mun mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä vain

Jäsen
23.05.2004
584
0
16
mun mielestä tekin otte kyllä ihan vääränlaisia ja ikäsiä äideiksi, suoraan sanoen ootte eläny elämänne ihan väärin.
Mutta en siis haasta riitaa, muuten vaan aattelin suustani tämän möläyttää :heart:

Tulit sitten tännekin palstalle kertomaan arvokkaan mielipiteesi. Kiitos siitä! Oletkohan itse sitten kolmekymppisenä vielä samaa mieltä. Suuri osa naisista on tässä iässä äitejä. Jopa sinäkin sitten aikanasi. ;)

Täällä sitten on yksi vääränikäinen ja -lainen äiti myös. Enpä kyllä ymmärrä ton viestis pointtia, mutt haitanneeko tuo. Kaikilla oikeus mielipiteeseensä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 13:21 minä vain kirjoitti:
mun mielestä tekin otte kyllä ihan vääränlaisia ja ikäsiä äideiksi, suoraan sanoen ootte eläny elämänne ihan väärin.

Niinpä. Kyllä sitä pitäisi olla lähempänä viittä kymppiä ennen kuin äidiksi ryhtyy. Sitä kun saa olla sen jälkeen äiti lopun ikäänsä B)

Siis minä olen saanut ensimmäisen lapseni siinä iässä, kun suomalainen nainen keskimäärin tietääkseni saa lapsensa, 28-vuotiaana. Nyt olen jo yli 30, mitä tarkoitat että olen vanha äidiksi????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 19:39 Nelthilta kirjoitti:
\

Niinpä. Kyllä sitä pitäisi olla lähempänä viittä kymppiä ennen kuin äidiksi ryhtyy. Sitä kun saa olla sen jälkeen äiti lopun ikäänsä B)

Joo, mäkin olen äiti nyt sitten lopun ikääni, olen vielä 70-vuotiaanakin vanha äidiksi...

\
Mutta en siis haasta riitaa, muuten vaan aattelin suustani tämän möläyttää :heart:

Minulle tulee mieleen, että sinun mielestäsi ei kannata hankkia lapsia. Ihmettelen vaan mitä teet ylipäätänsä tällä palstalla jos noin lapsikielteinen asenne. :'( Itselleni lapset ovat tuoneet paljon sisältöä elämääni, enkä kyllä koe eläneeni elämääni väärin. Eivät lapset rajoita elämää mitenkään, se on asenteesta kiinni. :D

Mitäpä tuohon muuta kuin et:IDIOOTTI.Muunlainen ihminen ei tuonkaltaista,täysin ymmärtämätöntä tekstiä pysty tuottamaan.Siis josta ei ota selvää erkkikään.Onkohan sulla pahanlainen luki-häiriö vai oletko tosiaan muuten vaan idiootti,en tiedä,enkä kyllä välitäkään.Jokatapauksessa sisältö täysin p:stä,vaikka olisi ymmärrettävästi kirjoitettukin.Ääliö.Pthyi.

No rekisteröitymättä on hyvä möläytellä...Toi viesti kertoi kyllä enemmän viestittelijästä itsestään kuin kenestäkään jolle viesti oli suunnattu...Kyllä mäkin piiloutuisin jonkun älyttömän nimimerkin taakse jos omaisin tollasia ajatuksia! Mikähän lie sohvafilosofi siellä piileskelee kun osaa sanoa senkin että "kaikki tällä palstalla olevat on eläneet elämänsä väärin..?" Heh heh!! :laugh:

sait paljon ystäviä viestisi johdosta! Ja paljon kirjoituksia! Hyvä! Äidit on aina väärän ikäisiä ja toimivat väärin! Nautitaan äitiydestä-SILTI!
=)

ilmeisesti mun pitää jättää lapset sitten hoitamatta, kun täytin 30, vaikka eka tuli, kun olin 17, toinen 19, kolmas 23 ja 4 lapsi kun olin 29, kun ilmeisesti ei saa enään olla äiti kun on "vanha", tai sitten ei saisi lasten jälkeen rulla enään vuosia lisää, sorry et vanhenen... :ashamed:

Yhteistyössä