Mun mies on mokannut pahan kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muut miehet eivät tehneet mitään poikkeusta ja odotin näin kauan, josko mies välittäisi minusta. Testasin sitä.
ap
Sinä olet aika sairas ihminen. Henkisesti sairas. Kukaan terve ei kiusaa toista ihmistä noin kuin sinä. Ja tee hönestän syylistä ongelmiin jotka riippuvat täysin sinusta.

Sinä tarvitset apua. Ja sen että päästät miehen menemään. Se on ainoa hyvä juttu mitä tässä kohtas voit tehdä. Tosin taitaa olla ongelma se että mies elättää sua, olenko oikeassa?

Höpö höpö. Kasva aikuiseksi ja ota vastuu omista ongelmistasi. Ei miehesi niitä voi puolestasi käsitellä vaan se on sun tehtävä ulkopuolisen avun voimin. Vaikutat itse varsin itsekkäältä ihmiseltä vaikka tuosta syytät kumppaniasi. Ja nyt kun kuvittelet/luulet pääseväsi ns niskan päälle "korjattuasi ongelmasi", niin haluat jatkaa miehesi kiusaamista alisteisella ajattelutavallasi sekä sillä että itse et ole ollenkaan kiinnostunut hänen tarpeistaan ja niiden tyydyttämisistä ja täyttymisistä.

Ei tuo tervettä ole.
No eihän hänkään ollut minun!
ap

Sinä olet aika sairas ihminen. Henkisesti sairas. Kukaan terve ei kiusaa toista ihmistä noin kuin sinä. Ja tee hönestän syylistä ongelmiin jotka riippuvat täysin sinusta.

Sinä tarvitset apua. Ja sen että päästät miehen menemään. Se on ainoa hyvä juttu mitä tässä kohtas voit tehdä. Tosin taitaa olla ongelma se että mies elättää sua, olenko oikeassa?
Ei elätä, ja mitä tää naurettava menemään päästäminen meinaa? Ette siis ajattele, että hän tekee itse päätökset omaa elämäänsä koskien?
ap

Ei elätä, ja mitä tää naurettava menemään päästäminen meinaa? Ette siis ajattele, että hän tekee itse päätökset omaa elämäänsä koskien?
ap
Ota moniammatillinen apu itsellesi vastaan. Psykologin avutkaan eivät olisi sinulle haitaksi. Sitäpaitsi jos ja mitä ilmeisimmin kun myös olet ammattiauttajia vastaan, niin vaikea on sinua auttaa.
En ole, olen terapiassa. Siksi tää nyt varmaan alkaakin aukeamaan mulle, mitä mä oisin tarvinnut. Se oli se välittäminen ihan ennen kaikkea.
ap

Ja siis ette lukeneet, ettei seksiterapeutitkaan tajunneet asian ongelmaa? Menin terapeutille.
ap
Sä tarviit ihan jotain muuta terapeuttia kuin seksuaaliterapeutti. Sulla on paljon pahempia ongelmia taustalla -en tiedä mitä - mutta henkisesti terve ihminen ei alista miestään noin kuin sinä sairaalla tavallasi teet.

On surullista että olet henkisesti noin huonossa jamassa ja jäänyt sellaiselle teinin tasolle. Mutta usko pois, kun lopetat muiden syyttelyn ja keskityt YKSIN itsesi parantamiseen, sinustakin voi tulla vielä terve. Rakastava ja rakastettava ihminen

Sä tarviit ihan jotain muuta terapeuttia kuin seksuaaliterapeutti. Sulla on paljon pahempia ongelmia taustalla -en tiedä mitä - mutta henkisesti terve ihminen ei alista miestään noin kuin sinä sairaalla tavallasi teet.

On surullista että olet henkisesti noin huonossa jamassa ja jäänyt sellaiselle teinin tasolle. Mutta usko pois, kun lopetat muiden syyttelyn ja keskityt YKSIN itsesi parantamiseen, sinustakin voi tulla vielä terve. Rakastava ja rakastettava ihminen
Mies itse suostui "alistumaan".
ap

Ei se olekaan, mutta se ei tee sitä yhtään helpommaksi kestää, että ahh, ei oo miehen syytä! Joku voisi ajatella, että miehen välittämistä vaille oleminen se vasta vaikeaa oiskin ollut, mitta enpä tiedä. Kun on tottunut siihen, ettei muut välitä, niin ei se ole vaikeaa.
ap
Nainen sä olet todella sekaisin. Sinusta välitetään mutta torjut sen ja otat heti vielä,vasta-asetelman että välittäjä on syyllinen sun ongelmiin.

Erotkaa, päästä mies ressu menemään. Hänen elämä menee hukkaan sinun rinnalla.

Yhteistyössä