Mun mies kosi mua!!!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
2 lapsen jälkeen se vielä haluaa mut vihityksi vaimokseen. Oon lihonnu, levinny, kutistunu ja taas levinny näinä vuosina. Ja taas levinny, ja uudestaan kutistunut. Tissit, naama, perse ja jopa napa on muuttaneet muotoaan monesti.
Aamukahvilla lasteni isä kysyi: aika hyvät nää kahvit. meetsä mun kanssa naimisiin? Tai siis voin mä ruusunkin tuoda, mutku nyt tuli mieleen?

Mitäs tuohon vastaisi? Kun sain kurkkuni selväksi (meni sekä mehut että kahvit vikaosastoon) vastasin: joo kyl se mulle käy. Mies sanoi:ok. valitse sitten iso kunnon vaate, kylhän sä tiedät. Ja osta niin kalliit kengät kuin haluat. Eli sain luvan tuhlata ainoaan turhamaisuuteeni, kenkiin!

Mua ei ole koskaan ennen kosittu, mut tää oli enempi kun oisin koskaan toivonutkaan!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
No ihquu ihquu. Mutta olitko sä jotenkin ajatellut, ettei sua kukaan voisi kosia?

Juu. Mä luulin jo oikeesti että olen avovaimo lopun ikääni. ei siinäkään vikaa olis ollut, mut silti tuntuu kivalta et mies haluaa sukujen ja kirkon edessä mut ottaa vaimokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mitä sun kutistumiset ja leviämiset liitty tähän uutiseen mitenkään.

Mitäs sulle on tänään käynyt ku noin happamasti vastasit?

=) Ei kun pohdin vaan että onko sulla huono itsetunto vai mitä oikein tarkotit.

Ei ole. Mulla on tänään rakastunut itsetunto!
Ajatella, 11 yhteistä vuotta ja sitten kosinta... Kai me ollaan nyt tarpeeksi kauan "seukattu."