Mun mies on mokannut pahan kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kun tavattiin, mä kerroin miehelle, että en nauti seksistä ja että se on sen takia mulle vastenmielistä. Pidin itseäni viallisena ja kelvottomana sen takia. Olisin odottanut miehen, joka rakastaa minua olevan huolissaan ja haluavan auttaa. Sen sijaan mieheni teki erittäin selväksi, että olen hänelle vain pillunkantoteline koittamalla riisua minua out of nowhere ja ollen sitten selkeästi pettynyt, kun nainen, joka oli maininnut näistä ongelmista, ei ollutkaan himokkaana mukana, vaan kauhistui ja suuttui.
Miksi jäin hänen kanssaan oli se, että sama stoori miehen kuin miehen kanssa, että siis ketään ei kiinnostanut minun ongelmani siinä, vaan äkkiä ois ollut pakko saada. Ja tämä mies oli näistä kaikista paskapelleistä muuten kelvollisin.
Tämä asia on seurannut mukana siitä lähtien selvittämättömänä välillämme ja halveksin miestä nyt siksi, että ei tajunnut kahta seikkaa a) kysyä minulta, mikä on hätänä, etten saa mitään seksistä, etten nauti siitä ja tietysti olla koittamattakaan sitä, ennen kuin se on edes alkeellisellakaan tasolla yhteinen juttu ja b) ei tajunnut, että se, etten mä nauti on erittäin hirveä trauma minulle onnellista suhdetta ja MINUA ajatellen. Kun ei nyt aina ajatella vain sitä mikä hänelle on kivaa. Hän ois löytänyt sitä kivaa kenen tahansa naisen kanssa, joka pystyy nauttimaan seksistä. Mutta eihän tää pässi sitä tajunnut. Tai sitten se ei saanut muita (todennäköisempi selitys).
En voi kehua, että olisin suinkaan tiennyt vastausta siihen, että mikä minulla on, kun seksi ei tunnu mulle millekään, tai että siihen vain jollain lailla liittyy surua, mutta olisin odottanut miehen joka on niiin kiinnostunut minusta, että halusi kanssani lapsiakin, tahtovan auttaa minua ja olla läsnä ongelmassa, eikä vain itsekkäästi panna menemään, koska oma kulli vaatii. Viis siitä, ettei kumppani edes nauti siitä. Oisin toivonut että se olisi ollut meidän yhteinen ongelmamme, JA, että jos tämä on liikaa toivottu, niin hän olisi myöntänyt, että olen paskaakin turhempi hänelle, ja että voin painua vittuun häiritsemästä häneltä sitä, että kulli saa seksiä joka päivä tai aina kun se sitä tarvitsee. No okei, miehen "ansioiksi" on myönnettävä se, että hän suostui melko pitkiin kuiviin kausiin, mutta hei, ei olleet ylläri.
En varmaan ikinä anna anteeksi tätä, että edes omaa miestäni ei minun vaikeuteni seksissä kiinnostaneet, ja että hän silti tuhlasi aikaani kaivaten minua palvelemaan hänen seksitarpeitaan.

Otsikosta tuli vihapäissään turhan syyttävä, oikeampi muoto olisi, että miehen tyhmyys tai ymmärtämättömyys loukkasi minua pahemman kerran.
Se siis, ettei ymmärtänyt kun kerroin nimenomaan hänelle vaikeuksistani, niin mies oli kuulemma kuvitellut minun koittavan kiihottaa häntä, eli että leikin jotain vaikeaa. Ja minä tunsin siitä, että hänestäkin mussa vain oli sit jotain vikaa, kun asia ei ollutkaan niin. Vikaa tai ei niin oisin kaivannut ihan toisenlaista käytöstä ja toimintaa mieheltä.
ap

