Mun mies on kamala.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Ei tästä itkusta taas tule loppua.En olekkaan aikoihin itkenyt näin paljon :'( Farssi on siis tämä:
Eilen tultiin kuuden aikoihin mökiltä ja mies mainitsi että vois lähteä pelaa fudista illaks.Mä sitten että eiköhän himassa riitä illaks puuhaa ku on pyykit ja ruoanlaitot summuut.Mies sitten että okei hän ei lähe.Sitten seittemän maissa ilmotti että lähtee ´parille´.Mä sitten että mitäs helvettiä ku just sano että ei lähe ja yhtäkkiä palaa halusta lähteä' :o Mä sitten sanoin että meillä on tänä aamuna ultra ja pitäs olla ajokunnossa 9.30 niin tää vakuutteli että juujuu hän on skarppina aamulla.No mies kotiutui 4.00 |O |O Ja aamulla lähin exän kyydillä laitokselle siihen saatanan ultraan koska mies nukku |O Mä olin niin vihanen et hyvä ettei lapsivedet menny :headwall: Sit mies soittaa just ennen ultraa että olipas kiva kun en herättäny |O Haistatin vitut vaan ja käskin kattoo peiliin.
Tulin ultrasta kahen maissa ja kolmen tunnin hiljaisuuden jälkeen mies avaa viimein suunsa ja sanoo: Mä lähen just pelaa fudista. :o :o :'( Miten voi olla noin röyhkee? Mä olen itkeny niin paljon ettei silmät enää edes erotu päästä.Synnytys on muutenkin oven takana niin en tosissaan kaipais lisäpotkua siihen :'( En tiiä koska olis ollu näin paha mieli.Haistakoon pitkän vitun koko ukko.

Mä kyllä marmatan pienimmästäkin,myönnetään,mutta tää on musta kyllä jo aika törkeetä.Ihan kun mies ei olis tehny mitään väärää ja sit viel kehtaa lähtee pakoon.Mä oon jo kyselly että onko sillä saatana joku toinen akka mutta mies kieltää ja hermostuu ku ei kuulemma jaksa kuunnella moista moskaa :o Mut eipä se tee mitään asian korjaamiseks ku tollai ekstempporee lähtee ties minne.Vittu kyllä ottaa päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug:

Monesko lapsi tulossa?

Toka.Tai siis eka yhteinen.

No höh. Kyllähän sen vajaan vuoden roikkuu vaikka löysässä hirressä, mitä raskauden "nalkutukset" sun muut kestää. Joutuuhan äitikin sen vuoristoradan kestämään, itteään ei pääse pakoon...

Mut siis miten vanhempi voi vaan mennä omia aikojaan ilman mitään vastuuta muksusta? En ymmärrä ja mun mielestä sun mies käyttäytyi nyt kaksi päivää ainakin kuin tollo.

En halua pelotella, mutta yleensä mies reagoi juuri hyökkäämällä/suuttumalla jos kysytään toisesta naisesta..siis jos sellainen oikeasti on :(

Törkee on ukkos. Hyh. Voimia!

.Mä oon jo kyselly että onko sillä saatana joku toinen akka mutta mies kieltää ja hermostuu ku ei kuulemma jaksa kuunnella moista moskaa :o
Eikös tuo ole se klassinen merkki?!
:kieh: :headwall:

:hug:

Monesko lapsi tulossa?

Toka.Tai siis eka yhteinen.

No höh. Kyllähän sen vajaan vuoden roikkuu vaikka löysässä hirressä, mitä raskauden "nalkutukset" sun muut kestää. Joutuuhan äitikin sen vuoristoradan kestämään, itteään ei pääse pakoon...

Mut siis miten vanhempi voi vaan mennä omia aikojaan ilman mitään vastuuta muksusta? En ymmärrä ja mun mielestä sun mies käyttäytyi nyt kaksi päivää ainakin kuin tollo.

Mies vetookin siihen että sitten kun lapsi syntyy,hän ei enää pääse mihinkään.Mikä on siis täyttä paskapuhetta ja olen sitä hälle sanonutkin.Saapi sitten pysyä kans kotona hamaan tulevaisuuteen asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
.Mä oon jo kyselly että onko sillä saatana joku toinen akka mutta mies kieltää ja hermostuu ku ei kuulemma jaksa kuunnella moista moskaa :o
Eikös tuo ole se klassinen merkki?!
:kieh: :headwall:

On joo.Ja miehellä on aika epävakainen menneisyys joten on ´syytäkin´epäillä.Olen itsekkin joskus pettänyt aikaisemmissa suhteissa ja ei pitäs sanoa että ´no ku se aiemminkin´mutta mua ei enää hetkauta jos sillä oliskin toinen muija vaan se että ei ole munaa sen vertaa että vois myöntää sen jos näin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
mut eikö sillä etes ihan pikkasen vihlassu se että sun Exä lähti käyttään sua ultrassa :whistle: (jos nyt ymmärsin oikein )..

Ei se sitä tiedä kun ei puhuttu koko päivänä muuta kun hän ilmoitti lähtevänsä ja mä sanoin aijjaa.Ei se kysyny ultrasta tai mistään muustakaan mitään.Mutta toivottavasti kirpasee vaikkapa nivusista helvetin kovaa kun saa tietää että kuka mua on ystävällisesti kuskannu.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
mä luulin et näin sut eilen mutta jos te olitte mökillä...hmm sulla on sit kaksoisolento :whistle: joka on myös raskaana :o

Missä? Mä olin Espoon keskuksen S-marketissa viiden jälkeen metsän elävän näkösenä.

..hih.espoon keskuksen s-market on mun lähikauppa..;)

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
mut eikö sillä etes ihan pikkasen vihlassu se että sun Exä lähti käyttään sua ultrassa :whistle: (jos nyt ymmärsin oikein )..

Ei se sitä tiedä kun ei puhuttu koko päivänä muuta kun hän ilmoitti lähtevänsä ja mä sanoin aijjaa.Ei se kysyny ultrasta tai mistään muustakaan mitään.Mutta toivottavasti kirpasee vaikkapa nivusista helvetin kovaa kun saa tietää että kuka mua on ystävällisesti kuskannu.

sun täytyy muotoilla asia oikeen "ihanasti", sit kun tulee puhetta siittä ultrasta.. ;) :hug:

mä luulin et näin sut eilen mutta jos te olitte mökillä...hmm sulla on sit kaksoisolento :whistle: joka on myös raskaana :o

Missä? Mä olin Espoon keskuksen S-marketissa viiden jälkeen metsän elävän näkösenä.

jep, olin siinä viiden jälkeen menossa asemalle muksujen kaa, oltiin ylittämässä tietä ja sä tulit vastaan, teki mieli kysyä jos olet plussalainen :laugh:

jep, olin siinä viiden jälkeen menossa asemalle muksujen kaa, oltiin ylittämässä tietä ja sä tulit vastaan, teki mieli kysyä jos olet plussalainen :laugh:

siis missä??? Emmä ole ollu ku siel parkkihallissa punavalkoraidallinen mekko päällä.Ja miten sä tiedät miltä mä näytän? :o :$

Yhteistyössä