Mun miehen mielestä Jenni Vartiainen ei oo kaunis! :O

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
jaa
Ihan perussuomalaisen taviksen näköinen. Ei kovin kummonen, ei tietenkään rumakaan. Minä ja mies samaa mieltä.
Jennissä ei oo särmää (aika harvassa Suomalaisessa on), ehkä siksi niin taviksen näkönen.

johanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos Jennillä olisi lyhyet hiukset, olisi ihan tavallisen näköinen.

Moni nainen sais itsestään kauniin näköisen tollaisilla hiustenpidennyksillä, tuuhennuksilla ja kiharoilla, mitä Jennillä on. Jos Jennillä olis lyhyet hiukset eikä lainkaan meikkiä, niin tavis, mikä tavis. Taitava meikki ja upeat hiukset tekee niin paljon.

ihmettelen
Ihmettelen Jenni hehkutusta joka mediassa. Miten voittaa kaikki seksikkyys ym äänestykset, vaikka nainen on laihduttanut itsensä siihen kuntoon, että rinnatkin ovat hävinneet. Gimmelin aikaan hänellä sentään oli isot rinnat, oliko ne sitten kananfileiden ja kunnon toppausten ansiota vaan? En nyt sano, että rinnat yksin tekee naisesta seksikkään, mutta jos vertaa esim. Satu Tuomiston tai Janinan kroppaa, niin ainakin ennen sellainen kroppa ollut ihanne.
Ehkä Jenni on sopivan vaaraton rinnattomuutensa takia ja siksi naiset tykkää :)

Minun mies ei edes tiedä, kuka on Jenni Vartiainen. Mutta sen verran mulle on selvinnyt, että vaikka hän blondeista yleensä tykkääkin, niin ei innostu Jessica Simpsonista, Paris Hiltonista, Brittney Spearsistä eikä Pamela Andersonista.
Minun mielestä miehellä on hyvä maku.

nainen
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Ihmettelen Jenni hehkutusta joka mediassa. Miten voittaa kaikki seksikkyys ym äänestykset, vaikka nainen on laihduttanut itsensä siihen kuntoon, että rinnatkin ovat hävinneet.
Laihat vaa nyt on kauniimpia kuin läskit, hyvin simppeli juttu :)

Yhteistyössä