Mun mies on minulta salaa tekemisissä sisarustensa lasten kanssa! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis ihan käsittämätöntä. Esittää mulle, ettei vois vähempää kiinnostaa - esim. synttäreitä jätetty väliin sen vuoksi, ettei mies ole halunnut lähteä, mutta nyt sitten anopin puheista paljastui, että ukko on paljonkin tekemisissä siskonsa ja veljensä lasten kanssa! :o

Siis WHAT? Osaatteko kertoa syitä, miksi tekee noin? Luuleeko kenties, että minä raivostuisin siitä? (En mielelläni ole tekemisissä miehen siskon kanssa)

Ja kyllä, aion puhua miehelleni kunhan on sopiva tilaisuus keskustella kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis WHAT? Osaatteko kertoa syitä, miksi tekee noin? Luuleeko kenties, että minä raivostuisin siitä? (En mielelläni ole tekemisissä miehen siskon kanssa)
.

luultavasti olettaa että koska et kerran pidä siskosta niin se lasten kanssa tekemisissä oleminenkin aiheuttaisi vähintään jonkunasteista marinaa tai olisi sulle pakkopullaa.
Ja on mahdollista ettei siskokaan pidä sinusta joten mies vaan ajattelee ettei kummankaan tarvitse kitua väkisin toistensa seurassa. tai sitten haluaa vaan viettää aikaa kahdenkesken sisarustensa kanssa.
outoa tuossa on vaan se jos asiaa on erikseen salailtu, ei tuo sentään musta salailua vaadi silti. paitsi jos siitä siskon tapaamisesta tulee sitten joku mökötyshaukkumisdraama..

No toi kerto kaiken et ettet oo mielelläsi tekemisissä miehesi siskon kanssa. Mies on sit päättäny olla tekemisissä heidän kanssaan vaikka sinä et siitä ilmeisesti pidäkään..hyvä niin.

Jos mies pelkää liikaa vaimonsa tunteiden loukkaamista tai tämän reaktioita ylipäätään, käy herkästi noin. Mies ei ymmärrä, että on paljon loukkaavampaa joutua sivuraiteelle hänen elämässään salailun takia, kuin olla hiukan pitkin hampain tekemisissä miehen suvun kanssa.

No asiattomuuksiinhan tämä meni. Minkävuoksi ihmisten pitää olla huonoissa väleissä keskenään niin, että tulee näitä tilanteita. Mieti ap mikä on ajanut hänen tilanteensa siihen. Olisko peiliin katsomista.

Alkuperäinen kirjoittaja suui:
No toi kerto kaiken et ettet oo mielelläsi tekemisissä miehesi siskon kanssa. Mies on sit päättäny olla tekemisissä heidän kanssaan vaikka sinä et siitä ilmeisesti pidäkään..hyvä niin.

Mä en ole kieltänyt ikinä mieheltä tekemisissä olemista siskonsa tai tämän lasten kanssa, päinvastoin. Mä kuitenkin olen aikuinen ihminen ja käyttäydyn myös sen mukaisesti.

Hyvä että on tekemisissä. Onhan hän niiden lasten eno ja tärkeä ihminen elämässä. Kuinka kamalaa jos joku nainen eli sinä pilaat tärkeän sukulaissuhteen kieltämällä yhteydenpidon. Ala käyttäytyä ja tavatkaa jatkossa yhdessä. Sukua et voi valita etkä hylätä, etkä arvostella.

Ja on kuitenkin salaillut myös veljensa lasten kanssa tekemisissä olemista, vaikka mä pidän tästä veljestä tosi paljon! Että ei kuitenkaan ole kovin johdonmukaista tuo toiminta. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mirri:
Hyvä että on tekemisissä. Onhan hän niiden lasten eno ja tärkeä ihminen elämässä. Kuinka kamalaa jos joku nainen eli sinä pilaat tärkeän sukulaissuhteen kieltämällä yhteydenpidon. Ala käyttäytyä ja tavatkaa jatkossa yhdessä. Sukua et voi valita etkä hylätä, etkä arvostella.

Voi hyvä jumala, luepas viestini sinun viestisi yläpuolella tässä viestiketjussa.
Kukahan täällä on lapsellinen...

Yhteistyössä