mun mielestä on typerää

että kaikki tummaihoiset suomalaiset/maahanmuuttajat ja rasisminvastustajat yms nauraa rasistisille suomalaisille jos ne ottaa aurinkoa tai ruskettuu kesällä. Veikkaan että aika harvalla meistä, jotka ei tykkää maahanmuuttajista, se syy siihen on siinä ihonvärissä.

Esimerkiksi mulla on niin paljon huonoja kokemuksia maahanmuuttajista, etten siiksi oikein välitä niistä (näin nätisti ilmaistuna). Ja joo, on suomalaisistakin, mutta suhteessa vähemmän kuin mamuista. En myöskään tykkää mamujen kulttuurista enkä uskonnosta, siksi en halua olla niiden kanssa tekemisissä. En myöskään kaveeraisi suomalaisen islam -uskoon kääntyneen kanssa, vaikka se olis kuinka valkoihoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
En myöskään tykkää mamujen kulttuurista enkä uskonnosta, siksi en halua olla niiden kanssa tekemisissä.
Kerrohan, oi älykkyyden ruumiillistuma, mikä on tämä mamujen kulttuuri ja uskonto? :D

(tästä tulee vielä hauskaa, sanokaa mun sanoneen)
 
Pakko vaan hyväksyä,ainakin meilläpäin.Jokatoinen vastaantulija on somali.
Ei nuo nyt minuu oo haitannu,ihan iisisti ovat olleet vaikka meijän käpykunnassa on 2 vastaanottokeskusta.
Sitä vaan mietin jotta miten ne naiset pystyy näillä helteillä olemaan niissä "kokovartaloverhoissa" :eek: ?
Ite sulan vaikka on pikkutoppi ja minishortsit piällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Sitä vaan mietin jotta miten ne naiset pystyy näillä helteillä olemaan niissä "kokovartaloverhoissa" :eek: ?
Ite sulan vaikka on pikkutoppi ja minishortsit piällä.
Oon kysynyt :D, väittävät että siellä alla on viileää ja että he ovat tottuneet helteisiin.
 
greco
Sitten sä et voi olla mun miehen kanssa tekemisissä (onneksi). Se ryökäle kun on toisesta maasta muuttanut eli mamu, ja vielä ortodoksikin! Älä koskaan matkusta Suomesta pois kun et pidä muista kulttuureista. Ai niin, muuallahan on vain yksi kulttuuri. ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja greco:
Sitten sä et voi olla mun miehen kanssa tekemisissä (onneksi). Se ryökäle kun on toisesta maasta muuttanut eli mamu, ja vielä ortodoksikin! Älä koskaan matkusta Suomesta pois kun et pidä muista kulttuureista. Ai niin, muuallahan on vain yksi kulttuuri. ;D
Pitää ilmeisesti tarkentaa, en tarkoita tässä nyt muista hyvinvointivaltioista muuttaneita ihmisiä, vaan näitä iranilaisia/irakilaisia/sudanilaisia/mitälie.
 
vieras
Ei noissa ole kyse uskonnoista vaan sen kyseisen maan lainsäädännöstä. Mm. Intiassa lapsiavioliitot ovat hyvin yleisiä. Enkä tiennytkään että Suomessa kukaan ei naista alista mutta kaikkialla muissa maissa kyllä! On tämä hieno palsta.
 
epeli
hei onks tää joku mä en tykkää juttu?mä en meinaan voi sietää rasistisia vadelma ballerinoja jotka ottaa brunaa ku sen on vähän nätimpää.ja sitte en tykkää hirveesti noist kolmosen sporan spugeist jotka pissii sinne takarivistön penkeille.
muuten kaikki menee:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
En nyt osaa yhdistää tiettyjä kansalaisuuksia tiettyihin uskontoihin, mutta esim hengiltä kivittäminen, lapsiavioliitot, naisten alistaminen jne.
Et ihan varmuuden vuoksi inhoot kaikkia maahanmuuttajia, koska pienen osan kotimaassa tapahtuu uskonnon varjolla julmuuksia?
Kyl on hauska tyyppi tää pieni, punanen tutuhame :D
 
greco
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
Alkuperäinen kirjoittaja greco:
Sitten sä et voi olla mun miehen kanssa tekemisissä (onneksi). Se ryökäle kun on toisesta maasta muuttanut eli mamu, ja vielä ortodoksikin! Älä koskaan matkusta Suomesta pois kun et pidä muista kulttuureista. Ai niin, muuallahan on vain yksi kulttuuri. ;D
Pitää ilmeisesti tarkentaa, en tarkoita tässä nyt muista hyvinvointivaltioista muuttaneita ihmisiä, vaan näitä iranilaisia/irakilaisia/sudanilaisia/mitälie.
Mamu on maahanmuuttaja. Ruotsistakin muuttaneet ovat mamuja. Heilläkin on oma kulttuurinsa. Myös ranskalaiset ovat mamuja, heillä vasta oma kulttuurinsa onkin, ja useimmat vielä kuuluvat eri uskontokuntaan. Mutta et sinä heistäkään pidä kun et kerran pidä mistään muusta kulttuurista etkä uskonnosta. Sinulla ei ole hajuakaan mistä puhut etkä tiedä mistään kulttuureista etkä uskonnoista oikeasti yhtikäs mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei noissa ole kyse uskonnoista vaan sen kyseisen maan lainsäädännöstä. Mm. Intiassa lapsiavioliitot ovat hyvin yleisiä. Enkä tiennytkään että Suomessa kukaan ei naista alista mutta kaikkialla muissa maissa kyllä! On tämä hieno palsta.
Niin no kulttuuri osittain perustuu lainsäädäntöön. Enkä mä nyt sano että Suomi on täys lintukoto mutta oma maa mansikka ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei noissa ole kyse uskonnoista vaan sen kyseisen maan lainsäädännöstä. Mm. Intiassa lapsiavioliitot ovat hyvin yleisiä. Enkä tiennytkään että Suomessa kukaan ei naista alista mutta kaikkialla muissa maissa kyllä! On tämä hieno palsta.
Niin no kulttuuri osittain perustuu lainsäädäntöön. Enkä mä nyt sano että Suomi on täys lintukoto mutta oma maa mansikka ;)
Eli vihaat kaikkia mamuja, heidän kulttuuriaan ja uskontoaan, koska joidenkin maiden lainsäädäntö sallii lapsiavioliitot? On sulla logiikka!

 

Yhteistyössä