Miehet on siis sikoja ja paskoja naisille, joilla on syistä tai toisista vaikeuksia nauttia seksistä, yleensähän siis tämäntyyppiset ongelmat johtuvat lapsuuden kaltoinkohtelusta yms. Ei tarvitse olla seksuaalista, itselläni ei ainakaan ole ollut. Vaan ihan vain sitä, etten ole saanut rakkautta ja että olen saanut niskaani muka minun syytäni olevaa vihaa jne.
Toinen paskasakki, joille haluan "lähettää terveisiä" ovat seksuaaliterapeutit. Siinä on ammattiryhmä, jolle sellainen asia kuin naisen kykenemättömyys tuntea seksissä mitään JA hävetä sitä on täysin tuntematon käsite. He myös puhuvat naisista joilla tällaisia ongelmia mahdollisesti on hyvin rumin ja loukkaavin sanoin. Nämä naiset ovat jotain "frigidejä", "miesten kiusaajia", "kaikilla ois parempi mieli, kun nainen vain antaa" "ei se ole paha, kyllä SINÄKIN INNOSTUT kun vain et aina ajattele, että tän pitää olla iiiihan täydellistä", "kyllä se mieskin tarvitsee tarpeensa".... jnejnejne täyttä BS:ää. Aivan sama, mitä se mies tarvii, kun / jos naisellanon trauma! Mutta tajuavatko nämä persettään myyvät paskahorot sitä? Eivät tajua. Ne ei tajua mitään, eikä ne kyenneet auttamaan mua. Ne ei edes kyenneet tajuamaan, miksi mä menen niiden vastaanotolle. Ne luuli ehkä, että kyseessä on haluttomuus. Mutta kun ei ollut!! Tai, se tuli siihen päälle, totta kai, kukapa nyt HALUAISI mitään miehen kanssa, joka ei kysy, mikä sulla on, jos mulla on noin suuria vaikeuksia. Te olette kasa paskaa, suomalaiset seksiterapeutit, ammattitaidottomia, loukkaavia, vaikeuksista kärsiviä halveksivia paskakasoja. Ette pysty auttamaan todellisista seksitraumoista kärsiviä ihmisiä, eli naisia, jotka ei tunne seksissä mitään, koska heitä on loukattu ja satutettu niin syvästi aikaisemmin elämässään. Ettekä te piittaa. Siksi teillä ei ole mitään, mitä antaa meille. Hoidelkaa te vain niitä imetyshormonihaluttomia, sehän on vaiva, joka paranee ihan itsestäänkin. Sitten voitte kuvitella tehneenne jotain, ja mahdollisten kiitosten kuuluvan teille, vaikka kukaan teistä ei ollut edes tarpeellinen kyseisessä probleemassa.

2015-05-06-vastaanottokeskusta-vastustetaan-perustamalla-sikala-696x355.png

Mun mielestä se on kyllä aapee joka on mokannut pahemman kerran.
Mies on sikäli, että haluaisi raukka vieläkin seksiä kanssani ja mitä pitemmälle saan käsiteltyä asioitani niin sen todennäköisemmin pystyn siitä nauttimaan - mutta en hänelle anna sitä. Koska oli ihminen, jolle ei mennyt kaaliin, että jos nainen ei tunne mitään silloin saattaisi se, mitä hänkin tekee AUTTAA jos ei vain ajattele itseään ja omaa nautintoaan tai että "kaikilta saa" ja "kaikki ovat sängyssä iloitakseen siitä, että SAAVAT" tyydyttää minua". Ei kaikki ole, vaan voi olla niin kauheita ongelmia, ettei edes tunne mitään. Mä tässä olen saamapuolella, mun tilanne muuttuu, miehen pysyy yhtä huonona kuin se on ollut ennenkin..
ap

Jokaisella meistä on omat ongelmansa ja pelkonsa joten valitettavasti kyllä en henkilökohtaisesti miehesi tilalla jaksaisi kuunnella tuommoista marinaa. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi.

