mun mies on niin ihana

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
mies on ollu saikulla perjantaista asti ja tänään sanoinkin sille että kylläpä olis ihanaa jos olisit aina kotona....
mies on tehnyt kaikki koti työt lattiasta kattoon joka päivä ja vielä mahtavat ruoat odottavat juuri valmistuneena kun tullaan lasten kanssa kotiin. =)

mies tekee kyllä muutenkin aina erittäin paljon kotihommia mutta nyt on erityisen kivaa kun saa tulla töistä "valmiiseen" kotiin.

tuo on kyllä muutenkin niin ihana mies kuin olla ja voi...olen aarteen löytänyt :heart:

Mä hyppään kans tähän pinoon =)

Kuin myös siivoaa,kokkaa ja hoitaa lapsia ihan oma aloitteisesti aina, ei oo koskaan tarvinnut "naputtaa" mistään, aina ottaa mut kaikessa huomioon.

Rakastan ja rakastan :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mä hyppään kans tähän pinoon =)

Kuin myös siivoaa,kokkaa ja hoitaa lapsia ihan oma aloitteisesti aina, ei oo koskaan tarvinnut "naputtaa" mistään, aina ottaa mut kaikessa huomioon.

Rakastan ja rakastan :heart: :heart:

:wave: aivan peesi :heart:

Kauppaan mennessä huomasin miehen kirjottaneen listaan ylimääräsenä perusostosten keskelle isoilla kirjaimilla mun sellasta hinnakkaampaa herkkua mitä arvas et en nyt säästöbudjetilla ostais. Mut tulipa mukava olo ja hemmottelin sit itteäni :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
mies on ollu saikulla perjantaista asti ja tänään sanoinkin sille että kylläpä olis ihanaa jos olisit aina kotona....
mies on tehnyt kaikki koti työt lattiasta kattoon joka päivä ja vielä mahtavat ruoat odottavat juuri valmistuneena kun tullaan lasten kanssa kotiin. =)

mies tekee kyllä muutenkin aina erittäin paljon kotihommia mutta nyt on erityisen kivaa kun saa tulla töistä "valmiiseen" kotiin.

tuo on kyllä muutenkin niin ihana mies kuin olla ja voi...olen aarteen löytänyt :heart:

taitaa sun miehes olla hiukan tossu.. hih..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Ei taida olla kovin sairas.

Sama tuli mieleen täälläkin

Mstä sairaudesta pääsee saikulle, mutta pystyy tekemään kotityöt lattiasta kattoon?

Miehellä fyysisesti niin raskas työ, eli jos esim käsi menis pakettiin, niin pystyis kotihommia tekemään, mutta ei nostelemaan kymmenien kilojen painosia tavaroita.

Mstä sairaudesta pääsee saikulle, mutta pystyy tekemään kotityöt lattiasta kattoon?

Joo olis kiva tietää?

Myös ihmettelee kovasti.
Jokin muu adjektiivi kuin "ihana" tulee mulle mieleen.

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista, tuleepi mieleen eräiden vastauksista.

No joo. Meillä mies myös tosi ahkera tekemään kotitöitä, on lasten kanssa, ja huomioi aina perheen kaikessa. Onnellinen olen.

Joo olis kiva tietää?

No esimerkiksi meidän äijällä oli silmässä joku patti (en muista mikä, luomen sisäpuolella) se piti leikata pienellä viilolla pois ja sairaslomaa sai muistaakseni 3päivää.

Eli ei todellakaan ollut mikään kuoleman sairaus, jonka takia pitää sänkyyn jäädä asumaan. Mutta oli kuitenkin sellainen että ei voinut töissä puu pölyssä tulehduttaa silmäänsä leikkaus viillon vuoksi.

Ja jos nyt ihan pilkku viilataan, niin myös kuumeessa saa saikkua.

No joo. Meillä mies myös tosi ahkera tekemään kotitöitä, on lasten kanssa, ja huomioi aina perheen kaikessa. Onnellinen olen.

Saa kai sitä nyt utelias olla!

[kuumeen takia sairaslomalla olevan pitää LEVÄTÄ, eikä raataa kotitöissä. quote="Tyttö kuin taivas"]

Joo olis kiva tietää?

No esimerkiksi meidän äijällä oli silmässä joku patti (en muista mikä, luomen sisäpuolella) se piti leikata pienellä viilolla pois ja sairaslomaa sai muistaakseni 3päivää.

Eli ei todellakaan ollut mikään kuoleman sairaus, jonka takia pitää sänkyyn jäädä asumaan. Mutta oli kuitenkin sellainen että ei voinut töissä puu pölyssä tulehduttaa silmäänsä leikkaus viillon vuoksi.

Ja jos nyt ihan pilkku viilataan, niin myös kuumeessa saa saikkua.[/quote]

niin kuumeen takia sairaslomalla olevan pitäisi levätä eikä todellakaan tehdä raskaita kotitöitä.

[kuumeen takia sairaslomalla olevan pitää LEVÄTÄ, eikä raataa kotitöissä. quote="Tyttö kuin taivas"]

Joo olis kiva tietää?

Ja jos nyt ihan pilkku viilataan, niin myös kuumeessa saa saikkua.

[/quote]

Yhteistyössä