Ei tästä itkusta taas tule loppua.En olekkaan aikoihin itkenyt näin paljon :'( Farssi on siis tämä:
Eilen tultiin kuuden aikoihin mökiltä ja mies mainitsi että vois lähteä pelaa fudista illaks.Mä sitten että eiköhän himassa riitä illaks puuhaa ku on pyykit ja ruoanlaitot summuut.Mies sitten että okei hän ei lähe.Sitten seittemän maissa ilmotti että lähtee ´parille´.Mä sitten että mitäs helvettiä ku just sano että ei lähe ja yhtäkkiä palaa halusta lähteä'
Mä sitten sanoin että meillä on tänä aamuna ultra ja pitäs olla ajokunnossa 9.30 niin tää vakuutteli että juujuu hän on skarppina aamulla.No mies kotiutui 4.00 |O |O Ja aamulla lähin exän kyydillä laitokselle siihen saatanan ultraan koska mies nukku |O Mä olin niin vihanen et hyvä ettei lapsivedet menny :headwall: Sit mies soittaa just ennen ultraa että olipas kiva kun en herättäny |O Haistatin vitut vaan ja käskin kattoo peiliin.
Tulin ultrasta kahen maissa ja kolmen tunnin hiljaisuuden jälkeen mies avaa viimein suunsa ja sanoo: Mä lähen just pelaa fudista.
:'( Miten voi olla noin röyhkee? Mä olen itkeny niin paljon ettei silmät enää edes erotu päästä.Synnytys on muutenkin oven takana niin en tosissaan kaipais lisäpotkua siihen :'( En tiiä koska olis ollu näin paha mieli.Haistakoon pitkän vitun koko ukko.
Eilen tultiin kuuden aikoihin mökiltä ja mies mainitsi että vois lähteä pelaa fudista illaks.Mä sitten että eiköhän himassa riitä illaks puuhaa ku on pyykit ja ruoanlaitot summuut.Mies sitten että okei hän ei lähe.Sitten seittemän maissa ilmotti että lähtee ´parille´.Mä sitten että mitäs helvettiä ku just sano että ei lähe ja yhtäkkiä palaa halusta lähteä'
Tulin ultrasta kahen maissa ja kolmen tunnin hiljaisuuden jälkeen mies avaa viimein suunsa ja sanoo: Mä lähen just pelaa fudista.