M
Muusio harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja Muusio harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:joopa joo. Saanko kysyä mitä sä saat tästä ja mimmonen ihminen oot oikeesti?
no saan varmaan ihan just sitä samaa, mitä sinäkin saat palstailusta |O
niin paitsi ainoa ero on, et sä voit kirjotella harmaana ihan just mitä lystää eikä kukaan tiedä et oot sama tyyppi. Mustu nyt hyvä ihminen ni päästään suakin nälvimään :snotty:
On mulla musta nikkikin en vaa jaksa nyt kirjautuu!
![]()
![]()
eli et viitti mustana nälviä
Oon mä sulle mustanakin sanonu etten usko sun aitouteen!
No onneks sun ei tarviikkaan, en mä sun takias täällä palstaile :hug:
Voin kyllä sanoa, että minunkin mies lähtisi kaveria jeesaamaan. Toisinaan ollaan molemmat jeesaamassa.. Ollaan molemmat vähän kyllä-kyllä-ei-osata-sanoa-ei-tyyppiä. Mies vielä enemmän kuin minä. Ja ei, ei käydä vieraissa tai baarissa kummatkaan..
Se on vaan huono, kun en mä oo ainakaan yhtään varma et tuokaan kaveri lähtis keskellä yötä mieheni autoa ropaamaan jos mies soittaisi ja suunnilleen herättäisi. Ei mua haittaa et mies lähti, mut miehen puolesta vähän tuli paha mieli et sinne joutus hommiin vaiks oman itsensä takia pitäis olla jo nukkumassa
Jep, tuon ymmärrän täysin. Kyllä täälläkin suunnassa toisinaan vähän harmitellaan, jos seuraavana aamuna olsii menoa, mutta sitten joku äijjänkäppyrä soittaa kuutostien varresta, että bensa loppu kesken matkanteon. Eipä siinä raaski olla menemättäkään, vaikka itsellä olisi tekemistä.