mun mies on hukassa

  • Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti
:'(
lähti illalla baariin kavereiden kanssa,ja oli pilkkuun saakka. mut sen jälkeen ei kellään oo tietoa.. ei vastaa puhelimeen,ja yksin on jäänyt pihalle harhailemaan. kuolen tähän huoleen ,en pysty nukkumaan enkä tekemään mitään. :'(
 
ap
ei vastaa kellekään puhelimeen. kaverit arvelee että on sammunut johki tienposkeen. yhtään tollanen tieto lohduta. en pysty ku itkemään ja toivomaan että edes elossa ois.

hyviä kavereita kun jättää toisen yksin tonne haahuilemaan.

:'(
 
ap
olivat kaikki lähteneen koteihinsa kun baari meni kiinni.. mies oli sitten jäänyt vielä seisomaan siihen baarin eteen.. baarista ei meille kotiin ole kun kilometri matkaa,joten ois pitänyt miehen jo ilmaantua. vastas puhelimeen vielä 4 mutta sen jälkeen ei kukaan oo saanut kiinni. ei vastaa kellekään.. :(

mitä tässä nyt sitten voi tehdä muuta kuin odottaa. tekis mieli lähteä tonne ulos sitä etsimään.
 
ap
nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Hyvä . Helpotus sinulle !!!
 
no varmasti huojentavaa ja helpotus että löyty! Mutta aikamoisen törkeää käytöstä kavereilta |O juottaa toinen aivan hirveeseen soosiin ja sitten jättää varmistamatta mitenkään että pääseekö edes omin avuin kotia ("varmaan sammunu johki matkan varrelle") :( no, miehet osaa olla aika huolettomia..etenkin jos/kun varmaan kaveritkin ovat olleet naamat :/
 
ap
helpotus todellakin. sanoivat että viimeistään 12 päästävät pois,mutta voivat tuoda aiemminkin jos mies vähän selkiää..ei kuulemma sanaa suustaan ole saanut !! sanoivat että mahdollisesti vievät päivystyksen kautta,kun mies on niin huonossa kunnossa. hitto että pitää niiden baarissakin myydä ihmisille jotka on jo valmiiksi kauheessa kaasussa..
 
tb
Onneksi löytyi, mutta olen sitä mieltä et itse on juomansa juonut, ja aikuisella pitäs olla sen verran kontrollia et kotia pääsee.
Olen itsekin, vaikka nainen olenkin juonut semmoset lärvit, että ei mitään muistikuvia loppuillasta ja saan olla kyllä kiitollinen, että mun kaverit ei oo jättäny mua raiskattavaks tien päälle tms.
Onneks olen kuitenki viisaampi nykyään :)
 
:/
Jos olisin sinä, haukkuisin nuo miehesi kaverit, minusta palaute on paikallaan. Törkeetä, että jättivät yksin ja vielä että juottavat, kun toinen on jo ihan peltikiinni. Ei känninen välttämättä osaa kieltäytyä viinasta.
 
Parhaat kännit
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Ilmaisesta viinasta tulee kovimmat kännit. Näin se vaan on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjois
 
Siis törkeää toimintaa ap:lta ja muilta alkupään kommentoijilta. EIHÄN se kavereiden vika ole, jos juo!! Jokainen päättää itte alkoholin juonnin määrästä, vaikka kaverit kuinka tarjoais. Sanon vain, että on siinä säälittävä mies, jos ei tunne omia rajojaan. Onneksi sammu ojaan, jospa ois ens kerralla fiksumpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
hmm..miten mä oon ymmärtäny,et poliisi ei anna tietoja ( edes vaimolle ),onko heillä joku säilössä vai ei..voin toki olla väärässä,kun ei ole oma kohtaista kokemusta..
onhan mies voinut antaa luvan, että vaimolle saa sanoa, koska kai nyt mies tajuaa, että vaimo on huolissaan
ap kirjoitti,ettei ole sanaa suustaan saanut..joten oletin,ettei siis ole pystynyt sitäkään lupaa antaa..mutta kuten sanoin,ei ole omakohtaista kokemusta =)
 

Yhteistyössä