mun mies on ruma ja huonoitsetuntoinen, pitääkö mun nyt kuolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammamia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mammamia"

Vieras
Oon välillä ihan masis tän takia. Lapsia meillä on. Olen nuorena mieheksi ottanut, tai naimisissa ei olla. Mies ei ole halunnut kosia jne. Eroa mietin päivittäin mutta en tiedä miten pärjäisin yksin lasten kanssa taloudellisesti tai muuten. Olen lisäksi nuorena pettänyt miestäni. Seksiä meillä ei ole ja nukutaan eri sängyissä.

Jos otsikkosi sivulause on "Pitääkö mun nyt kuolla" niin luulempa, ettei ero tilannetta ainakaan pahemmaksi muuttaisi.

Hyvä ihminen! Lue nyt vielä kertaalleen mitä kirjotit ja mieti kuinka järkevää on sitkua vielä yhdessä!!

siis kuolla miksi?

Ja mitä tarkoittaa ruma ja huonoitsetuntoinen? kenen mielestä ruma? Mikä hänessä on rumaa? Luuletko että itsetunto paranee sillä että eukkokin ajattelee (ja kenties sanoo tai muuten antaa ymmärtää) hänen olevan ruma ja vastenmielinen.

Miksi menit hänen kanssaan yhteen? Oletko kenties itsekin ruma ja otit ns. varman nakin ja nyt kaduttaa?

Kaikenlaisia sitä onkin olemassa... jos ei miellytä niin eroa eikai siitä sentään tartte henkeään menettää. Meni kertakaikkiaan ohi tuo ajatus että miksi sinun täytyisi nyt kuolla kun ukko on ruma ja huono itsentuntokinen raasulle vielä siunaantunut.

siis lasten tilanne huononee jos erotaan. Niin ja läheisteni (vanhempieni) mielestä meidän pitää pysyä yhdessä lasten takia. Välillä tilanne ihan ok mutta usein harmittaa. Olen entinen koulukiusattu ja otin ekan miehen. Huono itsetunto kait. Mutta huonompi miehellä vielä. Tarvisin miehen joka korjaisi itsetuntoni. Tietty sitä ei kukaan voi korjata muu kuin itse mutta parantaa. Näin olen ajatellut. Tokko sellaista tulisi enää vastaan joka minut haluisi.
En ole ihan ruma itse. aika tavallisen näköinen nykyään. En mikään missi. On minua kauniiksikin sanottu ja hyvännäköiseksi mutta mikä on totuus?

Yhteistyössä