vaan ensimmäisen kuvan mikä löytyi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
minkä vuoden muki se on? meinaan et tienaisko sillä mukilla? =) et jos sen oliski joku varastanu

Sellainen vihreä, 90-luvulta . Eli aika vanha, joskus teininä mä sain noita lahjoiksi jouluina ja synttäreillä.
Kyllä niistä saa käytettynäkin aika paljon rahaa.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58616706

Samanlainen kuin tuo on. Enkä syytä kyseistä myyjää muumimukivarkaaksi vaan nappasin vaan ensimmäisen kuvan mikä löytyi :)

eli kyllä sillä voi päästä tienaamaan ..... kamalaa jos joku sen on varastanu :o toivottavasti löydät sen jostain... voisko olla ulkona jos oot sielä juonu kupillisen kaffia/teetä tai miehes? :D

eli kyllä sillä voi päästä tienaamaan ..... kamalaa jos joku sen on varastanu :o toivottavasti löydät sen jostain... voisko olla ulkona jos oot sielä juonu kupillisen kaffia/teetä tai miehes? :D

Ei se pihallakaan ole kun ei meillä juoda tuossa pihalla mitään koskaan, joten on aika epätodennäköistä että se olisi sinne joutunut. Enkä mä ole nähnyt sitä pitkään aikaan muutenkaan. Ei vaan ole tullut kiinnitettyä huomiota siihen ettei se ole kaapissakaan kun mä en tapaa laskea mun astioita kovin usein. Pitää vissiin vaan uskoa että se on kadonnut jonnekin

Mutta harmittaa vietävästi että tuollallailla tavarat häviää itsestään. ja etenkin se ajatus että joku mun tuttavista on mahdollisesti varas, tai joku niistä ilmaisten vauvanvaatteiden hakijoista on päättänyt kiittä lahjoituksesta viemällä mukanaan kupin josta on juonut kahvia, tai jotain :/

Yhteistyössä