Mun mies ei halua mua pikkujouluihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
..vaikka sinne sais tulla puolisotkin..
mä olen allerginen kalalle, sitrushedelmille, ja maitotuotteille...
viime vuonna kävi niin että söin pari leipää, perunoita ja siinä olevaa lihakastiketta joka oli tehty maitoon ja sain mahani sekaisin...
graavilohi ja kinkkusuikaleet oli samalla asetilla esillä ja sit ne piti samalla ottimella ottaa...
silloin työpaikka tarjosi puolisot..

nyt maksu on 30e
mies on luetellut hirveästi syitä miksi mä en vois tulla..
- kun se maksaa
- jos ruuat on taas esillä miten sattuu niin en voi syödä ja rahat menee hukkaan
- lapsenvahti ei ole varmaa ( vaikka äitini on luvannut tulla )
- koska mä olen laihtarilla niin tulis syötyä ja juotua siellä yli tarpeen

mä en taida mennä sit ollenkaan...
olkoon...
|O

Melkoinen törkymöykky miehes..sano sille että äitis tulee vahtii lapsia ja itte maksat, vaikka vain seuran takia, jos ruuat onkin "miten sattuu" ja että sinähän olet tulossa mukaan..piste :)
Tai ilmottakaa työpaikalle etukäteen että oot allerginen että voisivat jo kattoo vähän miten ne ruuat siel on tms..oisko mahdollista?

Siis tuostahan huomaa sokeakin ettei millään tahdo sua mukaan :o
Meillä miehen pikkujoulut on aina avec juhlat, tänä vuonna ei mennä koska olen viimeisilläni silloin raskaana, joten en jaksa lähteä istumaan "vieraiden" ihmisten kanssa siinä olotilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
seli seli... täytyy olla jokin muukin syy miksei halua sinua mukaan...

noi se luetteli...

ja kyllä mä tiedän miksi se ei mua halua sinne..

sillä on työpaikalla yx nainen jonka kanssa se oli juhannuksenna saunassa ja näin työpaikan saunailassa... ja siitähän soppa synty...
vieläkin pitävät yhteyttä ja tää nainen on nyt eronnu omasta ukostaan...
petä se ei vielä ainakaan...sen tiedän mutta tulevaisuutta en voi ennustaa...

Mun mielestä ei ole mitään järkeä mennä toisen työpaikan pikkujouluihin, eihän siellä tunnekaan niitä ihmisiä ja takuulla mulla että mun miehellä on paljon hauskempaa ihan omassa pikkujoulussa kuin se että menisin mukaan.

Olen kyllä ollut miehen mukana, mutta monta vuotta on käynyt ihan omin nokkinensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:

noi se luetteli...

sillä on työpaikalla yx nainen jonka kanssa se oli juhannuksenna saunassa ja näin työpaikan saunailassa... ja siitähän soppa synty...

:(

Hirveää tuollainen, halit sinulle.

noi se luetteli...

No jotain tämmöstä mää aattelinkin. en vain kehdannut sanoa ettet ois loukkaantunut.. Mut sinuna änkeytyisin mukaan kaikesta huolimatta, syöt hyvin lähtiessä :)

Mun mielestä ei ole mitään järkeä mennä toisen työpaikan pikkujouluihin, eihän siellä tunnekaan niitä ihmisiä ja takuulla mulla että mun miehellä on paljon hauskempaa ihan omassa pikkujoulussa kuin se että menisin mukaan.

Olen kyllä ollut miehen mukana, mutta monta vuotta on käynyt ihan omin nokkinensa.

Siis miksi ei olisi järkeä mennä? Meillä mies varmasti tuntis itsensä todella yksinäiseksi kun muilla on vaimot/tyttöystävät mukana ja mies istuis yksin pöydässä ja söis.Kuten jo sanoin AINA ovat avec juhlat.

Siis miksi ei olisi järkeä mennä? Meillä mies varmasti tuntis itsensä todella yksinäiseksi kun muilla on vaimot/tyttöystävät mukana ja mies istuis yksin pöydässä ja söis.Kuten jo sanoin AINA ovat avec juhlat.

Juu ainapa ne silläkin on avec juhlat, mutta siellä on se oma piirinsä jonka akat ei piittaa lähtee sinne nätisti haukottelemaan ja ihmettelemään, sanon että niillä on siellä paljon hauskempaa ilman akkojansa. Ei se ole pakollista laisinkaan. Minä ainakin kyllästyin aikoinaan siihen että ukko oli välillä missä sattui, ja ite siellä tuntemattomien kanssa, ei kiitos.

..vaikka sinne sais tulla puolisotkin..
mä olen allerginen kalalle, sitrushedelmille, ja maitotuotteille...
viime vuonna kävi niin että söin pari leipää, perunoita ja siinä olevaa lihakastiketta joka oli tehty maitoon ja sain mahani sekaisin...
graavilohi ja kinkkusuikaleet oli samalla asetilla esillä ja sit ne piti samalla ottimella ottaa...
silloin työpaikka tarjosi puolisot..

nyt maksu on 30e
mies on luetellut hirveästi syitä miksi mä en vois tulla..
- kun se maksaa
- jos ruuat on taas esillä miten sattuu niin en voi syödä ja rahat menee hukkaan
- lapsenvahti ei ole varmaa ( vaikka äitini on luvannut tulla )
- koska mä olen laihtarilla niin tulis syötyä ja juotua siellä yli tarpeen

mä en taida mennä sit ollenkaan...
olkoon...
|O

No johan on selityksen makua..mua ei edes kiinnostais mennä mun miehen työpaikan pikkujouluihin..perkule pidän tyttöjen kans ihan omat..menkööt keskenään ;)

noi se luetteli...

ai ei petä mistä niin varma olet? päivät töissä sen muijan kanssa eli enemmän kuin sinun.Työpaikan saunaillassa yhdessä ja vapaa nainen.Ovat jo saunoneetkin yhdessä,mistä tiedät? Eli mies ei pidä sinusta lainkaan eikä halua sinua pikkujoulujuhliin sehän nyt selvä.On jo toinen nainen.Eli luotatko vielä tuommoiseen ukkoon ?

