mun mies juo liikaa :(

  • Viestiketjun aloittaja olvi
  • Ensimmäinen viesti
olvi
mun mies juo ihan liikaa, nyt juo jo neljättä päivää ja silti aamuisin menee kyllä töihin, ei juo mitään kontaus kännejä mutta selvästi on hiprakassa.

onko täällä paikalla muita joiden mies juo LIIKAA :(
 
pah
Mun mielestä mun mies joi liikaa kun se joi joka viikonloppu sekä pe että la iltana, ittensä pieneen hiprakkaan, ei siis mihinkään änkyräkänniin. Nyt mä toivoisin et se jois ja istuis tossa kotisohvalla pikkuhilpeessä...VAAN kun se juoksee, treenaa jne.ettei voi enää juoda! Musta se on pahempaa!!! Himoliikkuja vetää proteiinia ja tutkii onko (kalja)maha pienentyny!!! Hiukan ärsyttävää!
 
Juu eroon päädyin pitkällisen harkinnan tuloksena ja se oli ainoa ja oikea ratkaisu mulle. Ei se viikolla oikeastaan törpötellyt mutta joka vkl ja kun persoona vielä vääristyi. Tuokin taitaa olla oire jostain, että sun mies noinkin usein ottaa. Olettekos jutelleet mistä johtuu?
 
Mun mielestä maailman raivostuttavin asia on, kun MITÄÄN ei KOSKAAN voi tehdä ilman kaljaa. Autoremontti, automatka, sauna.. kaikki tarttee kaljaa. Jos on pahalla tuulella, kalja auttaa siihen, mutta kas! jos on hyvällä tuulella niin SIIHENKIN kaljaa jostain mystisestä syystä tarvitsee.. :x
 
Rva Harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mun mielestä maailman raivostuttavin asia on, kun MITÄÄN ei KOSKAAN voi tehdä ilman kaljaa. Autoremontti, automatka, sauna.. kaikki tarttee kaljaa. Jos on pahalla tuulella, kalja auttaa siihen, mutta kas! jos on hyvällä tuulella niin SIIHENKIN kaljaa jostain mystisestä syystä tarvitsee.. :x
Voi hitto kun tuttua tekstiä!!! JA mä olen sitten se nipottaja jos mainitsen tai kysyn miks kaikkeen pitää liittää se kalja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Voi hitto kun tuttua tekstiä!!! JA mä olen sitten se nipottaja jos mainitsen tai kysyn miks kaikkeen pitää liittää se kalja...
Joo. Ja sit sanotaan että voin mä juoda VIELÄKIN enemmän jos siitä tarttee nalkuttaa. Hmph. :x No, nyt saa juoda ihan rauhassa. Mua ei haittaa enää. B)
 
Rva Harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Voi hitto kun tuttua tekstiä!!! JA mä olen sitten se nipottaja jos mainitsen tai kysyn miks kaikkeen pitää liittää se kalja...
Joo. Ja sit sanotaan että voin mä juoda VIELÄKIN enemmän jos siitä tarttee nalkuttaa. Hmph. :x No, nyt saa juoda ihan rauhassa. Mua ei haittaa enää. B)
Tarttis varmaan tehdä jotain, mun itseni siis... :(
 
olvi
miksi se olut on muka niin hyvää, kun mun mielestä se maistuu todella pahalle, ennemmin juon limua jos haluan juoda jotain hyvää
miksi miehet tissuttelevat niin paljon, MIKSI :(
 
No mä en kanssa tajuu. Olut on pahaa. :( Mutta enää mä en kestä ollenkaan sen hajuakaan. Mä aivan värähdän kun kuulen, että joku avaa pullon. Just yhtenä päivänä näin, kun kadulla tuli vastaan aivan tavallisen näköinen 30-40v mies, ei siis mikään spurgu, veti kiireellä viimeisiä hörppyjä kaljatölkistä, laittoi tölkin seinän viereen ja marssi PANKKIIN! Pankkiin? Kuka helvetti tarttee kaljaa mennessään pankkiin. Hyiii... tuli ihan sellainen olo, että ei hemmetti ikinä enää mulle tota tyyppiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Tarttis varmaan tehdä jotain, mun itseni siis... :(
No täytyy sanoa että helppoa ei se eroaminen silloin mullekaan ollut, vaikka meillä oli alkoholismin lisäksi monta muutakin ongelmaa. Mutta nyt siitä on jo aikaa niin tuntuu jo niin itsestäänselvältä jutulta.
 
Rva Harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja olvi:
miksi se olut on muka niin hyvää, kun mun mielestä se maistuu todella pahalle, ennemmin juon limua jos haluan juoda jotain hyvää
miksi miehet tissuttelevat niin paljon, MIKSI :(
Kertoisin kun tietäisin. Mä joutunen edustamaan perhettä huomenna sukujuhliin yksin lasten kanssa, koska mies katsoi tähdellisemmäksi lähteä "ihan vaan parille". Niin yritin esittää nätisti, että nytkö pakko kun huomenna ne sukujuhlat.. Miehen ilme kertoi kaiken, niin halveksuvasti selitti että mitäs niistä sitten kun hän jossain nurkassa kökkii. Päätin että tosissani lähden yksin lasten kanssa, ja takuulla vastaan kysyjille että mies on krapuloissaan kotona!!!
 
Rva Harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Tarttis varmaan tehdä jotain, mun itseni siis... :(
No täytyy sanoa että helppoa ei se eroaminen silloin mullekaan ollut, vaikka meillä oli alkoholismin lisäksi monta muutakin ongelmaa. Mutta nyt siitä on jo aikaa niin tuntuu jo niin itsestäänselvältä jutulta.
Meillä myös muitakin ongelmia. Tämä niistä lienee vähäisin. Vaan yhteiset lapset, läheiset appivanhemmat ym. saa mut pysymään tässä, eihän se ole paha mies kun ei lyö tms.
 
wb
kannattaa käydä al-anonin sivuilla netissä ja omaisten kokouksessa saamassa vertaistukea,kävin ja oli hyödyksi. mulla äidillä on ongelma ja se rasittaa mun psyykettä. mut kannattaa kokeilla live-vertaistukea. oikeasti :)
 
Joo kyllä se al-anonissa käyminen avaa silmiä. Miehenkin, toivottavasti. Mulle kävi kerran niin, että sanoin meneväni al-anonin kokoukseen, ja mies sanoi että mä meen sitten kaljalle! En sitten mennyt. :/ Hölmö kun olin. Jos joku haluaa mennä al anoniin niin MENKÄÄ riippumatta siitä mitä se kännikala ääliö sanoo! Ihan tyypillistä käyttäytymistä alkkikselta alkaa kiristämään toista sillä juomisellaan.. Al anonilla on myös auttava puhelin.
 

Yhteistyössä