mun mies pettää mua:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa???

Vieras
ihan varmasti..tulin sairaalasta kotiin pojan kans ja poika löysi korviksen missä ei ollu sitä lukkoa eli oli tippunut joltain,sellainen roikkuva violetti korvis. hmm/:.. meillä kun ei ole käynyt sukulaisiakaan kolmeen päivään... ja mies ollut yksin kotona..

No eikä petä. Se korvis on pudonnut sinne jo aiemmin, mutta vasta nyt löysitte sen.

Mä löysin kotootani laatallisen joitakin pillereitä jokunen vuosi sitten. Järkytyin ja hyvä etten käynyt mieheni silmille, sillä mun kotiini ei roudata minkäännäköisiä hämäriä pillereitä. Mies väitti kivenkovaa etteivät lääkkeet olleet hänen. Eikä lopulta tosiaan sitten olleet, vaan kummitätini, joka siis käyttää kaikkea mahdollista sekaisin. Ja hän oli kyläillyt luonamme noin 2 viikkoa sitten.

Tutki miehen pyykkikorista sen sukanpohjat! onko vieraan naisen hiuksia tai kissan karvoja. Sit lompakosta kaikki kuitit mitä ostanut ja mistä ja monelta. Sit tongi roskis ja katso mitä sieltä löytyy.

Blaa blaa blaa. Olkoon laitonta, mutta jos epäilys herää niin puhelimen katsomiseen on täysi syy. Parempi niin, kuin että epäilys kaivaa suhdetta, parempi niin, kuin että heittää syytökset miehen naamalle ilman back uppia.

Blaa blaa blaa. Olkoon laitonta, mutta jos epäilys herää niin puhelimen katsomiseen on täysi syy. Parempi niin, kuin että epäilys kaivaa suhdetta, parempi niin, kuin että heittää syytökset miehen naamalle ilman back uppia.

nii just. kato sen puhelin ku se on vaikkapa suihkussa..eipähän tartte elää enää epävarmuudessa/kyräillen,,öitä miettien...pettäminen on julmaa

piti kirjottaa eka viestiin että siivosin enneku pojan kans lähettiin sairaalaan ja se korvis oli keskellä olohuoneen mattoa:O. eikä meillä tosiaan ole ketään käynyt siis sukulaisia ainakaan...outoa...mies nyt töissä mut varmasti kysyn pokkana kenen ja mistä se on:O.

Yhteistyössä