Juu ainapa ne silläkin on avec juhlat, mutta siellä on se oma piirinsä jonka akat ei piittaa lähtee sinne nätisti haukottelemaan ja ihmettelemään, sanon että niillä on siellä paljon hauskempaa ilman akkojansa. Ei se ole pakollista laisinkaan. Minä ainakin kyllästyin aikoinaan siihen että ukko oli välillä missä sattui, ja ite siellä tuntemattomien kanssa, ei kiitos.

Meillä kyllä menee ihan jokaisen "akka" pikkujouluihin mukaan, miehen työpaikassa on hurjat 14henkilöä, joten ihan sen vuoksi pikkujouluja pidetään että opitaan tuntemaan työntekijöiden perhettäkin.Toisekseen miehen pikkujoulut eivät ole ns. teinipippalot baariin vaan, vaa ihan ravintolassa käydään syömässä ja kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:

noi se luetteli...

ai ei petä mistä niin varma olet? päivät töissä sen muijan kanssa eli enemmän kuin sinun.Työpaikan saunaillassa yhdessä ja vapaa nainen.Ovat jo saunoneetkin yhdessä,mistä tiedät? Eli mies ei pidä sinusta lainkaan eikä halua sinua pikkujoulujuhliin sehän nyt selvä.On jo toinen nainen.Eli luotatko vielä tuommoiseen ukkoon ?

siitä että se vuoti "vahingossa" yhden toisen työntekijän kautta mun korviin että se nainen oli änkeytynyt saunaan miesten vuorolla kun mun mies siellä viimeisenä vielä oli...naiset olivat siis käyneet jo ensin ja tää meni jo toisen kerran...
kaikki meni silloin juhannuksen jälkeen päin peetä..täällä siitä valitinkin...
asiat saatiin puhuttua mut kumminkin jotenkin on sellainen olo ettei se petä...
tai mistä minä tiiän...
kerran ei näytä haluavan mua sinne niin taitaa se sitten pettää jo...

Kurja tilanne tuollainen, meillä taas mies haluaa, että menen pikkujouluihin hänen kanssaan ja kun ei puolisolta tänä vuonna maksakaan mitään, niin mikäs siinä ja olen ollut ko. firmassa joskus töissäkin, että tuttua porukkaa... Mitä mä tässä selitän :o

Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Kurja tilanne tuollainen, meillä taas mies haluaa, että menen pikkujouluihin hänen kanssaan ja kun ei puolisolta tänä vuonna maksakaan mitään, niin mikäs siinä ja olen ollut ko. firmassa joskus töissäkin, että tuttua porukkaa... Mitä mä tässä selitän :o

no olenhan mäkin ollu tossa firmassa töissä ennen ku mies siihen meni ja mä jäin kotiin lasten kanssa...
tosin se oli sellainen pätkä vain

Kyllä pahasti kuulostaa siltä, että miehesi ei halua sinua mukaan juuri tuon naisen takia :( minä sinuna ottaisin miehen "erikoistarkkailuun", eli vähän salapoliisina toimisin ja selvittelisin asioita. Olisiko työpaikalla joku sellainen henkilö, jonka voisit vaikka luottamuksellisesti värvätä avuksesi?

Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:

no olenhan mäkin ollu tossa firmassa töissä ennen ku mies siihen meni ja mä jäin kotiin lasten kanssa...
tosin se oli sellainen pätkä vain

Pätkän minäkin vain olin joskus, ei annettu olla edes koeajan loppuun, mutta pikkujouluihin silti menen vaikka kiusallakin, jos mies minut mukaan haluaa ja puolison saa mukaan ottaa. Ja kun nyt nuorimmainen kohta 5 kk, niin ei ole yhdessä käytykään missään piiiittkääään aikaan.

Mutta törkeää tuo sinun miehesi käytös sinua kohtaan on, vaikka en sen enempää hänestä ja hänen käyttäytymisestään tiedä, mutta ei noin sanota omalle puolisolle! :hug:

Kyllä pahasti kuulostaa siltä, että miehesi ei halua sinua mukaan juuri tuon naisen takia :( minä sinuna ottaisin miehen "erikoistarkkailuun", eli vähän salapoliisina toimisin ja selvittelisin asioita. Olisiko työpaikalla joku sellainen henkilö, jonka voisit vaikka luottamuksellisesti värvätä avuksesi?

ei oo enää..
se joka viimeksi sen lipsautti niin sen määrä aikaista sopimusta ei jatkettu ( vaikka hänelle oli lupailtu jo vakituista paikkaa )..
koska saunaillassa tapahtunut ei saa vuotaa rakennuksen ulkopuolelle ja hän sit sen mulle kerto ja sen sai sit muutama tietää että mä tiedän...

Yhteistyössä