Mun lapsuuteni joka kesäinen paikka Jukujukumaa on muuttunu Jukuparkiks :/ Älytöntä joo, mut hiukan tuli sellanen fiilis et eiks noita Parkkeja ole jo tarpeeks? Pian Särkkis on Särkkäpark, Lintsi Linnapark, Korkeasaari Highpark jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Mun lapsuuteni joka kesäinen paikka Jukujukumaa on muuttunu Jukuparkiks :/ Älytöntä joo, mut hiukan tuli sellanen fiilis et eiks noita Parkkeja ole jo tarpeeks? Pian Särkkis on Särkkäpark, Lintsi Linnapark, Korkeasaari Highpark jne.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:on asioita joihin ei vaan sais koskea..
kuten lauantaipussin ulkomuoto ja sisältö! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Mun lapsuuteni joka kesäinen paikka Jukujukumaa on muuttunu Jukuparkiks :/ Älytöntä joo, mut hiukan tuli sellanen fiilis et eiks noita Parkkeja ole jo tarpeeks? Pian Särkkis on Särkkäpark, Lintsi Linnapark, Korkeasaari Highpark jne.
Aijotkos Käydä siellä kesällä. Mä menen lapsien kans.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:on asioita joihin ei vaan sais koskea..
kuten lauantaipussin ulkomuoto ja sisältö! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Mun lapsuuteni joka kesäinen paikka Jukujukumaa on muuttunu Jukuparkiks :/ Älytöntä joo, mut hiukan tuli sellanen fiilis et eiks noita Parkkeja ole jo tarpeeks? Pian Särkkis on Särkkäpark, Lintsi Linnapark, Korkeasaari Highpark jne.
Täytyy vähän kattoo ilmoja ku ei olla mökillä ku viikko ja onks siellä mitään noin pienelle (alle 3v).
Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Mun lapsuuteni joka kesäinen paikka Jukujukumaa on muuttunu Jukuparkiks :/ Älytöntä joo, mut hiukan tuli sellanen fiilis et eiks noita Parkkeja ole jo tarpeeks? Pian Särkkis on Särkkäpark, Lintsi Linnapark, Korkeasaari Highpark jne.
Täytyy vähän kattoo ilmoja ku ei olla mökillä ku viikko ja onks siellä mitään noin pienelle (alle 3v).
Mun lapset on jo 10- ja 5-vuotiaat.