mun mies juo liikaa :(

  • Viestiketjun aloittaja olvi
  • Ensimmäinen viesti
Vaimo
Mun mies joi todella paljon. Joka päivä muutaman kaljan, ja viikonloppuna kirkkaita, ainakin pullon illassa. Mutta mutta... kun epäilin että onkohan tuo hänelle ongelma, niin mies sisuuntui ja aloitti vuoden juomalakon:D On ollut nyt pari kuukautta täysin ilman alkoa.
 
surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mä en kanssa tajuu. Olut on pahaa. :( Mutta enää mä en kestä ollenkaan sen hajuakaan. Mä aivan värähdän kun kuulen, että joku avaa pullon. Just yhtenä päivänä näin, kun kadulla tuli vastaan aivan tavallisen näköinen 30-40v mies, ei siis mikään spurgu, veti kiireellä viimeisiä hörppyjä kaljatölkistä, laittoi tölkin seinän viereen ja marssi PANKKIIN! Pankkiin? Kuka helvetti tarttee kaljaa mennessään pankkiin. Hyiii... tuli ihan sellainen olo, että ei hemmetti ikinä enää mulle tota tyyppiä.
Se oli varmaan mun mies... En ihmettelisi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mä en kanssa tajuu. Olut on pahaa. :( Mutta enää mä en kestä ollenkaan sen hajuakaan. Mä aivan värähdän kun kuulen, että joku avaa pullon. Just yhtenä päivänä näin, kun kadulla tuli vastaan aivan tavallisen näköinen 30-40v mies, ei siis mikään spurgu, veti kiireellä viimeisiä hörppyjä kaljatölkistä, laittoi tölkin seinän viereen ja marssi PANKKIIN! Pankkiin? Kuka helvetti tarttee kaljaa mennessään pankkiin. Hyiii... tuli ihan sellainen olo, että ei hemmetti ikinä enää mulle tota tyyppiä.
Se oli varmaan mun mies... En ihmettelisi :(
:eek: Ai kauhee. Niinpä, niin mun tulee usein nykyään mietittyä, että toikin on jonkun mies, isä tai poika. Ei kiva. Itse olen onneksi siitä elämästä päässyt eroon jo.
 
surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mä en kanssa tajuu. Olut on pahaa. :( Mutta enää mä en kestä ollenkaan sen hajuakaan. Mä aivan värähdän kun kuulen, että joku avaa pullon. Just yhtenä päivänä näin, kun kadulla tuli vastaan aivan tavallisen näköinen 30-40v mies, ei siis mikään spurgu, veti kiireellä viimeisiä hörppyjä kaljatölkistä, laittoi tölkin seinän viereen ja marssi PANKKIIN! Pankkiin? Kuka helvetti tarttee kaljaa mennessään pankkiin. Hyiii... tuli ihan sellainen olo, että ei hemmetti ikinä enää mulle tota tyyppiä.
Se oli varmaan mun mies... En ihmettelisi :(
:eek: Ai kauhee. Niinpä, niin mun tulee usein nykyään mietittyä, että toikin on jonkun mies, isä tai poika. Ei kiva. Itse olen onneksi siitä elämästä päässyt eroon jo.
Niinpä...
Ei mun mies ympäripäissään ole, sammu minnekään tai konttaile kotiin, mutta olutta tarvitsee KAIKKEEN! Iloon, suruun, vitutukseen... Saunaolutta, peliolutta, vapaapäiväolutta, "oli rankka päivä" -olutta, olutta jopa retkelle ulos lasten kanssa!! Tölkki tai pari kulkee kätevästi vaikka povarissa tai hihassa ja aina välillä voi ottaa hörpyt. Yök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inhoan niin kaljatölkin/pullon sihahdusta ja koko juomaa, sameakatseista miestä, sen toisinaan jankkaavaa puhetta, hidasta reagointia... En osaa enää suhtautua luontevasti yhdenkään oluen juontiin, ahdistaa. Itse en juo enää ollenkaan, en pysty :(
 
Rötvis
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mun mielestä maailman raivostuttavin asia on, kun MITÄÄN ei KOSKAAN voi tehdä ilman kaljaa. Autoremontti, automatka, sauna.. kaikki tarttee kaljaa.
Meillä ihan sama. Ukko tissuttelee parina päivänä viikollakin ja viikonloppuisin molempina päivinä enemmän. On niin turtunut varmaan kaljaan ettei tule edes känniin, mutta ärsyttää kun tietää toisen juovan. Ei muutu mitenkään pahaksi juodessaan, joten näillä mennään ja koitetaan kestää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
Meillä ihan sama. Ukko tissuttelee parina päivänä viikollakin ja viikonloppuisin molempina päivinä enemmän. On niin turtunut varmaan kaljaan ettei tule edes känniin, mutta ärsyttää kun tietää toisen juovan. Ei muutu mitenkään pahaksi juodessaan, joten näillä mennään ja koitetaan kestää.
Nyt pitää ihan kysyä että mikä siinä ärsyttää jos ihminen ei miksikään muutu? Eli joi tai ei, sinä et edes huomaa sitä.
 
juu
täällä kanssa yksi kohtalotoveri. ja syy on kuulemma minussa, kun kärsin haluttomuudesta, niin miehen on sitten juotava "suruunsa". tosin joi se ennenkin, mutta ei niin paljoa.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
täällä kanssa yksi kohtalotoveri. ja syy on kuulemma minussa, kun kärsin haluttomuudesta, niin miehen on sitten juotava "suruunsa". tosin joi se ennenkin, mutta ei niin paljoa.
Sama täällä! Syyt löytyy aina muualta... Juominen pysyy, syyt vain vaihtelee.
Halut tosin vois kummasti lisääntyä, jos mies ei aina löyhkäisi oluelta...yök...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta jos ei pysty olemaan juomatta, se on riippuvuus.
Mutta kohtuudella terveellistä.
No joo, tässä tulee justiinsa se, että mikä sitten on normaalia käyttöä. Mä voin olla sitä mieltä, että olut pari päivässä vaikka ruoan kanssa on vielä ihan OK, mutta jos ei oikeesti voi mennä pankkiin, töihin, lastenvalvojan tapaamisen, lapsen opettajan tai hoitajan tapaamiseen tms. ilman että alle tarttetaan hieman kaljaa, niin se ei enää ole kohtuutta eikä terveellistä.
 

Yhteistyössä