Mun miehen mielestä Jenni Vartiainen ei oo kaunis! :O

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
miten kukin sen kaunis ja nätti ja tavallinen ottaa..minun kaunis voi olla sama kun toisen nätti ja sitten näillä miehillä se "ihan tavallinen" voi tarkoittaa..
nyt helle vei voimat
Mä tiiän ainaki omastani, että kaunis on kaunis ja nätti on nätti. :D Ja tavis on tavis, sellanen joka ei erotu massasta.
Siis omasta miehestäni.

Rouva
En tykkää Jennin s-kirjaimesta enkä sen vibraäänestä, joka tulee etenkin livenä esiin liikaa. Ihan perusnätti tyttö, kauniit hiukset, vartalo ja meikki, tekevät paljon. Vähän muikea.

höh. :( minunkin mies vastasi: ihan tavallinen. silleen ystävällisesti. kyllä tuo minusta kaunis on. valehteleeko meidän miehet meille?!

tämän kuvan näytin:
http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00014/5551315_jpg_14079a1.jpg
Mun mies sanoi kans ettei tuo nyt mikää erikoinen ole. :D
Ei tuo kyllä ihan paras kuva Jennistä olekaan. Musiikkivideoissaan on mielestäni oikein kaunis. :)

Elli E
Minäkin joskus olin ihan äimänä kun kuulin jonkun ylistävän tuon kauneutta. Jossakin konserttitaltioinnissa näytti minustakin tosi hyvältä. Kerran se oli siinä ohjelmassa missä julkkikset kerto tarinoita elämästään ja toisetr arvas mikä oli vale, niin pidin häntä ihan järkyttävän tylsänä ja täysin karismattomana. Siis tarkotan että itekin oon ihmetellyt miten se on toisinaan näyttäny hyvältä ja toisinaan taas ihan tavalliselta tai mitättömältä. Jos sillä on kaksoissisko?? Heh

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Elli E:
Minäkin joskus olin ihan äimänä kun kuulin jonkun ylistävän tuon kauneutta. Jossakin konserttitaltioinnissa näytti minustakin tosi hyvältä. Kerran se oli siinä ohjelmassa missä julkkikset kerto tarinoita elämästään ja toisetr arvas mikä oli vale, niin pidin häntä ihan järkyttävän tylsänä ja täysin karismattomana. Siis tarkotan että itekin oon ihmetellyt miten se on toisinaan näyttäny hyvältä ja toisinaan taas ihan tavalliselta tai mitättömältä. Jos sillä on kaksoissisko?? Heh
Tai sit kuviin pystytään fiksaamaan ulkonäköä vaan pikkusen enemmän :)

hmph
Kyllä mä mieluummin olisin J:n näköinen, kuin itseni näköinen. Minusta saisi aika vähällä saman näköisen. Mulla on korkeat poskipäätkin.
Hampaat vaan on ihan karseat. :/ Ihokin on huonossa kunnossa.

Sipsu
höh. :( minunkin mies vastasi: ihan tavallinen. silleen ystävällisesti. kyllä tuo minusta kaunis on. valehteleeko meidän miehet meille?!

tämän kuvan näytin:
http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00014/5551315_jpg_14079a1.jpg
Voi apua, jos tavalliset naiset näyttää tuolta! Minusta Jenni Vartiainen on todella kaunis!

mää
Mä luulen että Jenni on sellainen peruskaunis naisten mielestä, mutta ei se miesten mielestä mitenkään kauhean erikoinen ole. Miehet tykkää pääsääntöisesti enemmän sellaisista pehmeämmistä Scarlett Johansson-jne tyypeistä

määä
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Mä luulen että Jenni on sellainen peruskaunis naisten mielestä, mutta ei se miesten mielestä mitenkään kauhean erikoinen ole. Miehet tykkää pääsääntöisesti enemmän sellaisista pehmeämmistä Scarlett Johansson-jne tyypeistä
Vaikka minun mielestä Scarlett on taas ihan tavis, jopa jollakin tapaa oudon näköinen :D

Saraldo
Näytin omalle miehelle Jennin kuvaa ja sanoi myös, että "ei mikään ruma, muttei mitenkään erityisen sykähdyttäväkään". Ainoa, kenestä olen sen joskus kuullut sanovan, että kaunis ja hyvännäköinen, oli Salma Hayek 15 vuotta sitten :D . Eli ei ne kaikki miehet tosiaan näe päiväunia julkkisnaisista...

kävin kysymässä:

minä: tiedäks jenni vartiaisen?
mies: se on se laulaja.
minä: joo, onko se sun mielestä kaunis. vastaa ihan rehellisesti
mies: no en mä muista minkä näkönen se on.

on kyllä yks suomen kauneimpia naisia mun mielestä

Yhteistyössä