Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Huoh.. kaikki ajattelee heti että se meni toisen naisen luo.
Onneksi kaikki miehet eivät ole sellasia
Omani on myös kiltti, ja usein auttaa vaikka itse siitä vähän "maksaisikin".
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Huoh.. kaikki ajattelee heti että se meni toisen naisen luo.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:kyllä vois munkin mies mennä, jos kaverilla oikeesti ois joku paha tilanne johon tarvis jeesiä. menisin itekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Huoh.. kaikki ajattelee heti että se meni toisen naisen luo.
Emmä kyllä sitä ajatellut.
Mä ajattelin et meni kaljalle tms. kotielämää pakoon![]()
Niin vois meillä käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:kai se on seuraa vailla kun sä vaan hengailet täällä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:joopa joo. Saanko kysyä mitä sä saat tästä ja mimmonen ihminen oot oikeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Huoh.. kaikki ajattelee heti että se meni toisen naisen luo.
Onneksi kaikki miehet eivät ole sellasia
Omani on myös kiltti, ja usein auttaa vaikka itse siitä vähän "maksaisikin".
Siellä se nyt on korjaamassa kaverinsa autoa, mietin vain et lähtisköhän tää kaveri ite tähän aikaan auttamaan miestäni?! Just muutama päivä sitten se oli samaisen kaverin luona jeesaamassa kun ei auto meinannu lähtee käymään
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:joopa joo. Saanko kysyä mitä sä saat tästä ja mimmonen ihminen oot oikeesti?
no saan varmaan ihan just sitä samaa, mitä sinäkin saat palstailusta |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:joopa joo. Saanko kysyä mitä sä saat tästä ja mimmonen ihminen oot oikeesti?
niin paitsi ainoa ero on, et sä voit kirjotella harmaana ihan just mitä lystää eikä kukaan tiedä et oot sama tyyppi. Mustu nyt hyvä ihminen ni päästään suakin nälvimään :snotty:
niin paitsi ainoa ero on, et sä voit kirjotella harmaana ihan just mitä lystää eikä kukaan tiedä et oot sama tyyppi. Mustu nyt hyvä ihminen ni päästään suakin nälvimään :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:joopa joo. Saanko kysyä mitä sä saat tästä ja mimmonen ihminen oot oikeesti?
On mulla musta nikkikin en vaa jaksa nyt kirjautuu!
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:joopa joo. Saanko kysyä mitä sä saat tästä ja mimmonen ihminen oot oikeesti?
niin ja oon ihan just oma itteni, toisinkuin sä voit olla ihan kuka vaan