M
mitä mä teen?
Vieras
Mitä mä nyt teen? Mä olen luullut että meillä on ihan hyvä suhde, ollaan oltu yhdessä 5v ja meillä on 2v lapsi, ensi kesänä piti mennä naimisiin. Itse aloitin työt vastikään ja lapsi meni päiväkotiin. Tulin juuri äsken kotiin, ja mies oli näköjään nukahtanut sohvalle. Olin katsomassa hänen koneeltaan television ohjelmatietoja, kun huomasin että auki jäänyt sivusto on jonkinlainen huoriin liittyvä keskustelufoorumi. Mieheni oli kirjautuneena sinne, ja hetken aikaa sivua tutkineena löysin myös hänen kirjoituksiaan sieltä. Ei siis epäilystäkään etteikö mies olisi jo ehtinyt ryhtymään tuumasta toimeen. 
Mies heräsi kyllä saman tien asian selvitettyäni kamalaan huutoon, ja heitin nyt ulos koko p*skiaisen. Puheluita ja viestejä tulee koko ajan, en tiedä istuuko vieläkin tossa meidän pihalla autossa, mutta en ole kyllä katsomaankaan menossa. Nukkukoot saatana vaikka autossa, mutta tänne ei enää tartte tulla kuin tavaroitaan hakemaan.
Niin joo, ja ennen kuin alatte pihtaamisesta syyttämään, niin mä olen luullut että meillä on seksielämäkin hyvin kun kuitenkin useemman kerran viikossa ollaan puuhattu.
Mies heräsi kyllä saman tien asian selvitettyäni kamalaan huutoon, ja heitin nyt ulos koko p*skiaisen. Puheluita ja viestejä tulee koko ajan, en tiedä istuuko vieläkin tossa meidän pihalla autossa, mutta en ole kyllä katsomaankaan menossa. Nukkukoot saatana vaikka autossa, mutta tänne ei enää tartte tulla kuin tavaroitaan hakemaan.
Niin joo, ja ennen kuin alatte pihtaamisesta syyttämään, niin mä olen luullut että meillä on seksielämäkin hyvin kun kuitenkin useemman kerran viikossa ollaan puuhattu.