Mun mies jäi kiinni huorissa käymisestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mä teen?

Vieras
Mitä mä nyt teen? Mä olen luullut että meillä on ihan hyvä suhde, ollaan oltu yhdessä 5v ja meillä on 2v lapsi, ensi kesänä piti mennä naimisiin. Itse aloitin työt vastikään ja lapsi meni päiväkotiin. Tulin juuri äsken kotiin, ja mies oli näköjään nukahtanut sohvalle. Olin katsomassa hänen koneeltaan television ohjelmatietoja, kun huomasin että auki jäänyt sivusto on jonkinlainen huoriin liittyvä keskustelufoorumi. Mieheni oli kirjautuneena sinne, ja hetken aikaa sivua tutkineena löysin myös hänen kirjoituksiaan sieltä. Ei siis epäilystäkään etteikö mies olisi jo ehtinyt ryhtymään tuumasta toimeen. :(

Mies heräsi kyllä saman tien asian selvitettyäni kamalaan huutoon, ja heitin nyt ulos koko p*skiaisen. Puheluita ja viestejä tulee koko ajan, en tiedä istuuko vieläkin tossa meidän pihalla autossa, mutta en ole kyllä katsomaankaan menossa. Nukkukoot saatana vaikka autossa, mutta tänne ei enää tartte tulla kuin tavaroitaan hakemaan.

Niin joo, ja ennen kuin alatte pihtaamisesta syyttämään, niin mä olen luullut että meillä on seksielämäkin hyvin kun kuitenkin useemman kerran viikossa ollaan puuhattu.

[QUOTE="vieras";27474331]Mitä sä nyt teet? Nakkaat tavarat perään ja sanot että takaisin ei ole tulemista. Huomenaamulla soitat itsellesi ajan sukupuolitautitesteihin.[/QUOTE]

Joo, niinhän se on tehtävä. Kiinnostaa ihan hitosti alkaa soittelemaan pienen kylän terkkariin että tarttis päästä testeihin, varsinkin kun täällä "kaikki" tuntee mieheni. Voi hitto minkä myrkyn lykkäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27474413:
Mun miespuolinen kaveri on sitä mieltä että huorissa käyminen ei oo pettämistä :rolleyes: hänen naisystävänsä ovat olleet eri mieltä.

Potku perseelle eikä takasin tulemista!

Mä en edes pystynyt kuuntelemaan mitään selityksiä, huusin vaan kuin palosireeni, itkin ja heitin miehen ihan fyysisesti ulos. Tuolta se nyt kovasti soittelee ja laittaa viestiä että mun pitäs antaa hänen selittää, mutta laitoin puhelimeni kiinni kun en ymmärrä miten tämä enää selittämällä paranisi.

Joo, niinhän se on tehtävä. Kiinnostaa ihan hitosti alkaa soittelemaan pienen kylän terkkariin että tarttis päästä testeihin, varsinkin kun täällä "kaikki" tuntee mieheni. Voi hitto minkä myrkyn lykkäsi.

Sano ihan piruuttas siellä terveyskeskuksessa, että mies kävi huorissa, nyt pitää testata ettei ole sinuun mitään tartuttanut. Siinäpähän sitten puhuvat kylällä sun miehestäs vähän vähemmän imartelevaan sävyyn ;).

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mä en edes pystynyt kuuntelemaan mitään selityksiä, huusin vaan kuin palosireeni, itkin ja heitin miehen ihan fyysisesti ulos. Tuolta se nyt kovasti soittelee ja laittaa viestiä että mun pitäs antaa hänen selittää, mutta laitoin puhelimeni kiinni kun en ymmärrä miten tämä enää selittämällä paranisi.

Niin, mitäpä tuossa selittelemään mitään. Annatte tilanteen rauhoittua niin voitte keskustella käytännön järjestelyistä myöhemmin. Kannattaa varata aika gynelle sukupuolitautitesteihin pikana.

Luulenpa että menen ihan suosiolla helsinkiin yksityiseen lääkäriin niihin testeihin. En halua itse olla "se nainen jonka mies meni huoriin", ties mitä spekulointeja koko vyyhti vielä aiheuttais. Toisaalta en kyllä tänne tuppukylään jää kun nyt ilmeisesti erilleen muutetaan.

[QUOTE="vieras";27474464]Selviskö niistä jutuista, että miehes on palveluita käyttänyt? Ettei ois vaan muuten kirjotellut. (Joo, tympeetä ois sekin mut ei NIIIN paha.)[/QUOTE]

Noh, sietlä löytyi moneen kertaan maininnat keiden kaikkien luona on käynyt, ja muutaman jonnkun reportaasinkin oli näistä tytöistä laatinut. Se vähä mitä kerkesin lukemaan ennen lopullista kilahdusta, vaikutti siltä ettei kumminkaan ole kuin suomalaisten huorien luona käynyt. Tai ainakaan ulkolaisista ei ollut maininnut teksteissään. En tosin pitkälle kerennyt lukea ennen kuin silmitön raivo sai yliotteen musta.

Positiivinen juttu on kuitenkin että on käynyt Suomalaisissa huorissa, noilla kun ei tauteja yleensä ole.

Keskustelisin miehesi kanssa ja yrittäisin asiat saada selviksi. Onhan tuo hirveä asia, mutta kannattaa kuunnella hänenkin kanta.

[QUOTE="Vieras";27474511]Positiivinen juttu on kuitenkin että on käynyt Suomalaisissa huorissa, noilla kun ei tauteja yleensä ole.

