mun mies rakastaa mua läskiä aina vaan:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
että semmottia.
olenpas eräänkin kerran joutunut todistamaan baarissa sitä, että joku itseään muita parempana pitävä mallimittainen typykkä tulee tyrkyttämään itseään mun miehelle. se on aina niin mukava nähdä niitten naikkosten naaman venähtävän kun mies sanoo kiitos ei ja kietoo kätensä mun muodokkaan vartalon ympärille :D
repikää siitä, läskieninhoajat. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
että semmottia.
olenpas eräänkin kerran joutunut todistamaan baarissa sitä, että joku itseään muita parempana pitävä mallimittainen typykkä tulee tyrkyttämään itseään mun miehelle. se on aina niin mukava nähdä niitten naikkosten naaman venähtävän kun mies sanoo kiitos ei ja kietoo kätensä mun muodokkaan vartalon ympärille :D
repikää siitä, läskieninhoajat. :laugh:

hieno homma. On hienoa kuulla ettei miehesi vaadi sinua muuttumaan ns mallimittoihin vaan rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.
Tänä päivänä ihmiset vaativat toisiltaan mitä tyhmempiä juttuja unohtaen sen tärkeimmän eli ns sisällön.

mä en tykkää siitä, että ihmistä arvostellaan ulkomuotonsa perusteella. läskiksi haukkuminen on loukkaavaa, mutta myös ap:n käyttämää termiä "mallimittainen typykkä" voi käyttää halventavassa mielessä. kyllä meitä mahtuu tänne monen muotoisia, ollaan vaan ylpeitä jokainen kropastamme! muoto se on suorakin... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
mä en tykkää siitä, että ihmistä arvostellaan ulkomuotonsa perusteella. läskiksi haukkuminen on loukkaavaa, mutta myös ap:n käyttämää termiä "mallimittainen typykkä" voi käyttää halventavassa mielessä. kyllä meitä mahtuu tänne monen muotoisia, ollaan vaan ylpeitä jokainen kropastamme! muoto se on suorakin... :)

toi on ihan totta, mutta usko mua kun mä sanon että ne oli semmoisia kokotteja että. ei siis kaikki hoikat ja kauniit ole, tietenkään :D

Onkohan meillä sama mies ;) Ainoo että mun mies ei käy baareissa, mutta monesti olen kyllä sille puoliksi leikillään sanonut että mikset ottanut jotakin laihaa vaimoksi, mutta saan kuulla, että hän rakastaa mua vaikka olisin minkä kokoinen. :heart: ja kelpaan hänelle eikä kuulemma tarvi muille kelvatakkaan ;)

Ohhoh, mies on eikä poika enää. Kuulostaa erinomaiselta tyypiltä. Sun läskeistä riippumatta on todella sykähdyttävää nähdä, että joku on uskollinen niin että kaikki sen huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No kyllähän sun mies pitää sellaistakin hyvännäköisenä, mutta rakastaa sua =)

Tottakai...ainakin mun mies. Eilenkin katottiin taitoluistelua niin minusta siellä oli monta tosi kaunista naista siis luistelijaa ja eipä miehenikään niitä moittinut. Minustakin jotkut naiset ovat tosi kauniita(en ole lesbo). Kyllä itsekkin katson jotain miestä esim. kaupassa ja totean että ompa komee, vaikka oma miehenikin on komea ja rakastan häntä, mutta joillekin ihmisille on "annettu" kauneus joillekkin ulkoinen ja joillekkin sisäinen kauneus.

Sulla on tosiaan rakastava mies. Mun lapsen isä rupesi häpeämään minuu raskausaikana, kun sain enemmän ja enemmän kiloja. Sittenkin kun lapsi oli syntynyt, ei meinannut kehdata miun kanssa minnekkään ja käyttäytyi inhottavasti minua kohtaan. En tosin tajunnut silloin sitä, mutta nyt myöhemmin olen tajunnut, miten paljon se inhoo lihavuutta :O

Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaa hyvä tulee:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No kyllähän sun mies pitää sellaistakin hyvännäköisenä, mutta rakastaa sua =)

Tottakai...ainakin mun mies. Eilenkin katottiin taitoluistelua niin minusta siellä oli monta tosi kaunista naista siis luistelijaa ja eipä miehenikään niitä moittinut. Minustakin jotkut naiset ovat tosi kauniita(en ole lesbo). Kyllä itsekkin katson jotain miestä esim. kaupassa ja totean että ompa komee, vaikka oma miehenikin on komea ja rakastan häntä, mutta joillekin ihmisille on "annettu" kauneus joillekkin ulkoinen ja joillekkin sisäinen kauneus.

Noi taitoluistelijat on oikeesti aika paksureitisiä, alapainotteisia :whistle:

Mun mies tykkää kans muodoista ja alkoi toppuuttelemaan mua laihdutuksen kanssakin aikoinaan ku pelkäs ettei jää ku luut ja nahka kolisemaan. No on tuota monen mielestä varmaan vielä ylimääräistäkin mulla, mutta itse olen tyytyväinen samoin mies.