Mun mielestä hieman lihava (sis. kuva)

  • Viestiketjun aloittaja ei kyllä sexy
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
hmm, puku kyllä saa näyttää pömppömahaiselta :ashamed:
aika kauhee mekko... :snotty:
Ja mun mielestä reidetkin on jotenkin paksun näköiset :ashamed: Kai sitä on vaan niin tottunut siihen että missit on langanlaihoja.
Mun mielestä missit ei oo koskaan ollut langan laihoja vaan aina normaali painoisia, ihan eri luokkaa "oikeiden" mallien kanssa, jos hoikkuudesta puuhutaan.

Ihan normaalin näköinen tuo missi tuossa kuvassa on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KÄYKÄÄS KATTOON TÄÄLTÄ:
kisojen virallisilta sivuilta kuva samassa puvussa - ammattivalokuvaajat osaa asiansa :D

http://www.missuniverse.com/delegates/2008/files/FI-photo-gown.html

Ps. Kiitti vaan sulle, joka linkitit tän tonne toiseen ketjuun, mulla ei ollut havaintoakaan noista sivuista :)
No, jos vertaa noihin muihin niin tukevalta tuo näyttää. En sano onko se oikein tai väärin mutta niin se vaan on.
 
vieras
Mun mielestä toi on normaalivartanoinen nainen. Ei kaadu ekasta tuulenpuuskasta mutta eipä mitään ylimääräistäkään kanna.

Se taas, että onko kokonaisuus edustava, voidaan olla montaakin mieltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei kyllä sexy:
http://static.iltalehti.fi/viihde/liianseksikas246JP_vi.jpg

Joko toi kuva on outo tai sitten puku mutta ei ole mun mielestä edustavan näköinen missi. Onko muut mitä mieltä?
Vähän pönäkkä. Ehkä toi puku tekee sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa ettei kaikkien tartte olla langanlaihoja, tuo tyttöhän on aivan normaalimitoissa.
Niinpä. Puvun halkio on liian syvä ja helma ei ihan mun makuun, mutta noissa muissa kuvissa se näyttää huomattavasti paremmalta kuin tuossa ensimmäisessä.. Että vikaa on taitaa olla myös kuvaajassa, ei vain puvussa.
 
Helekutti
Tos finaalipuvussa on ihan perustavanlaatuinen vika jos tuon kukkakepin saa näyttämään pallomahalta. Pitäskö siinä olla niinku jämäkämpi kangas tai korsetti alla ettei tulis sitä efektiä??
 

Yhteistyössä