Mun mieheni juo joka perjantai.

  • Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mua tämä ei haittaa lainkaan.Enempi haittaisi jos mies olisi esim.absolutisti.
Ihan pakko kysyä, että miten sua haittaisi miehen absolutismi? En ymmärrä ryyppäämistä, enkä varsinkaan pienten lasten vanhempien juomista. Vaikka sun mielestä ei lapset kärsi, oletko varma ettei lapset esim. pelkää humalaista isää joka käyttäytyy oudosti tai ei jaksa touhuta lauantaina.
 
on liikaa
En katselis. Vihaan kännääviä miehiä yli kaiken. Humalassa heiluminen on noloa ja typerää aikuiselta ihmiseltä.
Meillä mies juo enemmän kuin 2-3 ravintola-annosta ehkä kerran kolmessa kk:ssa. Se enemmän onkin sitten 4-8 ravintola-annosta. Se on riittävästi ja riittävän usein se.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mua tämä ei haittaa lainkaan.Enempi haittaisi jos mies olisi esim.absolutisti.
Ihan pakko kysyä, että miten sua haittaisi miehen absolutismi? En ymmärrä ryyppäämistä, enkä varsinkaan pienten lasten vanhempien juomista. Vaikka sun mielestä ei lapset kärsi, oletko varma ettei lapset esim. pelkää humalaista isää joka käyttäytyy oudosti tai ei jaksa touhuta lauantaina.
ai pitäskö oottaa että lapset aikuisia että voi juoda svaik kerran viikos ja käydä baaris?? huhhuh

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei oo paha, mun mies juo joka v-loppu mäyriksen verran kaljaa...ei minuu haittaa, kun kuitenkin käyttäytyy hyvin.
Juo tosin puolet perjantaina ja loput lauantaina, yleensä ne menee saunassa.
Ei ole koskaan humalassa.

 
saa ajatella
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
joo ja mäki juon joka pe ja meen viel baariinki vaik oon neljän lapsen äiti,ja silti en ole alkoholisti,vaan töissä käyvä normi ihminen.
Joo. Alkoholistithan ei ikinä käy töissä ja pidä normielämän kulissia yllä... En tarkoita, että sinä olisit alkoholisti, koska en voi tietää alkoholinkäyttötottumuksiasi tarkemmin. Mutta joku mättää, jos joka pe on pakko vetää vinaa. Oli mies, nainen, äiti, sinkku tai mikä tahansa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei oo paha, mun mies juo joka v-loppu mäyriksen verran kaljaa...ei minuu haittaa, kun kuitenkin käyttäytyy hyvin.
Juo tosin puolet perjantaina ja loput lauantaina, yleensä ne menee saunassa.
Ei ole koskaan humalassa.
No ei ole ajokunnossakaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei oo paha, mun mies juo joka v-loppu mäyriksen verran kaljaa...ei minuu haittaa, kun kuitenkin käyttäytyy hyvin.
Juo tosin puolet perjantaina ja loput lauantaina, yleensä ne menee saunassa.
Ei ole koskaan humalassa.
No ei ole ajokunnossakaan...
Miksi pitäisi olla ajokunnossa?
 

Yhteistyössä