Ei se sitä tosiasiaa muuta että sä mokasit valitsemalla umpitollon miehen.
:( No, sanoinhan, että sama tapahtui jokaisen miehen kanssa. Tai no siis ehkei muut luulleet, että mä koitan salaisesti kiihottaa heitä, mutta kukaan ei ajatellut, että kuinka paljon kärsin itsekin siitä, että seksi ei tunnu hyvältä. Minusta on jotenkin omituista olettaa, että kaikille seksi tuntuu hyvältä. On varmaan monia naisia, joille ei tunnu. Koska heidän aiemmat kokemuksensa. Eikä niin että naisessa ois vikaa.
Mutta miehille se on vika. Koska ovat itsekkäitä.

:( No, sanoinhan, että sama tapahtui jokaisen miehen kanssa. Tai no siis ehkei muut luulleet, että mä koitan salaisesti kiihottaa heitä, mutta kukaan ei ajatellut, että kuinka paljon kärsin itsekin siitä, että seksi ei tunnu hyvältä. Minusta on jotenkin omituista olettaa, että kaikille seksi tuntuu hyvältä. On varmaan monia naisia, joille ei tunnu. Koska heidän aiemmat kokemuksensa. Eikä niin että naisessa ois vikaa.
Mutta miehille se on vika. Koska ovat itsekkäitä.
Vink vink. Mitä yhteistä niillä tolloilla on. Sinä. Ongelma on sinussa ja sinun pitää se itse hoitaa ennen kuin takerrut parisuhteeseen. Puolison ei kuulu olla terapeutti sinun sisäisille ongelmille. Sitähän selvösti olet hakenut ja kas kummaa ettei se ole toiminut.

Sinä sysäät syyn toisen niskaan ettei sinun tarvitse itse sitä työstää. Onhan se toki niin helpompaa kun kaikki maailman miehet on syyllisiä sun pahaan oloon. Terveempää olisi lähteä tutkimaan itseään ja hakemaan apua. Seksi kuuluu 95% avio/avoliitoista eikä sinulla ole sitä oikeus evätä jos kumppani sitä haluaa. Silloin sinun pitää ymmärtää lähteä liitosta.

Nyt jätät miehet rauhaan ja alat parantaa itseäsi. Jos et sitä halua tehdä, sitten teet päätösen olla yksin. Sun paha olo ei poistu sillä että löydät/haalit väkisin rinnalle aina uuden "syntipukin" johon projisoit omat ongelmasi.

Eikä tuossa tilanteessa olis molemmille osapuolille viisainta päästää irti? Ei toi ole toista kunnioittavaa tervettä parisuhdetta nähnytkään. Tuosta on kohta seurauksena kaksi enemmän tai vähemmän katkeroitunutta ihmistä.

Lisäksi vaikuttaa siltä että ap itse ei ole ottanut vastuuta omasta korjaantumisestaan seksuaalisella sarallaan vaan itsekkään manipuloivasti sysää sen kumppaninsa harteille. Eihän toinen ihminen voi saada ap:n omia tunnelukkoja auki.

Ole armollinen itsellesi ja miehellesi ja päästä irti, suo miehellesi mahdollisuus syyllistämättömän mutta kaikilla osa- alueilla tyydyttävään parisuhteeseen.

Vink vink. Mitä yhteistä niillä tolloilla on. Sinä. Ongelma on sinussa ja sinun pitää se itse hoitaa ennen kuin takerrut parisuhteeseen. Puolison ei kuulu olla terapeutti sinun sisäisille ongelmille. Sitähän selvösti olet hakenut ja kas kummaa ettei se ole toiminut.

Sinä sysäät syyn toisen niskaan ettei sinun tarvitse itse sitä työstää. Onhan se toki niin helpompaa kun kaikki maailman miehet on syyllisiä sun pahaan oloon. Terveempää olisi lähteä tutkimaan itseään ja hakemaan apua. Seksi kuuluu 95% avio/avoliitoista eikä sinulla ole sitä oikeus evätä jos kumppani sitä haluaa. Silloin sinun pitää ymmärtää lähteä liitosta.