Keskustelisin miehesi kanssa ja yrittäisin asiat saada selviksi. Onhan tuo hirveä asia, mutta kannattaa kuunnella hänenkin kanta.[/QUOTE]

Joo, pakkohan tämä on läpi puhua, mutta juuri tällä hetkellä tuntuu etten halua edes nähdä koko miestä. Siis mun koko elämä on just romahtanut, mulla on oikeasti aika epätodellinen olo. En edes tajua missä välissä mies on ehtinyt, hän viihtyy iltaisin kotona, ei harrasta mitään, ja on aina ollut kavereillaan kun sellaisille on sanonut menevänsä. Ei ole ollut ylitöissä tai reissuhommissa, eikä edes mikään vihjannut että joku ois näin huonosti. Tai oikeastaan nyt kun mietin niin mies on viimeiset pari kuukautta ollut jotenkin pinna kireellä ja on myös jonkin verran narissut ja vähätellyt mun menemisiä ja tekemisiä. Itse olin pannut noi muuttuneen arjen piikkiin, meillä kun kuitenkin meni rutiinit ihan uusiksi kun palasin töihin.

Entäs jos ukkos on keksinyt koko jutun? Että se olisi hänen päänsisäistä fantasiaansa tuo huorissa käyminen. Netissä kuka vaan voi kirjoittaa mitä tahansa. Onhan se tälläkin palstalla nähty.

Fuck! Voimia paskaan tilanteeseen. Voisitkohan tulla tänne stadiin sukupuolitautien poliklinikalle vaan ihan pokkana? Ottavatkohan ulkopaikkakuntalaisia, tietääkö kukaan? Selvitä kuitenkin pian asia pois päiväjärjestyksestä vaikka sitten yksityisellä. Nokka kohti uutta ja paljon jaksamisia sulle ja pienelle lapsellenne. Mies saa suksia v..

Kannattais varmaan kuitenkin ihan ekaksi rauhottua!
Jos mun puoliso näkis niitä juttuja joita minä harrastuksena nettiin kirjoitan, niin sais sekin hirveän raivarin.
Siis jos se LUULISI, että ne on totta.
Mulla ainakin ne on tarinoita ja moni niitä lukee.
Ei tulis ihan äkkiä kuitenkaan mieleen oikeasti alkaa sellaisia juttuja toteuttamaan, joista kirjoittelen "omana kokemuksena".

[QUOTE="heltsu";27474747]Fuck! Voimia paskaan tilanteeseen. Voisitkohan tulla tänne stadiin sukupuolitautien poliklinikalle vaan ihan pokkana? Ottavatkohan ulkopaikkakuntalaisia, tietääkö kukaan? Selvitä kuitenkin pian asia pois päiväjärjestyksestä vaikka sitten yksityisellä. Nokka kohti uutta ja paljon jaksamisia sulle ja pienelle lapsellenne. Mies saa suksia v..[/QUOTE]

Sukupuolitautien poliklinikalle ei pääse edes stadilaiset ihan vaan pokalla. Sairaalan poliklinikat ovat lähetepoliklinikoita = vaativat aina lääkärin lähetteen. Yksityiselle pääsee (kotikunnasta riippumatta) varaamalla itse ajan, polille siis ei..

[QUOTE="Vieras";27474743]anteeks, mut on pakko kysyä mitä tää tarkottaa?[/QUOTE]
JSSSAP=
Jätä se saatanan sika antsaitset parempaa:D Jaahas ja nyt huomasin et yksi S-vihulainen oli jääny pois.:ashamed:

Sukupuolitautien poliklinikalle ei pääse edes stadilaiset ihan vaan pokalla. Sairaalan poliklinikat ovat lähetepoliklinikoita = vaativat aina lääkärin lähetteen. Yksityiselle pääsee (kotikunnasta riippumatta) varaamalla itse ajan, polille siis ei..

Paskanmarjat, mä olen Vantaalta ja omalla terkkarilla sanottiin puhelimessa et katsii vaan mennä helsinkiin sukupuolitautien polille jonottaan, että niin on nopeempaa. Ei mitään lähetteitä tarvita, sen kun marssit sisään jos haluat kaikki taudit tsekata. Jonotus oli sellaiset 2h...kaikenlaisia ihmisiä ja juttelin yhden mimmin kanssa tupakalla, joka oli tullut Kirkkonummelta.

[QUOTE="böä";27474845]Muita häiritse että aloittaja stalkkaa toisen konetta? Ei ole normaalia.[/QUOTE]

en olis stalkannut jos en ois kattonut miehen koneelta tv-ohjelmia. Me käytetään muutenkin toistemme koneita ristiin päivittäin, mies vaan ilmeisesti on ennen älynnyt poistaa sivuhistorian ennen kuin tuun kotiin. Tällä kertaa siis oli nukahtanut sohvalle kun tulin. Toki oisin voinut mennä omalle koneelleni lukemaan ne kirjoitukset loppuun, julkiselle foorumillehan tuo idiootti on ne jutut kirjoittanut. Ja ikävä kyllä ei taida olla fantasiaa nuo, kun monissa muut käyttäjät oli vahvistaneet perään omia kokemuksiaan, jotka siis täsmäsivät mieheni kuvailuihin tapahtuneesta. Olen varmaan aikamoinen masokisti kun olen tässä nyt pari tuntia lukenut hänen seikkailuistaan tuolta foorumilta. Ällöttää suuresti, mutta mun on tehtävä tää jotta saan tietää koko totuuden.

Yhteistyössä