Nyt jätät miehet rauhaan ja alat parantaa itseäsi. Jos et sitä halua tehdä, sitten teet päätösen olla yksin. Sun paha olo ei poistu sillä että löydät/haalit väkisin rinnalle aina uuden "syntipukin" johon projisoit omat ongelmasi.
Ei tuollaista pysty työstämään itse vaan nimenoman siinä parisuhteessa kun saa tuntea olevansa hyväksytty. Miehet on vain niin itsekkäitä seksinhimossaan, että se ei heille ole tärkeää auttaa "muka" rakastamaansa henkilöä. Silti heitä pitäisi rakastaa takaisin ja tehdä vauvoja ja kaikenlaista.
ap

Eikä tuossa tilanteessa olis molemmille osapuolille viisainta päästää irti? Ei toi ole toista kunnioittavaa tervettä parisuhdetta nähnytkään. Tuosta on kohta seurauksena kaksi enemmän tai vähemmän katkeroitunutta ihmistä.

Lisäksi vaikuttaa siltä että ap itse ei ole ottanut vastuuta omasta korjaantumisestaan seksuaalisella sarallaan vaan itsekkään manipuloivasti sysää sen kumppaninsa harteille. Eihän toinen ihminen voi saada ap:n omia tunnelukkoja auki.

Ole armollinen itsellesi ja miehellesi ja päästä irti, suo miehellesi mahdollisuus syyllistämättömän mutta kaikilla osa- alueilla tyydyttävään parisuhteeseen.
Kyllä toinen voi nimenomaan tukea ja auttaakaikkien tunnelukkojen avaamisessa, mutta koska miehet ovat niin itsekkäitä, niin ajatellaan vain sitä omaa etua ensin, vaikka roikutaan suhteessa ihmiseen, jolle seksi ei tunnu hyvältä. Mies ei koskaan ajatellutkaan, että se olisi yhteinen ongelma, ei mun ongelma. Koska miehen kanssa, joka ois välittänyt siitä olen varma, että ongelma ois poistunut jo.
ap

Ei tuollaista pysty työstämään itse vaan nimenoman siinä parisuhteessa kun saa tuntea olevansa hyväksytty. Miehet on vain niin itsekkäitä seksinhimossaan, että se ei heille ole tärkeää auttaa "muka" rakastamaansa henkilöä. Silti heitä pitäisi rakastaa takaisin ja tehdä vauvoja ja kaikenlaista.
ap
Sun miehesi ei ole sun TERAPEUTTI. Koeta nyt ensin iskostaa tuo asia päähäsi.

Kyllä toinen voi nimenomaan tukea ja auttaakaikkien tunnelukkojen avaamisessa, mutta koska miehet ovat niin itsekkäitä, niin ajatellaan vain sitä omaa etua ensin, vaikka roikutaan suhteessa ihmiseen, jolle seksi ei tunnu hyvältä. Mies ei koskaan ajatellutkaan, että se olisi yhteinen ongelma, ei mun ongelma. Koska miehen kanssa, joka ois välittänyt siitä olen varma, että ongelma ois poistunut jo.
ap
SE ON SUN ONGELMA. Ei sun miehesi. Me terapeutille. Pistä oma elämös kuntoon ennen parisuhdetta

ap
Höpö höpö. Kasva aikuiseksi ja ota vastuu omista ongelmistasi. Ei miehesi niitä voi puolestasi käsitellä vaan se on sun tehtävä ulkopuolisen avun voimin. Vaikutat itse varsin itsekkäältä ihmiseltä vaikka tuosta syytät kumppaniasi. Ja nyt kun kuvittelet/luulet pääseväsi ns niskan päälle "korjattuasi ongelmasi", niin haluat jatkaa miehesi kiusaamista alisteisella ajattelutavallasi sekä sillä että itse et ole ollenkaan kiinnostunut hänen tarpeistaan ja niiden tyydyttämisistä ja täyttymisistä.

Ei tuo tervettä ole.

Yhteistyössä